🌊Percy- Kiedy zobaczył cię w jego niebieskiej Bluzie, która nie oszukujmy się, była na ciebie za duża, zrobił ci masę fotek.
⚡Jason- Byłaś w 1 i czekałaś na Jasona który się przebierał po treningu, siedząc na jego łóżku zobaczyłaś jego granatową bluzę, nie zastanawiając się założyłaś ją, kiedy twój chłopak wyszedł z łazienki zobaczył widok ciebie stojącej przed lustrem w jego Bluzie, podszedł do ciebie od tyłu i cię przytulił, staliście tak przytuleni do obiadu.
🔥Leo- Tu nie ma co mówić, prawie cały czas chodzisz w jego bluzach.
💊Will- Siedziałaś w infirmerii i czekałaś w "gabinecie" na Willa, siędząc tak i nudząc się zobaczyłaś na stole jego żółtą bluzę z napisem "sunshine" , postanowiłaś ją założyć sięgała ci ona prawie do kolan, kiedy ją założyłaś minutę potem do "gabinetu" wszedł Will, jak zobaczył cię w jego Bluzie, soczyście się zarumienił i powiedział że słodko wyglądasz.
💰Travis- To samo co u Leo
💰Connor- To samo co powyżej (Sorry jeżeli uraziłam, ale nie miałam pomysłu:dop, aut)
🐻Octavian-Tu nie ma co mówić, on nie pożycza ci bluz.
💀Nico-Aktualnie znajdowałaś się w 13, twój chłopak poszedł na chwilę do łazienki, byłaś sama w jego domku, nudziło ci się w cholerę więc zaczęłaś się kręcić na obrotowym krześle, nagle na jego biurku zobaczyłaś jego pilotkę więc bez większych ceregieli ją założyłaś, była za duża, bardzo duża na ciebie, jak ją założyłaś zaczęłaś dalej się kręcić na krześle, kiedy w końcu Nico wyszedł z łazienki zobaczył słodki widok, siedziałaś na obrotowym krześle i się kręciłaś, a ręce miałaś po między nogami, Nico do ciebie podszedł i cię przytulił.
Oke rozdział napisany więc gitówa
CZYTASZ
𝒫𝓇ℯ𝒻ℯ𝓇ℯ𝓃𝒸𝒿ℯ 𝒫𝒥 𝒾 𝒪ℋ ⚜Zakończone⚜
FantasyKażdy chyba wie co to Preferencje......no to czytaj!!