who is Sara?

3 0 0
                                    

"Arghhhhhhhhhhhhhh!
" Sara! Kau kenapa!"tanya kawan sara risau
"Aku takde idea nak tulis apa dalam report nieh! Due date esok pagi! Arghhhhhhhhhhh" jawab sara frust.
"Haaa padan muka kau, cuti seminggu taknak manfaatkan, kau bantai tengok drama start-up tu' marah jisoo kawan baik Sara dari sekolah rendah.
"Apa yang tak manfaatnya? Cuba bagitau aku? Cerita tu bagi aku inspirasi nak capai cita2 aku tau walaupun bidang tak sama." Jawab Sara
"Banyak lah kau punya inspirasi! See idea nak habiskan report kau pun . seee kau tengoklahhh sendiri, satu page nie dari minggu lepas terbentang atas meja nieh, habuk je tau ada sekarang nieh! Marah jisoo.
" Jisoo yaaa, kau cantik wehh, tolong lahh aku bagi idea. sikit pun jadilah, pleaseee" rayu Sara.
"Aku cantik ? Hmmm?"
"Pleaseee? Rayu Sara dengan muka comelnya.
" haishhhh, fine! Before that, aku nak kau turun pergi beli cake dekat aku! Aku perlukan benda manis nak dapatkan idea last minute! " kata jisoo.
"Aip aip chinguyaaa! Alang2 aku nak beli coffee 3 shots!" Jawab Sara dengan penuh semangat.

-StarCoffee-

Sara: saya nak ice americano with 3 shots and ermm 2 slices of red velvet cake, please.
Staff: Baik, total rm25.50 miss.
Sara: Baik.

After 10 minutes,

Staff; miss Sara, your order is ready.
Sara: Baikkkk.

Sara belari kecil ke arah cashier, thennn Sara capai ke arah kotak coffee dan cake yang di order. Sara berpaling ke arah pintu keluar kemudian...

"Arghhhh panasss" Sara

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Coffee and TeaWhere stories live. Discover now