Minden rosszra fordul

419 13 3
                                    

Dumbledore
Másnap egy levél érkezett Lailának.A levélben Dumbledore invitálta magához Harryvel együtt.Nem igazán volt kedve elmenni de mégiscsak az igazgató hivatta.
-Vajon mit akarhat tőlünk?-kérdezte Harry mikor együtt haladtak fel Dumbledore szobájához vezető úton.

Laila vállaz vont és bekopogott.Dumbledore szobája hatalmas volt tele könyvekkel, portrékkal a régi igazgatókról és különböző műszerekkel.

-Fáradjatok beljebb!-invitálta őket az igazgató.Tudomásomra jutott,hogy mindketten külön órákat vesztek Lupin professzortól és igen tehetségesnek bizonyultok.Valamint Piton professzor elmesélte,hogy ön Ms. Diggory érdeklődik a leggilimencia után.

Laila elgondolkodott vajon miért kellett Pitonnak rögtön az igazgatóhoz fordulnia.
-Van ennek valami háttere vagy csak bővíteni szeretné tudását?-kérdezte Dumbledore fürkészően.

Laila hazudott,maga sem tudta miért.
-Csak a tudásom szerettem volna bővíteni.Igen hasznosnak találom mint az elme lezárásához szükséges varázslatot is. Ami a Lupin professzoral való gyakorlást illeti úgy tudtam azt semmi nem tiltja.Harryvel igen jó párost alkotunk rengetet fejlődtünk és már most előrébb tartunk mint néhány felsőbb éves.-válaszolt Laila.

És ez így is volt,mivel nem csak a patrónus bűbájjal foglalkoztak hanem sok mással is. Dumbledore sokáig nem szólt majd Harryhez fordult.
-Nos te is úgy gondolod ha nincs más indok mint hogy Ms.Diggory csak kiváncsi akkor megengedhetjük neki,hogy többet megtudjon a leggilimenciáról?

Laila látta Harryn,hogy nem tudja mit feleljen de végül tartotta a száját.Dumbledore őt is fürkésző szemeivel végig vizslatta majd elküldte őket.
-Kösz,hogy nem árultál be,ez sokat jelent!

Majd mindketten visszatértek körletükbe.

Sirius Black és Csikócsőr
Teltek a hetek és Laila egyre nőtt és ügyesedett. Hiába nem kedvelték a tanárok túlzottan minden órán a legjobbak között volt.Aztán egyik nap Harry lépett oda hozzá.
-Hagrid írt nekünk...Csikócsőrt halálra ítélték...
-Ezt nem mondod komolyan?Hiszen Malfoynak semmi baja nem lett és az ő hibájából történt!Mikor akarják végrehajtani? Oda kell mennünk!
-Holnap fogják végrehajtani,mi is lemegyünk Ronékkal.

Laila még aznap megleckéztette Malfoyt.Vacsora közben az arcába robbantotta levesét majd ráküldte a gumiláb átkot.Szerencséjére csak a Weasley ikrek vették észre,hogy ő volt mire George rákacsintott.Malfoy dühöngött de nem senki nem tudta ki tette.

Másnap együtt mentek le Harry köpenye alatt négyen bár már alig fértek el alatta.Mikor leértek Hagridot elég rossz bőrben találták.Csikócsőrt kikötötte a tökágyások közé...Majd Hagrid átadta Ronnak a patkányát akire azt hitte,hogy Hermione macskája csámpás felfalta.

Laila undorítónak találta a patkányt aki már szerinte a végét járta de Ron úgy ragaszkodott hozzá mintha ha az élete múlna rajta.Miközben beszélgettek valaki köveket dobált be és mikor kinéztek észrevették,hogy közelednek a végrehajtók és Dumbledore.Gyorsan kimentek a hátsó ajtón és elszaladtak.

Laila nem bírt odanézni de hallotta a bárd suhintását.De több ideje nem maradt a sírásra mivel Makesz Ron patkánya megharapta a fiút és elrohant,Ron pedig utána.Lailáék próbálták Ront megállítani de a fiú csak rohant patkánya után és elkapta.Csak hogy nem vette észre,hogy befutott a Furiafűz alá.Lailáék megtorpantak,de amikor Ron rájuk pillantott a rettegést látták az arcán majd elkiáltotta magát.

-Vigyázzatok az a Zordó!!!!De mire hátrafordultak a kutya átugrott felettük és beleharapott Ron lábába majd magával vonszolta egy lyukba ami a fa alján volt észrevehetetlenül.
-Utána kell mennünk,nem hagyatjuk,hogy bántsa.

Elindulta a fa felé hárman ám a fa nem könnyítette meg a dolgukat.Laila és Harry fürgék voltak de még így is eltalálta őket néhány ág.Hermione viszont elakadt és ha nincsenek Lailáék sosem jut el a lyukig.Szótlanul megindultak az alagútban majd Hermione szólalt meg.

-Szerintem ez a Szellem szállás.
Laila egyetértett vele.Felmentek a szobába ahol Ront találták vérző lábbal egy ágyon.
-Harry ez ő!Sirius Black animágus!!!!

Majd hallották,hogy csukódik az ajtó és ott áll Sirius Black.Harry nem gondolkodott és rávetette magát Siriusra akit valószínüleg váratlanul ért,mert elesett.
-Elárulta a szüleim,maga miatt halltak meg!-ordította Harry a varázsló arcába és rászegezte pálcáját.
-És mi lesz most,megölsz?

De Harry nem tudott válaszolni,mert újra kinyílt az ajtó és ezúttal Lupin lépett be.Pár mp-ig hezitált majd lefegyverezte Harryt és talpra segítette Siriust.Úgy üdvözölték egymást mint két régi jó barát.
-Megtaláltam végre Remus!!Azt hittem sosem fogom elkapni!-szólt Sirius Lupinnak.
-De kérlek adj egy percet,hogy elmagyarázzuk mi történt!Harry megérdemli.
-Harry ne higyj neki ez egy vérfarkas.Laila dühös volt Hermionéra.
-Na és akkor mi van? Attól még lehet egy jó ember.
-Szóval ti tudtátok? Gratulálok nem sokan jöttek rá!-válaszolt Lupin.
-Lám csak micsoda meglepetés!Megmondtam Dumbledornak,hogy te segítettél Siriusnak betörni és lám igazam lett-szólalt meg Piton aki a semmiből termett elő.

Lefegyverezte Lupin és diadalittas mosoly terült szét az arcán.De nem sokáig örülhetett ugyanis Harry elkábította a tanárt.
-Beszéljen!!!-szólította fel Lupint.
-Nem Sirius árulta el a szüleidet.Eleinte én is azt hittem,de amikor egyszer elmondtad nekem,hogy láttál rajta egy rég halottnak hitt embert rögtön sejtettem,hogy valami nem stimmel.Peter Pettigrewról beszélek arról az emberről aki miatt Sirius börtönbe került.
-De eltudja ezt ő is mesélni,hisz itt van köztünk-vágott a szavába Sirius.Gyere elő Peter nem bántunk csak egy kicsit maximum.
-Ez megőrült ahogy maga is...-válaszolta Harry.
-Nem őrültem meg ott van Peter-majd Ron felé bökött.
-Én nem vagyok Peter válaszolta...
-Nem rád gondoltam hanem a patkányodra...Mondd csak nem hiányzik egy ujja?Ron még mindig nem akarta elhinni.
-Makesz már meg van kb 12 éve.
-Ahogy az eset is 12 éve történt és a közönséges patkányok nem élnek addig.Add ide azt a patkányt!Ha tényleg csak egy sima patkány nem esik bántódása.

Makesz őrült módjára elkezdett üvölteni majd Lupin kimondott egy varázsigét és Makesz helyén egy alacsony patkányképű ember jelent meg.Peter rémült volt és régi barátai felé fordult.
-Remus és Sirius micsoda meglepetés! Mivel nem kapott választ folytatta.-Bocsássatok meg nekem,nem tudjátok mit éltem át akkor a sötét nagy úr kínzott engem!Ti mit tettek volna a helyemben?
-Meghaltam volna érted mint sem,hogy eláruljalak!-ordította Sirius.De most meghalsz!!!
-Nem!-ordította Harry!Apám nem akarná,hogy a barátai gyilkosok legyenek!Felvisszük a kastélyba és átadjuk a dementoroknak!Ezzel tisztára mossuk a neved!

Sirousék nem ellenkeztek.Piton még mindig kába volt így lebegtető bűbájjal kellett felvinni amit Laila magára vállalt.Ron magához láncolta Petert ahogy Harry is. Amikor kiértek egy pillanatig minden csodásnak tűnt amíg elő nem tűnt a telihold. Egy pillanatra megfagyott a levegő majd Lupin megtántorodott és borzalmas hangot adott ki.Majd elkezdett véefarkassá válni...

Közben Peter visszaváltoztatta magát patkánnyá és elmenekült Piton meg felébredt.Amikor észrevette Lupint védelmezően a gyerekek elé ugrott.Majd megjelent Sirius immár kutya képénen és rávetette magát Lupinra.Borzalams látvány volt és egyre távolodtak Lailáéktól.

Hallották,hogy Sirius megsérül,majd valahonnan a távolból mintha farkas üvöltés lett volna Lupin a hang irányába elfutott.Laila és Harry rögtön Sirius után rohantak.Mire odaértek Sirius már a tó partján feküdt eszméletlenül.

Majd Laila megfagyott,vagy 20 dementor közeledett feléjük.Egyikük sem volt elég erős és Laila érezte kezdi elhagyni ereje.Majd valahonnan a semmiből egy gyönyörű patrónus tűnt fel,de Laila nem látta ki küldte,mert elájult utána.A gyengélkedőn tért magához....

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now