Noii prieteni.

143 10 0
                                    

M-am trezit dimineata cu gandul ca azi este cea de-a doua zi la facultate. M-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 8:10. Mi-am luat telefonul si l-am apelat pe Theo.

-Iubi,te-ai trezit?
-Da da acum.
-Trezeste-te avem ore de la 9:00.
-Gata m-am trezit.
Am inchis telefonul si m-am indreptat spre baie. Mi-am facut un dus si am iesit sa ma usuc la par. Am bagat feonul in priza iar dupa 10 minute era uscat complet. Mi l-am incretit si l-am lasat pe spate.

M-am dus spre dulap si m-am imbracat cu sutienul meu rosu si boxerii negrii. Pe deasupra mi-am pus o rochie albastra mulata pe mine si mi-am pus si dresurile de culoarea pielii. In picioare mi-am luat luat pantofii negrii. De afara am auzit un claxon semn ca Theo a ajuns mi-am luat poseta si in ea am introdus portofelul,telefonul si alte lucruri necesare fetelor.

Am plecat jos si l-am sarutat pe tata pe obraz iar dupa am plecat la facultate.
-Neata. Imi spune Theo si imi da un sarut pe buze.
-Neata si tie.

In sfarsit am ajuns si noi la facultate. Cand am intrat in curte toate ptivirile erau atintite spre noi si mainile noastre impreunate. De unele fete primeam zambete calde,de la altele priviri ucigatoare.

-Iubito ce ora ai?
-Matematica. Tu?
-Eu am chimie. Agh,urasc chimia.
-Mie imi spui. Bine ne vedem pa.
-Pa.

Plec spre clasa mea si ma asez in ultima banca de langa fereastra. In dreapta mea se afla o fata.

-Buna eu sunt Kim.
-Bunt sunt Crystal.
-Da stiu cine esti. E si Theo la facultatea asta?
-Da,este si el.

Kim are parul drept blond,ochi albastri si era imbracata intr-o rochie mulata neagra si cu opinci. Nu dupa mult tim intra profa de matematica.
-Buna ziua,studenti! Ma numesc Amanda Neeso si sunt profesoara de matematica dupa cum vedeti.

Profa era imbracata intr-o rochie rosie scurta,chiar foarte scurta,parul negru matasos era prins in coc iar machiajul era foarte strident. Imtrebare: are voie sa vina o profesoara imbracata asa scut? In fine.
-Se vede ca e o tarfulita,nu? Imi spune Kim in soapta si incepem sa chicotim.
-Domnisoarelor,aveti vreau motiv pentru rasul vostru? Aa,domnisoara Smith se pare ca iar ne intalnim si domnisoara Payne bine a-ti venit la noi.
-Multumesc.
-Se pare ca nu scapati de mine,doamna....tarfulita. spune Kim ultima parte fiind soptita dar a fost suficient de tare incat profa sa auda.
-Domnisoara,se pare ca nu aveti nimic de facut acasa,nu? Pai pot sa te servesc cu 200 de exercitii pana vineri. Daca nu le faci biroul directorului iti va scrie pe frunte.
-Cu siguranta.

Dupa ce am iesit de la ora de mate ne-am intalnit cu Theo si cu inca un baiat.
-Buna.Eu sunt James iar tu esti Crystal,nu?
-Da eu sunt.

Orele au trecut foarte repede. Am aflat ca James si Kim sunt in al doilea an si sunt si impreuna. Se pare ca facultatea au o echipa de fotbal pentru baieti si si o echipa de handbal pentru fete.

-Te rog,vrei sa intri in echipa? Ma roaga Kim. Stii sa joci,nu?
- Da stiu am invatat de la tata. Dar nu mi se pare o idee buna sa dau o "auditie".
-Macar te mai gandesti pana maine?
-Iti promit.

Dupa promisiubea facuta lui Kim am plecat spre casa prntru ca orele mele s-au terminat. Theo mai avea 2 deci am ajuns acasa cu autobuzul. A fost frumos sa imi fac prieteni la facultate.


Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum