Nina P.O.V.
"Prekini da me golicaš, spavam."-pokušala sam da izgovorim dok me je Mark "budio."
"Ovo je vec šesti put od jutros da te budim, pa ustani više. "
"Ali zašto? Rano je, nema ni deset sati."-pospano sam ga upitala.
"Idemo u Ameriku možda? Ako ne ustaneš u roku od tri minuta idem bez tebe."-krenuo je da se smeje i bacio se na krevet pored mene.
"Ne možeš bez mene nigde da ideš. U sada ćuti, želim da odspavam još desetak minuta."-rekla sam i ponovo zatvorila oči.
"Znači tako ćemo?"-nisam mu odgovorila na ovo tako da je sam promrmljao sebi u bradu-"Okej, kada moram sve sam da uradim."
"Mark seljaku spusti me, ustaću sama onda."-pokušala sam da "pobegnem" iz njegovih ruku, ali bezuspešno.
"Planiram da te nosim ovako dok ne uđemo u avion. Idemo prvo do kupatila da opereš zube. "-počeo je još više da se smeje i odveo me u kupatilo.
"Obećavam, samo me pusti da se sama sredim i nećeš morati da me nosiš, važi? "
"Dobro, ali požuri, ne mogu vise da te čekam. "-rekao je i spustio me na hladne pločice u kupatilu.
Nakon nekih pola sata bila sam spremna i krenuli smo.
"Mark?"
"Šta je bilo? Da nisi ponovo nešto zaboravila?"-pokušao je da se našali dok smo ulazili u avion.
"Ne. Samo, ja se plašim aviona. Ne smem."-nekako sam izgovorila i još jače mu stegla ruku.
"Ti? Pa mislio sam da se ničega ne plašiš. Dobro, osim horor filmova. "
"Ne zezaj me, ozbiljna sam."
"Hej, šalio sam se. Pored mene si, neće ništa da se desi. Ako treba, držaćeš me za ruku ceo put."
"Hvala ti."-rekla sam, iako sam se i dalje tresla pri pomisli da moram da provedem par sati u avionu.
"Dođi ovamo."-čim smo seli na svoja mesta Mark me je zagrlio i uhvatio za ruku.
"Ništa neće da se desi, jel tako?"
"Naravno da ne, samo spavaj."
-Par sati kasnije
"Nina, može jedno pitanje, Mark?!"-izašli smo iz aviona i svuda oko nas su bili novinari.
"Samo ignoriši. "-Mark je prošaputao i stegnuo mi ruku.
"Da li je tačno da Nejmar planira da napusti klub zbog svađe sa tobom Mark? Jel istina da vas dvoje planirate venčanje? "-sa raznih strana čula su se pitanja novinara, od kojih je većina bila laž.
"Ne, naravno. Nejmar je srećan u Barseloni, ne planira da ide i niko ne utiče na tu odluku. Ne, zajedno smo jedva dva meseca."-čula sam kako Mark besno odgovara na par pitanja u prolazu.
"Očekujem da iskoče iz frižidera."-prokomentarisala sam dok smo ulazili u automobil.
"Ma pusti ih. Let nije bio strašan? "-upitao me je kada je seo.
"Nije mogao da bude, prespavala sam sve u još si me zagrlio tako jako da nisam mogla da mrdnem."
"Pa vidiš da moje metode uvek deluju. Šta planiraš da radimo sada?"
"Ja hoću da spavam, ne znam za tebe."
"Molim? Jutros si spavala sat i po duže od mene, ceo let si prespavala, i sada želiš još? "-krenuo je da se smeje i čekao odgovor.
"Naravno. Pa ovde smo došli da se odmorimo, što znači da spavamo. Razumeš? "
"Ali ja sam nesto drugo planirao."-rekao je tišim glasom i uhvatio me za koleno.
"Mark idiote gledaj na put, slupaćemo se negde. I ne, želim da spavam."
"Uhh, dobro."
Nakon pola sata stigli smo u hotel.
Mark P.O.V.
"Spavaš? "-upitao sam je dok smo ležali u hotelskoj sobi.
"Ne još. Mogu da te pitam nesto?"
"Da, naravno, šta je bilo?"-odgovorio sam joj kada se namestila i stavila glavu na moje grudi.
"Kako izdržavaš sve ovo? Novinare, slavu, ja to ne mogu. Čudno mi je."
"Navikao sam se, znaš? Ali drago mi je zbog svega. Radim ono što volim, pored sebe imam dobre prijatelje i najbolju devojku na svetu. "-
"Volim te Mark."-prošaputala je i zatvorila oči.
"i ja tebe lepa."
-31.12.2014.
"Šest. ..pet..četiri. .tri..dva..jedan...Srećna Nova godina."
Sa svih strana ljudi su se grlili i radovali. Iskreno, ne znam u čemu je fora sa Novom godinom, za mene je to isti dan kao i svaki drugi. Ali sada je drugačije, ona je pored mene. Osetio sam kako me hvata za ruku i približio sam joj se još više nego malopre.
"Moraš da budeš tako visok?"-popela se na prste i pokušala da me poljubi.
"Ovako?"-sagnuo sam se i poljubio ja nju.
"Srećna Nova godina ljubavi"-prošaputala je i krenula da se smeje.
"Šta je bilo sada?"-upitao sam je kada se odmakla.
"Znaš, oduvek sam maštala o ovakvoj Novoj godini. Sa dečkom koga volim, negde daleko od Španije. I to mi se napokon ostvarilo. Hvala ti za sve što si uradio Mark."
"Ja sam tu da se nikada ne osećaš zapostavljeno. Volim te princezo."
"I ja tebe, najviše. "
_____________________
Jedan kolimetarski nastavak,imala sam vremena jutros ♥♥♥
YOU ARE READING
Za sve je kriv Rio
FanfictionNa šta pomislite kada čujete "Devojka mega poznatog fudbalera"? Na luksuz, skupe parfeme, tašne, odeću, automobile, izlaske? Pa delimično. Ali kada se stvarno nađete u takvoj situaciji, ne znate šta vas čeka. Pa eto, zavirite u dnevnik baš jedne tak...