This is a non spoiler review.
GET OUT
ΓΟΥΑΟΥ πέρασε καιρός. Στο προηγούμενο review έγραψα πως την επόμενη μέρα σκόπευα να ανεβάσω review για το GET OUT και γενικότερα είμαι ασυνεπής, ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ? Με ξεπέρασα τελείως.
Πολλα προέκυψαν αυτό τον ένα χρόνο και κάπως με εμπόδισαν να γράψω αυτό το review, μα η ασυνέπεια έχει και τα όρια της, άρα έπρεπε να το κάνω. Μετά από αυτό το υπερβολικά lengthy πρόλογο, ορίστε η βαθμολογία μου.
8,5/10
Η ταινία είναι κωμικού ύφους, πιο συγκεκριμένα "σάτιρα", κανείς δεν μου το βγάζει από το μυαλό αυτό. Ναι έχει ανατριχιαστικες στιγμές, ναι το τέλος δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ αστείο, ναι είναι βαθιά πολιτικοποιημενο, μα ο κύριος σκοπός του είναι να παίξει με την ιδέα του να είσαι meta αλλά όχι και πάρα πολύ, τόσο όσο ώστε να νιώσει κανείς πως αυτό που βλέπει είναι σατιρική ταινία τρόμου που κοροϊδεύει ταινίες τρόμου.
Θα πω κάτι, αυτή η ταινία κάνει τις καλύτερες ταινίες τρόμου να φαίνονται κακογραμμένες. Η συγκεκριμένη ταινία κάνει κάτι πολύ πολύ έξυπνο που δεν περίμενα να δουλέψει παρότι έχει κάθε potential και τελικά δούλεψε. Βάζει χαρακτήρα πάνω από πλοκή με την έννοια του "ΟΧΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΤΑΙΝΙΑ, ΑΝ Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΣΟΦΙΤΑ, ΘΑ ΦΎΓΕΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΑΝΤΊ ΝΑ ΠΆΕΙ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΣΟΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΦΑΚΟ Ή ΣΠΙΡΤΑ", τον κάνει relatable και μας κάνει να νοιαστουμε για αυτόν, μιας και παίρνει τις ίδιες αποφάσεις που θα παίρναμε και εμείς.
Δεν έχω περιγράψει καθόλου τη ταινία ακόμα και δεν πρόκειται. Προτείνω σε όποιον πάει να δει αυτή τη ταινία να τη δει χωρίς τρεηλερ ή περιγραφές. Έτσι τουλάχιστον θα ήθελα εγώ να την είχα δει. Το τρεηλερ δείχνει πολλά και απογοητευτηκα όταν είδα τη ταινία γιατί ήδη ήξερα πολλά.
Αυτο που σας εγγυώμαι όμως είναι πως θα γελάσετε τόσο οσο θα ανατριχιασετε. (ε αφού η ταινία γραμμένη από κωμικό είναι, λογικό)
Ο first time director Jordan Peele σκηνοθετεί κάθε λεπτό της ταινίας με χάρη και βγάζει τον καλύτερο εαυτό από κάθε ηθοποιό, που μπορείς να κρίνεις πως απολαμβάνουν τόσο πολύ τον πανέξυπνο διαλογο που έχουν να παραδώσουν. Το standout είναι άνετα ο πρωταγωνιστής, αλλά κάθε ρόλος έχει και μια δική του ξεχωριστή σκηνή για να λάμψει και είναι εκθαμβωτικα καλό.Τώρα έχω κάποια θεματακια με τη ταινία, έχει κάποια πολύ άσκοπα jumpscares που είναι πολύ ενοχλητικά σε φάσεις, και κάπως η ταινία εκθέτει τον εαυτό της, μιας και κοροϊδεύει έμμεσα κάθε κλισέ ταινιών τρόμου και στη συνέχεια πράττει το χειρότερο από όλα η ίδια! Λίγο ειρωνικο και αν δεν υπήρχε εκεί θα βελτίωνε το viewing experience, αλλα δεν θα έλεγα πως κατέστρεψε την ταινία.
ΥΓ:
Το ξέρω συνιθιζω να γράφω μεγαλύτερα reviews αλλά δν έχω να πω κάτι άλλο πάνω στη συγκεκριμένη. Έδωσε στον Jordan Peele Oscar® Καλύτερου Σεναρίου και το άξιζε (καλά ίσως όχι για εκείνη την χρονιά με το "Τρεις Πίνακες Κάτω από το Εμπινγκ, Στο Μιζουρι" υποψήφιο, στο οποίο βάζω 10/10 αν ρωτάτε), επειδή γενικά ήταν υπερκαλογραμμενο. Τι να πω, ο τυπας ξέρει να γράφει παραπάνω από σκετσακια Key And Peele.
BẠN ĐANG ĐỌC
(Horror) Movie Reviews
Hài hướcΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!