Από έξω ζωντανοί και από μέσα πεθαμένοι
_________________________________________-"Σπυρος Καραψεσης , 32 χρονών έχει τελειώσει οικονομικά . Ο πατέρας του ασχολείται με πλοία και ξέπλυμα μαύρου χρήματος , έχει σχέσεις με μέλη της κυβέρνησης , θέλει να μπει στη νύχτα . Εχει μαζέψει κάτι τελειωμενους ναρκομανεις και μερικές γκόμενές που δεν κάνουν ούτε για πόρτα σε κλαμπ ." Παρουσιάζει ο Σέργιος τα στοιχεία που βρήκε η Βαννεσα .
"Ο Σπυρος Καραψεσης λοιπόν έχει κατηγορηθεί για τον βιασμό 8 γυναικών και 12 αγοριών"
-"Εννοεις παιδιά ;" Τον διακόπτει ο Ορφέας . Μπορεί η Διωνη να μην τον ήθελε εκεί , αλλά ο Σέργιος τον ήθελε για στενό συνεργάτη οποτε δεν μπορούσε να αρνηθεί .
-"Ναι , συγκεκριμένα οι ηλικίες των παιδιών κυμαίνονται από 4 μέχρι 7 , τους 8 τους σκότωσε αμέσως μετά βασανιζοντας τους ." Του εξηγεί ο Σέργιος .
-"Και να φανταστώ πως οι δικές πανε από αναβολή σε αναβολή μέχρι να παραγραφεί ." Λέει η Διωνη παίζοντας με ένα στυλό .
-"Ακριβως . Οσο για το εμπόρευμα , ήθελαν να ταράξουν τις σχέσεις με τους συνεργάτες μας ."
-"Οκ , αναλαμβάνω εγώ . Εσυ έφυγες ." Διατάζει τον Ορφέα .
-"Αν θυμάσαι καλά , ο Σέργιος με θέλει εδώ ." Της λέει ο Ορφέας ενώ σηκώνεται από την καρέκλα του .
-"Εδω περα απλά εκτελεις εντολές , δεν παίρνεις πρωτοβουλίες , δεν λες την γνώμη σου , δεν μιλάς! Αν συνεχίσεις με τον δικο σου ρυθμό , θα βρεθείς εκτός ομάδας και φαντάζομαι γνωρίζεις πως από την ομάδα μου κάποιος φεύγει μόνο νεκρός ." Τον προειδοποιεί και ο Ορφέας αφου της χαμογελάει φεύγει .
"Μάζεψε τον φίλο σου γιατί αρχίζει και μου την δίνεις αρκετά ." Λέει στον Σεργιο ενώ παίρνει το ντοσιέ με τα στοιχεία στα χέρια της .
-"Ειναι από τους καλύτερους και το ξέρεις ." Της υπενθυμίζει .
-"Δεν το εχει αποδείξει , τσάμπα τον έχουμε μέχρι στιγμής . Την προηγούμενη φορά εγω τον έσωσα ."
-"Ω ελα τώρα και δύο γνωρίζουμε πως επίτηδες τον έσωσες . Επισης δεν του έχεις δώσει κάποια ευκαιρία να αποδείξει κάτι ." Η Διωνη ξεφυσαει και του κάνει νόημα να φύγει .
-"Τον Καραψεση θα τον αναλάβω εγώ ." Φωναζει για να την ακούσει .
Δυο μέρες μετά ο Καραψεσης βρισκόταν δεμένος σε μια καρέκλα με τα μάτια κλειστά . Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει μολις ανοίγει τα μάτια του είναι το πρόσωπο της Διωνης .
YOU ARE READING
Μέχρι την καταστροφή μας
RandomΗ Διωνη όμως δεν τον πιστεύει , τον κολλάει με δύναμη στον τοίχο πίσω του , το χέρι της τυλίγεται γύρω από το λαιμό του . Με λίγο παραπάνω δύναμη μπορούσε να τον σκοτώσει , ήξερε τι έκανε , είχε στραγγαλισει πολλές φορές ανθρώπους . Κοιτάζονται βαθ...