1

1K 80 60
                                    

Kitabın tema şarkısı: I'm Gonna Show You Crazy - Bebe Rexha 

Kenma Kozume okulda çoğu kişinin tatlı bulduğu birisiydi. Genellikle yalnız takılırdı. Uzun saçları ve güzel gözleri ile okula kızların ve hatta bazı erkeklerin bile hoşlandığı birisiydi. 

Kenma ise hiç kimseyi umursamazdı. Çünkü zaten yıllardır hoşlandığı birisi vardı. Ortaokulda kaybolduğunda yanlışlıkla tanıştığı bir güneşe aşık olmuştu ve hayatını onun çevresinde şekillendirmeye başlamıştı. Kenma'nın hayatında büyük bir yere sahip olan turuncu saçlı çocuk geçen yıl ikili parkta beraber otururken Kenma'ya utana sıkıla açılmış ve ondan hoşlandığını söylemişti. Kenma ise ilk önce şaşırmış sonra dudaklarını çocuğun dudaklarına kapatıvermişti. O günden sonra ikili çıkmaya başlamışlardı. 

Kenma her ne kadar yalnızsa Hinata o kadar sosyaldi. Kenma'yı çeken şeylerden birisi de buydu . Onun yaydığı enerji insanları ısıtıyordu ve Kenma o enerjinin sadece kendini ısıtmasını istiyordu ama onun isteğinin tam tersine Hinata'nın epey bir çevresi vardı ve Kenma bir gün sevgilisinin onu bırakmasından deli gibi korkuyordu. 

Yine Karasuno ile yaptıkları hazırlık maçında sevgilisinin pasörü ile olan uyumunu deli gibi kıskanıyordu Kenma.

-Kageyama çok iyi pastı"  Hinata Kageyama'nın yanına gitti ve sırtını patpatladı. 

-Çekil yanımdan aptal. Oyuna odaklan . 

-Aman be bi kere övsen ölürsün sanki !" Kenma sevgilisine sürekli ters davranan bu çocuktan ölesiye nefret ediyordu. Hem ona çok yakındı hem kötü davranıp sürekli bir eşya gibi çocuğu fırlatıyordu. 

-Odaklan Kenma. " Kuroo'nun sesini duyduğunda derin bir nefes aldı ve servis atmak için sahanın dışına çıktı. Servisini nereye kullanacağı konusunda düşünürken Kageyama'nın kolunu Hinata'nın omuzuna koyduğunu ve kulağına bir şeyler söylediğini gördü.  Sinirle dişlerini sıktı ve nefret dolu bir sesle mırıldandı:

-Bir gün seni geberteceğim Kageyama Tobio .

Aboooo yeni kurgu ! Yandere Kenma'mız hayırlı olsun .  

Kenhina çok shiplemem ama Kuroo Kenma'ya bi yumruk atsa Kenma geberir diye Kenhina yazıyorum fuejıfewp

Yanderenin tanımı : Genel anlamda, rahatsızlığı bulunan bir karakterin başka bir karaktere sevgi duyması, aşık olması durumunu anlatır. Daha dar bir anlamda ise, âşık olan karakterin karşı tarafa duyduğu sevginin çok fazla olmasından dolayı psikolojik sorunlar yaşamaya başlaması durumunu anlatır 

Vikipedia <3 ben 

I'm Gonna Show You Crazy / KenHinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin