Băiatul și fata au realizat că cearta lor era un nimic.
Fede și-a izbit palma brutal de volan și a început să plângă în liniște.
Trice de partea cealaltă a ușii a făcut la fel.
Federico era cu totul supărat, nu putea să înțeleagă de ce fata a acționat așa.
Deși ea și-a dat seama că a greșit a intuit că băiatul a plecat de mult de acasă și nu a ieșit în urma lui.
Băiatul aștepta ca chipul ei angelic să apară pe alee și să-i strige numele.
Nimic nu se întâmplase defapt.
Federico a pornit motorul mașinii luând-o aleatoriu pe străzi.
Și-a adus aminte de locul preferat al lui Beatrice, Central Park, a privit în oglinda retrovizoare văzând părți din Lună și stele.
Toate îi aduceam aminte de ea dar nu după mult timp și de vorbele aspre care porniseră tot haosul ăsta.
Nu avea unde să se ducă, apartamentul său era sub autoritatea altcuiva iar cunoștințe nu prea avea în New York.
A decis că ar trebui să se destindă puțin așa că a luat-o spre o cafenea.
Parcând mașina a tras cu ochiul spre local, slavă cerului, era deschis.
A intrat în locație ochind o măsuță goală.
După cum vedea afișe peste tot, în seara aceia era una cu o tematică de discotecă.
Lumini orbitoare, un local plin de oameni voioși și muzica provocatoare, clar nu era locul lui acolo.
Spunea că petrecerea începea la unsprezece noaptea, avea timp să plece înapoi acasă, unde ar trebui să o găsească pe Trice dormind iar așa ar evita contactul cu ea.
"- Comanzi ceva?" o domnișoară s-a apropiat de el.
El a negat dar fata nu l-a lăsat în pace.
Era o roșcată, cu ochii foarte întunecați și provocatori.
Bluza ei nu îl atrăgea cât să nu-i poată rezista dar totuși, ochii ei erau de-a dreptul frumoși și pătrunzători.
"-Rămâi la petrecere?" fata și-a lăsat paharul pe masa lui și s-a așezat neinvitată la măsuța sa.
Fede și-a arcuit o sprânceană și-a privit-o nedumerit pe cea din fața lui, ce voia?
Coatele băiatului și-au făcut loc imediat pe masă și a privit-o adânc pe fată.
Până la urma, el și Beatrice nu erau împreună iar el știa bine cum să nu pună sentimente în relații cu fete la fel ca cea din fața lui.
"- Cum te cheamă?"
"- Paige și restul vei afla mai târziu. Rămâi?" a răspuns imediat încântată că a putut scoate o vorbă de la băiat.
Până la urmă i-a cedat și petrecerea a început:
"- Vrei ceva de băut?" a întrebat ea.
"- Da." a răspuns el scurt.
"- O să-ți aduc ceva cu alcool, la cum arăți ai nevoie." a chicotit Paige mergând spre bar.Nu a mai avut timp să-i spună că era cu mașina dar până la urmă putea lua un taxi.
Două pahare pline de un cocktail roșu cu mici porțiuni gălbui au fost puse pe masă.
CITEȘTI
Doi de inimă neagră
RomanceEi n-au putut să înțeleagă, eu eram tu. E despre Beatrice Fill și Federico Sant. Doi tineri care-și vor pierde cel mai de preț suport din viața lor. Nu le era menit să se îndrăgostească. Ea știa că el nu e genul ei iar el o iubise de la prima vede...