ARKADAŞLAR YANDAKİ FOTOĞRAF EMILY.OKURSANIZ SEVİNİRİM.BU BÖLÜM BİRAZ AZ OLDU AMA SONRAKİ BÖLÜMLERDE ÇOK YAZMAYA ÇALIŞICAM.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.ÇÜNKÜ ONA GÖRE YANLIŞLARIMI DÜZELTİRİM
Çadırdan çıkanlara bakmaya kesip kendi çadırımıza geçtiğimizde etrafı izliyordum.İki tane pike vardı bu çadırda.Ve küçük eşyalarımızı koyabilmek için de küçük bir dolap vardı.Valizimi bir köşeye dönüp Belinda ya baktığımda pikenin üstüne oturmuş bacağındaki bilekliğe bakıyordu.Bileklik aklıma gelmişken boynumda ki kolyeyi çıkartıp Belinda ya göstermiştim.
-Bileklikle aynı.
Belinda kolyeyi eline aldığında dikkatli bir şekilde bakıyordu.
-Bunu sana kim verdi?
Belinda nın yanına oturarak konuşmaya başladım.
-Annem.
Belinda kolyeyi bana vererek konuşmaya başladı.
-Anlamını bilmiyorum,ama Dael bunun anlamını biliyordur.Ona sormanı tavsiye ederim.
Gözlerimi devirerek başka bir yöne bakmıştım.
-Ona hiç bir şey sormam.
Belinda gülerek ayağa kalktığında konuşmaya başladı.
-Kalk hadi gezelim biraz.
Kolyemi tekrar boynuma asarak konuşmaya başladım.
-Rahat bir şeyler giyeyim ben,sen git gelirim ben birazdan.
Belinda kafasını onaylar şekilde salladıktan sonra dışarıya çıkmıştı.Ben ise valizden giyeceğim kıyafetleri çıkararak üzerimi değiştirmeye başlamıştım.Saçımı da yandan örerek dışarıya çıktığımda etrafıma bakınıyordum,Belinda yı görürüm diye.Bir kaç dakika boyunca yürüdükten sonra Belinda yı gördüğümde yanına oturacakken bana kalabalık bir yeri göstererek konuşmaya başladı.
-Burada olduğunu kanıtlaman için ismini yazarak imza atman gerekiyormuş.Ben biraz önce yaptım,sende git de azar işitme.
Kafamı gülerek olumlu anlamda salladığımda gösterdiği yere gitmiştim.Burası oldukça kalabalıktı.Sıranın birisine girdiğimde beklerken arkamdan birisi kulağıma bir şeyler fısıldamıştı.
-Kulaklığını kısa bir süre verdiğin için teşekkür ederim.
Bu sesin kime ait olduğunu biliyordum,arkaya döndüğümde ise gülerek konuşmaya başladım.
-İzinsiz almıştın.
Dedim dalga geçercesine,sonra da tam önüme dönecekken Dael tekrar konuşmaya başlamıştı.
-Sonra kullanmama izin verdin ama.
Dişlerimi göstererek gülümsediğim de konuşmaya başladım.
-Uğraşma benimle,sevgilin kızar sonra.
Dael dayanamayıp bir kahkaha atmıştı.Ne dediğimi ben bile farkında değildim.Dael gülmesini zorla da olsa kestikten sonra konuşmaya başladı.
-Trip mi attın sen bana?
Kaşlarımı çatarak Dael baktığımda ciddileşerek konuşmaya başladım.
-Trip atmadım,sadece her saniye benimle uğraşan sevgilin bizi konuşurken görürse cinnet geçirebilir.
Dael hafif bir gülümsemeden sonra konuşmaya başladı.
-Bessy i gözünde çok büyütüyorsun.
Gözlerimi büyüterek konuşmaya başladım.
-Ben mi büyütüyorum?Her saniye kızın peşinde,her istediğini yapan sensin.Sence ben mi büyütmüş oluyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...