•Az újabb betörés
A következő betörés már nem volt annyira veszélytelen mint az előző. Sirius Black ugyanis valahogyan bejutott a griffendél toronyba és megtámadta Ront egy késsel. Vagyis ez volt a történet amit előadott.-De hát miért téged támadott meg ha Harryt akarja?-tette fel a kérdést Laila.
-Lehet csak összekeverte az ágyakat...Be volt húzva a baldachin.-válaszolta Ron.Laila nem fűzött többet hozzá de nem igazán hitte azt,hogy egy tömeggyilkos csak úgy eltéveszti a célpontját. Nem is igazán izgatta fel az egész ugyanis a kviddics edzések és a patrónus leckék az összes energiáját elvették. Malfoy újra edzett így több időt töltöttek együtt.Laila kezdte megkedvelni a fiút bár ezt sosem vallotta volna be még magának sem.
A mérkőzéseiket sorban nyerték így komoly esélyeik voltak a kupára.A Hugrabug elleni meccs után amit megnyertek bátyja lépett oda hozzá.
-Ha tudom,hogy ez a mi vesztünket okozza,meg sem tanítalak kviddicsezni.-nevetett Ced. Majd megölelte húgát és elment.
-Hé mardekár lány-szólította meg George Weasley.
-Remélem visszaveszel mert kénytelenek leszünk elrabolni téged a meccsünk előtt.És ha jól emlékszem még lógsz egy vacsival.-kacsintott. -Inkább hétvégén egy kis vajsör jobban esne-válaszolt Laila.
-Ezt ugye nem mondod komolyan Diggory?Pont egy Weasley?-szólította meg Malfoy.Azt hittem ennél jobb az ízlésed.
-Szerintem meg semmi közöd hozzá,és ha jól látom Pansy már vár.Az öltözőben mindenki gratulált neki és megölelték.
-Mi ez a kedvesség?-gyanakodott Laila.
-Miért ne lehetnénk azok csak úgy?-kérdezte Pucey.Szeretünk téged kiscsaj.A többiek helyeseltek.
•Egy új képesség
-Gratulálok a meccshez!-lépett oda hozzá Harry.Beszélhetnénk?
-Persze!-egyezett bele Laila.
-Honnan tudtad mire gondoltam a patrónusomnál?-vágott a közepébe Harry.
-Őszintén mondom,hogy nem tudom...Nem szándékosan tettem és csak nálad érzek ilyet.-válaszolta Laila.
-Hermione szerint néhány ember képes mások elméjében kutatni de ahhoz varázsige kell...-mondta Harry.
-Te elmondtad Hermionénak?Laila nem igazán kedvelte a lányt de azért valamennyire a barátjának tartotta.
-Dehogy mondtam el, és nem igazán érdekelte miért kérdeztem.Örült,hogy valaminek utána nézhet.Tipikus-gondolta Laila.
-És mi az a varázsige?-kérdezte.
-Az a neve,hogy: Legilimens.Laila még aznap felkereste Lupint,de nem találta egyedül ugyanis Piton volt vele aki épp egy főzetet adott át neki.
-Ohh elnézést a zavarásért.-mondta Laila.
-Mit keres itt Ms.Diggory?-kérdezte Piton.
-Csak kérdezni akartam valamit Lupin professzortól..
-Akkor halljuk azt a kérdést!-szólította fel Piton. Laila nem akart Pitonnal összetűzésbe kerülni szóval nem hazudott.
-Egy varázslatról érdeklődtem volna ami nem más mint a Legilimens...Piton először megdöbbent majd fürkészően kezdte vizslatni Lailát akinek az az érzése támadt nem csak ő lát bele mások fejébe.
-Úgy vélem erről majd később beszélünk és most kérem távozzon.-majd Piton rácsukta az ajtót.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...