Dupa ce am cumparat noul telefon, am mers direct in birou ca sa il chem pe Ashton. Sa nu mai spunem ca pe drum iar m-a enervat Cal incercand sa imi explice cat de mult ii trebuie si lui un telefon nou. Normal ca am refuzat, acum nu ajut orice scapat de la zoo. Stati, stati,stati. Derulati putin inapoi. Am spus cumva "Cal"? Am inceput sa inebunesc de tot. Il astept pe iubitul meu, stand pe scaunul confortabil din birou si uitandu-ma la priveliste. Simt o mana calda pe umarul meu si imediat un zambet mi-a acaparat fata.
Eu: Oo, Ash, ai sosit, insa zambetul mi se sterge usor, usor de pe fata cand ma intors si vad cine este cu adevarat. TU!
Calum: Doar unul. Apropo si eu ma bucur sa te vad. E un vagabond care asteapta la usa si zice ca a venit sa te vada. Tot spune ca este iubitul tau si mai are putin si scoate flacari pe nas. A zis parca cum il cheama... Hmm...
Eu: Ashton, spun intr-un suflet cand imi dau seama la cine te refera.
Calum: Da, da, parca asa il chema. Deci il cunosti? Cand imi vede privirea ucigatoare da afirmativ din cap si chicoteste usor. Asta chiar nu stie ce e aia seriozitate? Se aseaza linistit pe scaun, isi scoate telefonul din buzunar incepand sa tasteze ceva si sa rada.
Eu: Calum! Ce dracu tot faci? Isi ridica privirea, parca acum observandu-ma.
Calum: Ce? Vrei sa il chem pe ala de afara? Cand am auzit imi venea sa ii dau una peste moaca aia de pampalau adorabil. Am zis adorabil? E clar, maine imi fac un control, vad ca prostia astora 2 se ia.
Eu: Este afara? Ridica din umeri plictisit.
Calum: Da. Nu voiai ca cersetorul ala sa ne fure din casa, nu? Simteam ca explodez de nervi: prima data il face vagabond pe iubitul meu, dupa cersetor. Deci il chem? Atunci iau primul pix care il gasesc pe masa si arunc in el. Bine, bine, ma duc acum.
Off, ce o sa ma fac cu astia doi? Mai astept putin si pe usa intra dragul meu Ash, trantind usa. Nu il condamn ca este asa nervos. Se uita la mine si zambeste usor cand ma vede, lasandu-i gropitele adorabile la vedere.
Ash: Ti-a fost dor de mine iubire? Ma intreaba in timp ce deschide bratele. Alerg spre el, intrand in imbratisarea lui calduroasa.
Eu: Mai intrebi? Ma cuibaresc mai bine in umarul lui si ascult bubuitul usor pe care il face inima lui. Tie ti-a fost dor de mine, sparg linistea dintre noi.
Ash: In fiecare moment ma gandeam la tine iubire. Se desprinde usor din imbratisare, inca nedandu-mi drumu la mana si asezandu-se pe scaunul mare din piele. Ma trage dupa el, asezandu-ma in poala lui. Tu dragoste, ce ai facut in tot acest timp, imi spune printre saruturile moi care le lasa pe gat.
Eu: Am fost la spital la Luke, de abia pot vorbi printre gafaieli, dar brusc s-a oprit. Ma uit la el, avand o mica urma de nervozitate sta neutru, uitandu-se pe tavan.
Ash: Nu inteleg de ce iti faci atatea griji pentru mascariciul ala. Iar vrea sa ma enerveze cu subiectul asta. Off, cand o sa inceteze?
Eu: Ash... Ma intrerupe usa care se deschide, pe ea intrand Calum.
Calum: Intreaba Kyle ce vrei la cina. Eu as spune sa faca niste rac la cuptor. Imi este pofta de asa ceva. Se comporta de parca Ashton nu este in camera, simtind cum se inconrdeaza din ce in ce mai mult din cauza nervilor.
Eu: Calumm, il amenint facandu-i semn din ochi sa iasa afara.
Calum: Deci diseara vei manca rac la cuptor, spune iesind din birou. Ugh, e mai rau decat Luke.
Ash: Ca tot veni vorba de mascarici, unde... Inca o data suntem intrerupti de prezenta maimutoiului fara blana.
Calum: Vrei si sos la rac? Ohh, pe bune? Trebuie sa ii pun ochelari.
Ash: Pleaca dracului si lasa-ne in pace! Urla, dar Calum ramane la fel de calm, neuitandu-se la el, parca neexistand pentru el.
Eu: Calum fa ce vrei si lasa-ne in pace. Da afirmativ din cap si iese din birou.
Ash: Jur ca daca mai intra odata il bag in spital. Si sa fi multumita ca nu ajunge la morga.
***
Asta a fost si cu vizita scumpului meu Ashton. Am mai continuat discutia din birou si am reusit sa il calmez, dar la cina a fost un dezastru. Calum s-a asezat fara voia noastra la masa, comportandu-se iar de parca Ash nu era acolo, iar cel mai rau a fost cand a turnat vin pe pantalonii iubitului meu in loc de pahar. Ash a plecat nervos, fara a mai spune nimic si clovnul ala a inceput sa rada.
Ugh, trebuie sa imi fac un dus, care sa ma calmeze de la tot stresul asta. Intru in dulapul meu imens, care este cat jumatate din camera, iar cand revin in camera Calum ma astepta plictisit pe pat.
Calum: De cand te asteptam. Credeam ca nu mai vii, spune in timp ce se tolaneste mai bine in pat.
Eu: Ce naiba cauti in camera mea? Am impresia ca tu nu stii ca eu iti sunt sefa si doar atat.
Calum: Da, da. Se vede ca avem o legatura importanta, devine serios incepand sa ma sperie. Ce naiba tot zice acolo? Doar nu ma place, nu?
Eu: Calum, ce tot zici acolo? Spun din ce in ce mai speriata, observand ca a trecut un minut si inca nu a izbucnit in ras.
Calum: Se vede clar draga ca eu sunt sacaitorul, iar tu esti victima, isi pitigaieaza vocea, nemairezistand si incepand sa rada isteric.
Eu: Du-te dragu. Rasul sau e destul de contagos, facandu-ma si pe mine sa rad, indreptandu-ma spre pat.
Calum: Trebuia sa iti fi vazut fata, incerca sa ma imite atat de amuzant, eu aproape cazand pe jos de ras.
Eu: Nu ma mai imita. Iau o perna si dau in el, uitandu-se la mine socat.
Calum: Mai, mai, mai, micuta "perfecta" si "care-niciodata-nu-rade" si-a aratat adevarata fata.
Eu: Ala nici macar nu e un singur cuvant, protestez cu zambetul pe buze. Ma uit la el si zambetul imi piere usor, o melancolie inlocuindu-l. Nici nu imi dau seama ca o lacrima mi-a invadat fata, pana cand Calum nu mi-o sterge.
Calum: Vane, ce s-a intamplat, grija lui ma face sa plang din ce in ce mai mult.
Eu: Tu, e tot ce pot sa spun printre lacrimi.
Calum: Am gresit cu ceva?
Eu: Mereu mi-am dorit un prieten aproape cu care sa rad si sa nu ma judece. Doar Mikey a fost prietenul meu, pana la 10 ani cand s-a mutat si nu ne vedeam asa de des. Nimeni nu vrea sa stea cu mine, dar tu... Tu esti un prieten grozav. Luke e norocos ca te are ca prieten. Am inceput sa plang si mai tare decat o faceam. E greu, e atat de greu...
Calum: Shh, spune si ma aduce in bratele tale. Eu sunt mereu aici, si pot fi si prietenul tau. O sa incep prin a iti spune ca nu imi place deloc de Ash. E atat de atogant si inganfat. Un mic chicotit mi-a iesit, facandu-l pe Calum sa se uite cu o fata tampa la mine.
Eu: Nu te mai lua de iubitul meu nesuferitule.
Calum: Nu am zis ca nu voi fi nesuferit. Si cine dracu este Mikey? Spune confuz, dandu-mi un servetel.
Eu: Poveste lungaa...
Calum: Avem timp. E de abia 8 seara. Imi dau ochii peste cap si ma pun in pozitia lotus.
Eu: Ok. Deci...
-----------
Hey lume, minune, minune, am pus capitol. Wow, cam rapid pentru mine. Cam siropos pe la urma, nu? Hai gata, ca de acum nu o sa mai fie plictisitor... Incerc. Va pupp ❤
Si acum un anunt!! Citesc o super carte "Oh Death... Smell of Sex Vol 1" scrisa de o prietena logitechm. M-as bucura enorm daca ati trece si ati citi si cartea ei. Este pe la inceput, dar tot este frumoasa.
CITEȘTI
My boss ~ Luke Hemmings
FanficVanessa Winter este cea mai reusita femeie de afaceri, si tot odata fiica presedintelui. Cand afla ca servitoarea ei personala are o aventura cu iubitul ei, Ashton Irwin, decide sa isi caute un nou servitor, Luke Hemmings. Datorita comportamentului...