פרק 7

1.4K 80 7
                                    

התחלנו לבכות ביחד עד שפשוט...

נירדמנו.

*-*-*-*-*-*-*-*
פרק 7!!!
אני ממש שמחה שעלו הצפיות לסיפור כי זה ממש נותן לי מוטיבציה להמשיך ולכתוב לכם ואני עושה את זה בכיף!
אז היום הגיע לי המחשב וכמו שהבטחתי אני מוציאה היום פרק בשני הספרים ואולי פרק כפול באחד מהם(נראה מה יזרום לי) אבל יאללה בואו לפרק!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
נ.מ טאהיונג:

התעוררתי וראיתי את ג'ימין לידי מכווץ לגמרי מכאבים.
"ג'ימיני..." ניערתי אותו והוא קם מנומנם.
"טאהטאה? מה קרה?" הוא שאל אותי ואז הסתכל מסביבו ונזכר איפה אנחנו והתחיל לבכות שוב
"ג'ימיני די נו לבכות לא יעזור לשנינו, אנחנו לא יכולים לצאת מכאן... איפה אנחנו בכלל?"
"אתה לא יודע? הוא לא אמר לך שהוא לקח אותנו לפאקינג גיהנום!?" הוא צעק והייתי בהלם.
'גיהנום? איך לעזזל הגענו לפה ומה הקשר שלו לכל זה!?'
"ג'ימיני איך אתה יודע את זה?"  שאלתי אותו אבל הוא חשב לפני שענה לי.
"כשהוא הביא אותנו לפה אני הייתי ער ואתה עדיין הייתה מעולף, הוא שלט בגוף שלי כאילו היה שלו והכריח אותי לעבור באיזה שהו שער שחור ומוזר, כשעברתי הגעתי לכאן וראיתי מה קורה מחוץ לחדר הזה טאה,אתה לא רוצה לראות את זה...הכל מת ושחור ואפילו שמש אין פה, לפני שיונגי לקח אותי ועשה את מה שעשה שאלתי איפה אני והוא ענה שבגיהנום" הוא אמר לי ואז קלטתי משהו
"רגע! מי זה יונגי?" שאלתי וראיתי את הפחד בעיניו
"הוא השטן, זה שמנהל את המקום הזה ואם זה לא מספיק לך הוא גם האח הגדול של החוטף הפסיכי שלך!"
הוא אמר ועיניי נפערו!
"הוא מה!?!?!" אם הוא אח של השטן אז מה הוא?
לא היה לי זמן לחשוב על זה פתאום ערפל שחור התחיל לעטוף את ג'ימין ולהעלים אותו.
"ג'ימין!!!!" צעקתי מנסה לתפוס בידו אך לשווא
"טאהטאה!!!" והוא נעלם.
שוב אני לבד בחדר אבל אני יודע שאם הוא נעלם משהו עומד לקרות גם לי,אני מרגיש את זה.
עברו כמה שעות אני חושב וג'ימין עדיין לא חזר, עיניי החלו להעצם ושקעתי בשינה עמוקה ורגועה.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

הרגשתי שמישהו מסתכל עליי ואז יד שנחה על הבטן שלי ועולה מעלה ומטה.
פתחתי את עיניי וצרחתי בבהלה כשראיתי את הפסיכי יושב ממש לידי ומלטף אותי,רציתי לקום מהמיטה אבל הוא תפס ביד שלי ומנע ממני לעשות את זה,מחזיק אותי יושב על המיטה כשהוא שני צעדים ממני.
"מה אתה?" הייתה השאלה הראשונה ששאלתי אותו.
ראיתי הפתעה על פניו אבל הוא מיהר לחזור לפרצוף האדיש והרעב שלו.
"מה זאת השאלה הזאת? אתה לא רוצה לדעת משהו הרבה יותר מעניין? זאת ההזדמנות שלך,אני אענה על כל השאלות שלך" הוא אמר והופתעתי שהוא לא עושה איזה משהו מגעיל כמו שעשה מקודם.
"אבל כל פעם שאענה על שאלה שלך אני יכול לבחור לנשק אותך פעם אחת איפה שארצה" הוא אמר בחיוך ממזרי שוב...
'יופי טאהיונג,מה חשבת שהוא באמת פשוט יענה על כל השאלות שלך בלי לבקש משהו בתמורה' אמרתי לעצמי אבל החלטתי  שאין לי ברירה כי אני חייב לקבל תשובות על כל השאלות בראשי.
"אוקי אני מסכים" אמרתי וראיתי חיוך ניצחון על פניו.
"אז מה תרצה לדעת פרינסס?" הוא שאל בטון רגוע.
"איך קוראים לך?"
"ג'ון ג'אנגקוק" 'יש לו שם יפה' 
הוא התקרב אליי לקח את ידי ונשק לה.
"בן כמה אתה?"
"3000 שנים" מה לעזזל!?!
עכשיו הוא התקרב יותר ונשק ללחי שלי.
"איך זה יכול להיות אתה משקר לי!" אין מצב שזה הגיל שלו!
"אני לא משקר לך פרינסס אני מבטיח שזה הגיל שלי"
"מה אתה?" שאלתי אבל אני מפחד מהתשובה שלו
"אני מלאך אפל" הוא אמר ורציתי לצחוק
"תוכיח לי" אמרתי והוא נעמד ופשט את חולצתו
"מה אתה עושה?!!" שאלתי ותרחקתי לקצה השני של המיטה.
"תרגע אני רק רוצה להראות לך משהו.. למרות שאם זה מה שאתה רוצה אני לא מתנגד" הוא אמר וחייך חיוך שגרם לי בחילה קלה.
פתאום ראיתי משהו יוצא מהגב שלו וגודל, לאט לאט נפרשו כנפיים שחורות גדולות מגבו והם היו יפות כלכך
"אני יכול לגעת?" שאלתי והוא הינהן.
התקרבתי אליו בחשש והושטתי את ידי אל הכנף שלו,נוגע בה בעדינות ו-וואוו זה נעים כלכך.
שקעתי לתחושה הזאת שאפילו לא שמתי לב שלאט לאט כנפיו סוגרות עליי ומקרבות אותי אליו עד שהייתי צמוד לחזה שלו והוא הושיט את ידו אל סנטרי והרים את ראשי אליו.
"מגיעה לי עוד נשיקה אתה זוכר?"  הוא אמר והתקרב אליי עם ראשו.
"לא, אתה יכול לנשק אותי איפה שאתה רוצה חוץ מבפה שלי" אמרתי.
"אבל ההסכם היה שאני בוחר איפה לנשק אותך ואני רוצה את הפה שלך,יש לך טעם מתוק כלכך כמו שתמיד חשבתי שיש לך ועכשיו אחרי שטעמתי אותך אני לא רוצה להפסיק לנשק אותך לעולם!"
הוא אמר ונישק אותי, מחדיר את לשונו ומכניע את לשוני, חוקר את כל קירות פי ומשחק עם לשונו בתוכי.
הוא מצץ את השפה התחתונה שלי ויצאה ממני גניחת כאב קטנה, יכולתי להרגיש את החיוך שלו בנשיקה ודחפתי אותו ממני, מתנשף מחוסר אויר.
"למה אתה מתכוון כשאתה מדבר כאילו אנחנו מכירים? הפעם הראשונה שראיתי אותך הייתה כשהופעת בדלת ביתי וניסית לאנוס אותי שלא לדבר על לחטוף אותי!" למרות שהוא כן עשה את זה בסוף...
"אני מכיר אותך עוד הרבה לפני זה טאהטאה הקטן" הוא אמר בחיוך וזיכרונות של אימי קוראת לי ככה כשהייתי בן 4 הכו בי, מאיפה הוא יודע?
"איך אתה מכיר את השם הזה?" שאלתי אותו וראיתי את חיוכו גדל.
"אני יודע הכל עליך פרינסס קטן שלי, אפילו דברים שאתה הספקת לשכוח"
ניסיתי לצאת מבין ידיו אבל הוא הפיל אותי על המיטה ועלה מעליי, תופס את ידיי מעל ראשי עם ידו הימנית ועם ידו השמאלית תופס בסנטרי, מכוון אותו אליו כדי שאסתכל עמוק אל תוך העיניים שעושות לי צמרמורת מפחידה.
"חיכיתי כל כך הרבה זמן כדי לעשות אותך לשלי פרינסס, אתה באמת חושב שאני אתן לך ללכת ממני?" הוא שאל והבטתי בו בשינאה.
"אני אוהב שאתה מביט בי ככה, אתה יפה כלכך" הוא התחיל ללטף את פניי והתקרב לאוזני.
"אתה סוף סוף שייך לי טאהטאה הקטן שלי" הוא לחש והתחיל לנשק אותי ולהוריד את חולצתי.
"לאלאלא אל תעשה את זה בבקשה אני לא רוצה" בכיתי אבל הוא ליקק את הדמעות שלי והמשיך לנשק את כל גופי, פותח את כפתור מכנסיי ומוריד אותו עם תחתוניי מגופי.
"כלכך מתוק, אתה כלכך מתוק" הוא הניח את ידו על אברי ושיפשף בחוזקה.
"~אהההההה~" נאנקתי כשהוא נישק את פטמותיי ונשך אותן, משאיר סימני נשיכה על כל גופי.
"זה כדי שכולם ידעו שאתה שלי ורק שלי~" הוא הוריד את מכנסיו וחדר אליי בחוזקה עד הסוף בלי שום הכנה.
"עעעעעעע~ די בבק-שה" הדמעות לא הפסיקו לרדת מפניי, כל גופי כואב אבל הוא לא מפסיק להיכנס אליי בחוזקה.
" אהה~ אתה מרגיש כלכך טוב סביב הזין שלי פרינסס~ כלכך טוב אהה~" ושוב הוא גמר בתוכי.
"למה א-תה עושה א-ת זה?" שאלתי חסר כוחות.
"כי אני רוצה אותך, ומה שאני רוצה אני מקבל מתי שאני רוצה" הוא אמר, יצא ממני ונשך שוב את פטמותיי
"לילה טוב פרינסס" הוא נשק לי ונעלם מהחדר, משאיר אותי על המיטה כמעט מעולף ומלוכלך מהגמירה שלו שיצאה מהכניסה שלי.
הייתי עייף.
' אני רוצה ללכת מכאן'
חשבתי לעצמי אבל יודע שלא אצליח לברוח.
עצמתי את עיניי ונירדמתי.

*-*-*-*-*-*-*-*-*

טוב פרק 7 יצא סוףסוף, אני יודעת שהוא גרוע אבל זה כי הרבה זמן לא הוצאתי פרק בסיפור ואני צריכה לחזור לעניינים אני עייפה גמרה וממש מקווה שתאהבו למרות שהוא ממש גרוע
לילה טוב💖💖
מחר יצא פרק בסיפור השני למרות שהבטחתי שהוא יצא היום אני ממש מצטערת אבל אני עייפה כלכך!
ניקיתי את כל הבית שלי היום וזה לקח לי 3 וחצי שעות! סליחה ולילה טוב!!!

לילה מקולל(taekook)Where stories live. Discover now