Capitolul 18

357 19 3
                                    

  Pov.  Jennifer

  --- Stiu . Soptesc bagandu-mi mult mai adanc capul in pieptul lui. 

   Am reusit sa ii povestesc toate astea doar cu ajutorul mirosului lui , parfumului si saruturilor lui pe fruntea mea . M-au calmat si m-au indemnat sa continui pentru ca el ma asculta . Am simtit cum inearca sa imi stearga suferinta prin impreunarea bratelor sale in jurul trupului meu .

   Acum simt ca i-as putea spune orice , pentru ca stiu ca el m-ar asculta . Imi inchid ochii si zambesc usor la gandurile astea.

--- Cine este Christopher , apropo !? Il aud si ii simt pieptul cum i se ridica , intarindu-se usor .

---Un tip ! Soptesc , nedorind sa ofer mai multe detalii .

   Nu stiu cum a aflat de Christopher , insa ma incanta ideea cum ca ar fi jelos.

--- Si unde trebuia sa fi in seara asta ? Ma intreaba usor amuzat. 

   Unde trebuia sa fiu ?

--- Nu stiu , spune-mi tu ! Imi ridic capul de pe pieptul lui si il priveac in ochi .

   Vad numai putina nervozitate si mult amuzament . Interesanta combinatie ! Dar totusi , ceva imi scapa .

--- Nu stiu ...poate la vreun eveniment ! Spune bufnind usor in ras .

   Oh doamne ! Am uitat conplet ! Trebuia sa fiu la acel eveniment caritabil impreuna cu Chris , dar se pare ca am fost retinuta de barbatul acesta pe care acum stau complet intinsa .

--- A ... am uitat ! Ridic usor din umeri .

    Evenimentul nu era cine stie ce , pentru mine nu era important sa particip . Vor fi mai multe la care voi putea sa imi fac intrarea in lumea mondena . Acum am un motiv pentru care vreau sa fac asta , insa am mici dubii cum ca cel cu care voi vrea sa imi fac aparitia nu ar fi deacord .

  Persoana aceea ma priveste acum cu un amuzament de nedescris.

--- Nu inteleg ce este asa de amuzamt , pana la urma am avut un motiv intemeiat pentru care am uitat ! Ii spun lovind usor cu palma in pieptul mare .

--- Sti ca puteai sa imi spui si mergeam cu tine , nu trebuia sa mergi cu idiotul ala ! Ma ridica usor sus , astfel ajungand sa il calaresc .

--- pana la urma nici macar nu m-am dus , deci nu trebuie sa iti faci griji ! Ii spun privind in ochii negri de care se pare ca incep sa ma atasez tot mai mult .

--- Da , dar asta nu inseamna ca ai scapat de pedeapsa ! Spune ranjind draceste .

   Iar la dracu' , cand ranjeste draceste el chiar ranjeste draceste.  Nu ma refer stric la ranjet , ci si la mintea diabolica . Ultima data cand a ranjit asa a fost inainte sa fiu urcata pe birou , sau atunci era nervos ? Nici eu nu mai tin minte si  sunt sigura ca este din vina parfumului lui mult prea afrodisiac care sterge memoria orcarei persoane .

--- Dar nu am facut nimic rau pentru a fi pedepsita ! Ma apar incercand sa scap de gandurile lui ce acum incep sa ma sperie , dar sa ma si incante .

--- Doar faptul ca urma sa te duci la un eveniment cu cineva care nu sunt eu este o adevarata incalcare a legilor mele , deci inseamna ca trebuie sa te pedepsesc ! Imi apuca usor o suvita de par si o trage usor in jos .

--- Si mai exact care este pedeapsa mea domnule judecator ? Il intreb coborandu-mi capul pentru a il opri din a ma trage de par. 

   Omul asta este teribil !

--- 100 de saruturi si te-ai achitat ! Imi apuca ceafa si imi potriveste capul pentru a fi la aceasi inaltieme cu a lui .

   Iar fara sa imi mai rostesc nemultumirea la adresa pedepsei lui sunt sarutata cu foc de catre el . La dracu' cu limba asta a lui, care este foarte jucausa din cate se pare !

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum