-Браво, момчета!-викна им Теил и плесна с ръце.
Червенокосото момче седеше облегнато на едно от близките дървета, които се намираха срещу останалите двама, които от своя страна тъкмо бяха приключили със сглобяването на капана.
-Теил, не смяташ ли да ни помогнеш?-обади се Марк, поглеждайки го със сериозен и строг поглед. Колкото и добър и мил да беше, не смяташе да остави по-ниския да седи отстрани да ги гледа и само да им нарежда. Щеше да го накара да се включи в работата.-Не си мисли, че ще си седиш само и ще ни даваш заповеди отстрани.
-Но, хьонг, аз съм...-започна да мрънка Теил, но веднага бе прекъснат от по-големия.
-Без да се оплакваш.-Марк кимна към клетката.-Идвай да ни помагаш.
Ниското момче се намръщи и с бавни крачки се приближи до тях. Застана от страна на синьокосия.
-Тейонг, вдигни ме, за да се кача на клетката.
-Добре.-кимна Те и хвана по-ниския си хьонг, повдигайки го леко, така че да може да се качи на клетката.
Червенокоското бързо се качи, след което отново погледна към по-малкото момче. Посочи към лежащото встрани от другия въже, опитвайки се да му каже без думи да му го подаде. Тейонг обаче не успя да разбере какво се опитваше да му бъде казано, за това Теил извъртя с досада очи. Всичко ли трябваше да му бъде казвано на това момче?!
-Дай ми въжето, глупчо.-каза Теил и отново посочи към въжето.
Тейонг се обърна назад. Забеляза въпросното въже, което до преди малко дори не знаеше, че го има и че изобщо се намираше зад него. Тръгна към него и щом го стигна, се наведе и го взе в ръце. Върна се бързо на предишното си място и бързо подхвърли въжето към по-нисичкото момче. Теил хвана единия край на въжето и го завърза за върха на клетката. След това преметна другия край на въжето през един дебел клон, спускайки го към другите двама.
-Готово е, можете да вдигате клетката.-каза им той, след което скочи от клетката и се приземи на земята.-Вдигайте, момчета.
Другите двама му кимнаха в отговор, след което хванаха въжето и започнаха да дърпат заедно. Не след дълго те успяха да качат на високо клетката, след това Марк дръпна повече въжето, завързвайки го около стълба на близкото дърво.
-Значи първата стъпка от плана е готова.-обади се Теил, оглеждайки това, което току-що бяха свършили.-Сега обаче трябва да измислим как да примамим бетата.
YOU ARE READING
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...