Chapter one. Is this... love?

642 7 7
                                    

𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜. 𝐼 𝑎𝑚 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 𝐻𝑖𝑛𝑎𝑡𝑎. 𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑒𝑔𝑒 𝑙𝑖𝑓𝑒.

                                      𝑆𝑖𝑔ℎ.
          𝐻𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑎𝑦 𝑜𝑓 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑠𝑠...   
                              𝑶𝒓 𝒔𝒐 𝒊 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕.                    

"𝖧𝖾𝗒, 𝖧𝖺𝗃𝗂𝗆𝖾, 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋? 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗋𝖺𝗌𝗁 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖻𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝗎𝗍-"

𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 𝑝𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑁𝑎𝑔𝑖𝑡𝑜𝑠 𝑙𝑖𝑝𝑠 𝑡𝑜 𝑠ℎ𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑝. "𝖸𝖾𝗌 𝖪𝗈𝗆𝖺𝖾𝖽𝖺, 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍, 𝗂 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗒." 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑏𝑖𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑙𝑒, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛𝑡 𝑔𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ...  𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡?

𝑁𝑎𝑔𝑖𝑡𝑜 𝑔𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑑𝑒𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑦, 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠. 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑒𝑔𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑜𝑓 𝑐ℎ𝑖𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑡.

𝑆𝑜𝑜𝑛 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ, 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑑 𝑟𝑎𝑛𝑔. 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑁𝑎𝑔𝑖𝑡𝑜𝑠 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑎𝑙, 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑡𝑒𝑎. (𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒅𝒖𝒍𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒆𝒈𝒆. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒐𝒓𝒔.)
𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑒, 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐻𝑎𝑗𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑡. 𝑆𝑢𝑟𝑒 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝐾𝑜𝑚𝑎𝑒𝑑𝑎, 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑘𝑖𝑛𝑛𝑦 𝑎𝑙𝑏𝑖𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒.
"𝖮𝗁, 𝗐𝗁𝗒 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖪𝗈𝗆𝖺𝖾𝖽𝖺. 𝖣𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝗈.. 𝗈𝗋?"
"𝖭𝗈. 𝖭𝗈𝗍 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅. 𝖡𝗎𝗍, 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗆𝗈𝗏𝗂𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋! 𝖮𝗋 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗀𝖺𝗆𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾."
𝐼 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑎 𝑔𝑢𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑣𝑖𝑑𝑒𝑜 𝑔𝑎𝑚𝑒𝑠. 𝐼𝑚 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑. 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑜, 𝑖 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑜𝑙 𝑖 ℎ𝑎𝑑, 𝑎𝑠 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑒𝑎.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Komahina SmutWhere stories live. Discover now