Anna szemszöge
Már bő egy hónapja, hogy Emily a felettes tisztünk lett, és be kell vallani, tök jó fej. Nem olyan elfásult barom, mint a Hydrások többsége. (Mint például Rollins)
És elég klassz a stílusa is. Az ujjnélküli bőr kesztyűi kifejezetten tetszenek. (Sőt, annyira hogy magamnak is beszereztem párat)
Remekül ért a harcművészetekhez és a gépekhez is. Persze nem annyira jó hacker, mint Daisy, de azért látszik hogy nem mostanában kezdte a pályát. Ami mondjuk meg is téveszt. Mivel a háta mögött a többiekkel mindig azt tippelgetjük, hogy pontosan hány éves is. Dylan és Nora szerint olyan 23-25, és szerintem is a körül jár, de nem lepődnék meg annyira, ha valaki azt mondaná hogy nemrég múlt 30. Bár ez elég előnyös számára. Hisz az teszi a jó kémet, hogy ha be kell épülni, azt könnyen teszi, így ezzel a külsővel szinte bárhova könnyen beolvad.Kivéve persze az olyan helyekre, ahová rendes tinédzserek kellenek. És a küldetésünk pont olyan helyen van, ahová 20 éven felülieknek elég nehéz a bejutás.
Éppen Rio de Janeiro felé tartunk. Nem is olyan rossz egy első küldetése helyszíneként. Mehettünk volna akár Szibériába is, de szerencsére a jó meleg Brazília maradt nekünk. Amit egyáltalán nem bánok, annak ellenére, hogy a hideget jobban szeretem.
–Eligazítás 5 perc múlva!– kiáltotta Stephanie, miközben körbe sietett a repülőgépen.
–Oké!– kiáltottam vissza. Még a kém ruhámban vagyok, úgyhogy az eligazítás után nem ártana átmenni civilbe, hogy ne az utolsó másodpercben kelljen sietni.
Miután mindenki megjött Emily bele is kezdett:
–Rendben Kölykök! A nagy részét már úgy is tudjátok, de azért nem árt, ha minden részletet meg egyszer átbeszélünk. Tehát ő itt Milo Sanchez– mutatta a 18 éves brazil srác képét– az apja az egyik leggazdagabb alak Rioban, és annak környékén, ami félig annak köszönhető, hogy elég magas rangot foglal el a helyi maffiában. Ezért kell elrabolni a fiát, hogy váltságdíj helyett beszélje rá a fönökeit, hogy támogassák a Hydrát.
–De azt még mindig nem értem, hogy miért nem egyből a főnök családjából rabolunk el valakit– jegyezte meg Dylan.
–Mert a főnöknek nincs családja. De a Sanchez fiú neki is fontos. Annyira, hogy ha elhalálozik, talán ő lesz az utódja. Így elég fontos lenne nekik, hogy visszakapnák majd.
–Igaz, ezt el is felejtettem.– mutatott mutatoujjával előre a srác jelzésként, miközben kicsit lehajtotta fejét.
–Persze. Na mármost, a feladat az lenne, hogy a helyi szórakozóhelyek egyikénél csaljátok el a srácot, majd hozzátok a gépre. A folyamatnak óvatosnak kell lennie, mivel a testőrei sosem hagyják magára a fiút.
–Ne félljen Bryans ügynök!– mosolygott Nora– ügyesen fogjuk intézni!
–abban bízok is! Most mehetnek! Kb negyed óra és a helyszínre érünk!
YOU ARE READING
Oldalak között
FanfictionMarvel/ Shield ügynökei ff Anna és Max Blake egy normális ikerpár volt, és nyugodtan élték életüket, amíg egy véletlen folytán embertelenek nem letten. Egyedül kellett rájönniük, hogy mi is történt velük pontosan. Ahogy kezdik megérteni erejüket, fe...