Naruto Tsunade-sama nın odasındaydı.
Naruto:KİBA! SENİ GÖRECEĞİME BU KADAR SEVİNECEĞİM HİÇ AKLIMA GELMEZDİ!
Kiba:Ne?
Naruto:Bana lazımsın!
Kiba:Off yine ne var? Umarım yine ilişkiniz hakkında değildir.
Naruto:Ha?! Hayır!
Kiba:Bir durda raporumu vereyim.
Naruto:Seni dışarda bekleyicem. Çabuk ol.
Kiba:He yaw he.
Naruto dışarı çıktı ve Tsunade'nin odasının kapısının önünde beklemeye başladı. 10 dakika sonra Kiba çıktı.
Kiba:Ne var? Söyle.
Naruto:Bu kedinin sahibini arıyorum. Akamaru veya sen koklayıp sahibi bulmamda yardım etsenize.
Kiba:Oh...bu kedi sana benziyor HAHAHAHA!
Naruto:Ah! Yeter ama anladık. Bana benziyor. Herkes aynı şeyi diyor. Neyseee bana yardım edecek misin?
Kiba:Kıymetli Sasuke'en yardım ederdi sana. O nerde?
Naruto:O EVDE! Uyuyor. Yorgun. Sen lazımsın diyorum hadi!
Kiba:Ah peki peki. Akamaru. Hadi kokla.
Akamaru:HAV HAV!
Kiba:Tuhaf...
Naruto:Tuhaf olan ne?
Kiba:Koku oldukça tanıdık geliyor. Kadın parfümü kokuyor. Eh? Akamaru! Bekle!
Akamaru takip edin dercesine bir kafa hareketi yaptı ve yola koyuldu. Kiba ve Naruto'da Akamaru'yu takip ediyordu.
.
.
.
O sırada Sakura ve İno...Sakura:İno? Kedinin buralarda olacağına eminmisin?
İno:Off emin değilim. Neredeyse heryeri aradık zaten.
Sakura:Pes etme! Buluruz! Gerekirse bütün Konoha'yı köküne kadar ararız.
İno:*Sırıtır* Teşekkür ederim. Sanada zahmet ettirdim.
Sakura:Ne zahmeti? Arkadaşlar ne içindir?
İno:Ahahaha haklı-
O sırada tam İno'nun önüne kocaman bir Akamaru çıktı. İno bir anlığına cok korkup Sakura'nın kucağına atladı.
Sakura:Sakin ol İno. Sadece Akamaru bu.
İno:SALAK AKAMARU! BİRAZ DAHA YAVAŞ GELSENE! NE KORKUTUYORSUN!
Sakura yavaşça İno'yu yere bırakır. O yere bıraktığı gibi Kiba ile Naruto gözükür. İno kafasını çevirdiği gibi kedisini görür.
İno:HİROKİ!
Hemen kedisini Naruto'nun kucağından alıp ona sıkıca sarıldı.
İno:Hiroki! Nerelerdeydin? Beni çok korkuttun.
Hiroki:Miyaaw
Sakura:Onu nerede buldunuz?
Naruto:Oh bu kedi...yani Hiroki. Beni uzun zamandır takip ediyormuş sanırım. Benim yanıma gelip durdu. Bende sonradan tasması olduğunu görünce sahibini aramaya çıkmıştım. Kiba'danda yardım istedim. Neyseki sahibini bulduk.
İno:ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!
Naruto:İno senin kedin olduğunu bilmiyordum. Ne zaman aldın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanficUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...