Merhabalar. Bugün scriptin ne olduğunu öğreneceğiz. Evet başlayalım.
Script nedir?
Script gideceğimiz yeri daha iyi hayal etmemizi sağlayan birşeydir.Zorunlu mudur?
Hayır. Dediğim gibi daha rahat hayal etmemizi sağlar. İstersek yazmayabiliriz.Script nereye yazılır?
Script kağıda, telefona, tablete, deftere, dağa taşa şdkdşskd. Tamam dalga geçmiyorum. Kısaca her yere yazılabilir.Hangi dil yazmalıyız?
İstediğiniz dil yazabilirsiniz. Türkçe, inglizce, ispanyolca, fransızca, çince hatta antik tarihi dillerde bile. Veya kendi oluşturduğunuz dillerde. Önemli olan sizin anlayabilmeniz.Ailemiz bunu görürse ne olur?
Yani bazı aileler kızmasa bile (çok nadir kızmayan aile var) çoğu aile sizi büyücü, cadı vb. sanabilir. Kağıda yazan birçok kişinin başına geldi maalesef. Bu yüzden ailenizin kızabileceğiniz düşünüyorsanız bildiğin başka bir dilde veya kendi oluşturduğunuz bir dilde yazabilirsiniz. Dedinizki ben telefona yazarım. Veya iyi saklarım. No problem. Ama bazen telefona baktıkları zamanlar olabiliyor. Bunun için çeşitli uygulamalar kullanabilirsiniz.
Yazdığımız scripti nereye koymalıyız?
Her yere koyabilirsiniz. Yastığınızın altına, yanınıza, dolaba, arabaya veya başka bir şehre. Bu size kalmış.Her shifting yapmadan önce okumamız zorunlu mu?
Hayır ancak hayal etmek ve yanlış veya başka bir yere gitmemek için okumanızın tavsiye ediliyor.
Peki bu scripti nasıl yazacağız?
Bir sonraki bölümde bundan bahsedeceğim.
Evet şimdilik bu kadar. Merak ettiğiniz soruları sorun. Hepsiniz yanıtlamaya çalışacağım. Bir sonraki bölümü birazdan veya bir kaç saat sonra falan atarım. Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)