Velká přestávka začala a začalo i ponižování.." Tak co špeku co máš zase k sváče" ? .. Ano Lukáš samozřejmě.."bud sticha" poprví sem se ohradila..všichni se koukaly co se bude dít. Lukáš nebyl zvyklej na to že se mu někdo postaví nebo aspon skusí se mu postavit.Rozhlídl se a řekl at zavřou dveře. Přišel ke mě a hodil mi věci na zem. Chtěla jsem si to sebrat ale chytl mě za mikinu,nemohla jsem se hýbat.Koukala jsem na něj a zároven ho prosila aby mě pustil. On mě pustil né normálně ale tím že mě odhodil.Vzal mi baťoh a začal ho prohledávat. Všechno mi vysypal,všichni si začaly rozebírat moje věci,..měla jsme tam 200 kč na maminčim dárek k narozeninám,ale lukáš si je vzal.Vytáhl mi svačinu."Přestaň" vykřikla jsem. "nech mě už konečně na pokoji" ..měla jsme strach co odpoví..Rozbalil mi svačinu a hodil to po mě.."začala jsis peklo špeku" byla jsme zticha.Zbytek dne se řešilo jenom to jak sem si otevřela pusu.Pak samozřejmě nadávky a ponižování furt to samí."no super " vydechla jsme si a řekla si to po tichu pro sebe... Najednou bylo už 12:30 zvooníí joo !!vyšla jsme ze školy a tam už samozřejmě čekaly.. Lukáš a zbytek jeho "gangu".na druhé straně byl zbytek mojí třídy.Vzala jsem si sluchátka a šla jsem.Už jsem byla v lesíku,slyšela jsme řev,vypla jsme si sluchátka a otočila se.Byla tam snad celá moje třída. všichni na mě pokřikovaly "špeku","tlusťoško stůj" ..lukáš samozřejmě měl hlavní slovo. "no tak špeku konečně se zastav, na to jak seš tlustá jdeš docela rychle" měla jsme slzy v očích,už jenom proto že mi nedaly pokoj.zastavila jsem se.."co po mě už zase chceš" ? zeptala jsem se."tebe určitě né bůčku" od pověděl.všichni se začaly smát..měla jsme nehorázněj vztek,strach,zlost, ale zároveň semi chtělo brečet.přiběhla ke mě katrin.ta chodí s lukášem a ta zase velý holkám,"jdeme na to dámy" řekla a okamžitě jsme u sebe měla hlouček holek.vzaly mi tašku,vytrhly mi sluchátka.začaly mě tahat za vlasy a pokřikovat na mě,kluci to všechno natáčely. katrin se mi snažila rozepnout bundu ale dala jsem jí pěstí.kluci se jí zastaly a začaly mlátit mě.pak už si nic nepamatuju..
mám pokračovat?♥
ČTEŠ
Annie
Randomje to můj první příběh který jsme psala:) nechávala jsem si ho pro sebe:) je to dívce která byla šikanována ... po čase si najde kamarády.. pak se jí to ale zhroutí.. zvládne Annie všechny svoje problémy?