Harry už skoro spal když se postel mírně zhoupla a následně ho k sobě přitáhly něčí ruce ,,Draco." zašeptal a jmenovaná osoba ho jemně políbila na rty ,,Nemůžu bez tebe usnout." postěžoval si Draco ,,Jsem rád že jsi přišel." řekl mu Harry a společně usnuli v objetí.
Brzy ráno Draco vstával aby se připravil na školu a nechal Harryho spát. Harry se probudil později než čekal a snídani zameškal. Nakonec se musel pustit do práce na kterou se však nemohl soustředit, pořád musel myslet na Malfoye a na to co bude dál. Co s nimi bude až Harry bude muset zase odejít?
Uběhl další týden ve kterém Harry s Dracem trávili veškerý svůj volný čas spolu, nemohli se od sebe odtrhnout. V sobotu ráno je však probudil dopis od Dracovi matky ,,Na pár dní přijede." bručel Draco a zvedal se z postele ,,Nejsi z toho moc nadšený." konstatoval Harry ,,Nejsem připravený mluvit s matkou o nás, nemyslím si že by to pochopila." mračil se Draco a rychle na sebe navlékal oblečení ,,Navíc kdyby to řekla otci, ani mříže Azkabanu by mě od něho neochránili." Harry chtěl něco říct ale to už byl Draco pryč.
Odpoledne Harry zašel k Dracovi, ten zrovna seděl na posteli a psal nějaký dopis. Když ho Harry oslovil vzhlédl ,,Promluvme si." navrhl Harry a Malfoy kývl na souhlas ,,Já jsem přemýšlel a chápu jestli o nás dvou chceš pomlčet." začal Harry ,,Pojedu teď navštívit Hermionu a Rona na pár dní."
Draco nevěděl co říct, celou dobu nad tím přemýšlel a nechtěl se od Harryho vzdálit, nedovedl si představit že usíná bez něho. Díky Harrymu už dlouho neměl noční můry a připadal si tak šťastný. Zároveň ale znal svoje rodiče a nemohl na ně jen tak vybalit že je gay a navíc že miluje Harryho Pottera a je s ním šťastný. Povzdechl si ,,Mrzí mě to. Nechci to mezi námi pokazit." Harry ho objal ,,To nic, já to chápu."
Jeho matka přijela za dvě hodiny a v tu dobu už se Harry balil na návštěvu k Ronovi a Hermioně. Draco byl neklidný a neměl po odjezdu Harryho moc dobrou náladu. Snažil se tvářit vesele když svou matku vítal. Pak si společně sedli a povídali si nejdřív o tom jak se matce líbí v jejím novém domě, o Dracově práci a trochu i o otci. Pak přišlo ale téma které Draca děsilo nejvíc ,,Už jsi poznal nějakou dívku se kterou by jsi se chtěl oženit?" Draco rychle zavrtěl hlavou ,,Já i tvůj táta si myslíme že je správný čas si někoho najít a ..." Draco ji radši rychle zastavil ,,O tomhle se teď vážně bavit nechci."
Harry dorazil ke svým přátelům a Hermina i Ron ho okamžitě šli přivítat. Když Harry Rona viděl v té restauraci netvářil se moc nadšeně že se setkávají ale teď byl což potvrzovalo Harryho myšlenku že to bylo kvůli Dracovi ,,Harry jsme moc rádi že jsi konečně přišel." Hermiona ho s nadšením provedla po domě a pak se společně posadili v obýváku ,,Co jsi dělal na večeři s Malfoyem?" byla Ronova první otázka ,,On učí v Bradavicích obranu proti černé magii a tak jsme měli možnost se trochu poznat a usmířit se." Hermiona si ho podezíravě prohlížela, věděla že Harry něco tají ale naštěstí nic neřekla.
Když pak leželi Draco s Harrym v posteli, každý v jiné, mysleli na sebe. Harry přemýšlel nad budoucností. Draco hlavně nad tím jak své matce naznačit že někoho má aniž by musel zmiňovat pohlaví dané osoby nebo snad jméno. Bylo mu jasné že matka nepoleví od stálých otázek ohledně nevěsty pro svého syna.
Druhý den byl pro Harryho klidný. Prošel si se svými kamarády Londýn a cítil se úžasně dokud se večer neposadili u pití a nepřišla řeč na Draca Malfoye ,,Jak se vůbec stalo že jsi se usmířil s někým jako je Draco." zavedla k tomu nenápadně hovor Hermiona ,,Já ani nevím hodně jsme se potkávali a ...." ,,Nějak jsem si uvědomil že v mnoha věcech neměl na výběr a nevím." koktal Harry ,,Nese po tom všem stejné následky jako my ostatní." dodal ,,To pochybuju." zamračil se na něho Ron ,,Jaké následky kromě jeho otce ve vězení může nést?" naštěstí se Hermiona nad Harrym slitovala a odvedla konverzaci jiným směrem za což byl Harry moc vděčný.
Třetí den se nepříjemná konverzace konala u Draca v Bradavicích. Jeho matka přišla s dopisem v ruce ,,Myslím, že jsem ti našla vhodnou dívku a budoucí nevěstu, která právě souhlasila, že se s tebou ráda setká." hlásila mu nadšeně matka. Draco se však nadšeně netvářil ,,Ale mami, říkal sem ti ať nic takového neděláš." ,,Proč ne?" zajímalo hned matku ,,Ty někoho máš a nechceš mi to říct?" Draco začal nervózně přecházet po místnosti a nevěděl co má dělat ,,Ano mám." řekl nakonec. Všiml si jak na něho matka zkoumavě hledí ,,Kdo je to?" ,,To ti neřeknu." jeho matka si naštvaně odfrkla ,,Řekni mi kdo je to!" řekla přísně ,,Pokud mi to neřekneš já i otec tě donutíme se s tou dívkou potkat ať se ti to líbí nebo..." v tu chvíli se Draco neudržel, zastavil se zakřičel na ní ,,Je to Harry jasný, Harry Potter."
Jeho matce poklesla brada ,,Cože?" zděsila se ,,To nemůžeš myslet vážně." Draco okamžitě litoval toho, že se nechal tak rychle vytočit a vyklouzlo mu to ale nemohl s tím už nic dělat ,,Harry Potter zničil tvému otci život, kvůli němu je teď v Azkabanu a ty...." rozkřičela se a ve vteřině byla pryč.
ČTEŠ
Cesta k tobě/Drarry
FanfictionUběhly čtyři roky od války s Voldemortem a Harry se kvůli práci vrací na pár týdnů do Bradavic kde na něho čeká překvapení jménem Draco Malfoy.