AUTOR POV
Afara este 9 dimineata, fiind a doua zi , iar vremea de afara e exact ca și ieri , numai ca acum doar ploua putin mai încet decât ieri si nu se mai aud tunete, e mult mai bine decât ieri . Acum prieteni noștri sunt in sala de mese și isi savurează micul dejun la o masă departe de geamuri si retrasă, fiinca celor trei micuți nu le place sa fie priviți de străini cand mananca sau când se plâng ca vor atenție. Dupa ce au mâncat au plecat în camerele lor fiinca vremea de afară nu prea le permitea multe si au hotărât sa se întâlnească mai pe seara la Joom si Jin in camera pt a viziona un film sau pt diverse activități care sa nu te facă sa te plictisești .
KOOK POV
Stau impreuna cu Taetae in fata geamului înfășurati in plăpumi pufoase si mâncând inghetata de capsune si zmeură.
Tae: Kookie! imi atrage acesta atentia si se uita la mine
Jk: Ce este baby ? il intreb curios de răspuns
Tae: Hai afara! spune entuziasmat
Jk: Nu ai voie , spun simplu
Tae: Te roggggg , spune si se aseaza la mine in poală
Jk: Am spus nu . spun simplu
Tae: Ma supar , spune si incep sa ii apara lacrimi in ochi , T-te rog..
Jk: Bine! Dar nu vreu sa aud ca mi te plângi ca te doare ceva , spun si ii sarut fruntea dulce
Tae: Kookie e cel mai bun! spune si se îndreaptă spre ușa camerei
Jk: Dar înainte de a ieși pe usa aia îmbrăcate cu acest hanorac, spun si ii dau hanoracul meu portocaliu cu desene florale
Tae: Bine! spune fericit si imbraca hanoracul si se incalta repede si fuge pe usa afara
Jk: Stai incet puii!! strig dupa el si il pri d din urma
AUTOR POVAjunsi afara ploaia incepe sa se facă din ce în ce mai puternica , iar afara incepe sa se întunece din cauza norilor negri si deși, dar pe iubitei nostri nu ii interesează si incepnsa se harjoneasca prin ploaie exact ca doi copi de grădiniță.
Dupa jumate de ora în care ei au alergat prin ploaie si sau învârtit, îmbrățișat, tăvălit , sau gândit ca e timpul sa se întoarce înapoi fiinca sunt uzi pana la piele , iar ploaia e una rece , dar cand sa se apropie de întrarea în hotel Tae aluneca din cauza ca el continua sa se învârtă in jurul lui Kook si acesta il trage de mana si il ia in brate punandusi mainile sub fundul lui pt al tine mai bine , dar cand sa se uite la cel mic se trezeste cu o pereche de buze moi si catifelate cu gust de căpșuni si zmeură, iar acesta răspunde fericit la sarut si reuseste sa il adâncească usor , numai ca acum cel mic era cel care conducea sărutul fiindca Kook avea mainile ocupate si nu putea sa le miste de acolo . Dupa cam 5 minute după se de se despart din sarut gâfâind si fericiți .
Jk: Ce imi faci tu mie baby boy , spune zambind fericit
Tae: Te vreu Daddy... sopteste acesta incet
Jk: Ai spus ceva baby ? intraba având un zambet urias pe fata
Tae: Te vreu in mine! tipa acesta rosu in obraji
Jk: Acum baby boy . Asteapta sa ajungem în camera și vei primi ce vrei , spune având același zâmbet mare pe fata Ajunsi in camera , Kook încuie usa cu cheia si il trântește pe micuț in pat asa ud cum era . Acesta se dezbraca de hanorac si tricoul alb pe care il avea pe dedesubt si ramane doar in pantaloni de trening , iar cel mic isi da sfios hanoracul jos si tricoul pe care il avea dedesubt dezvăluind corpul sau firav si dupa se uita la cel din dreptul usi si ii face cu ochiul .
Jk: Ce indraznet ai devenit dintr-o data baby , spune si se apropie de micut si se pune peste el⚠️următoarea parte conține smut , daca dorești poți trece peste, daca no , poți citi :) ⚠️
După ce acesta se așezase pe el începuse sa ii satute gatul cu pofta si sa muste mici parti din pielea fina a acestuia lăsând în urma urme roși care peste câteva ore vor deveni mov , acesta continuie cu mușcăturile pe abdomen unde incepe sa se joace cu sfârcul sau lingandul si muscandul ca dupa sa continuie cu mușcăturile pana ajunge la bata pantalonilor si se oprește brusc , dar nu apucă sa zică ceva fiindca cel mic se urca pe el si incepe si el sa il muste de gat lasand si el semne care vor deveni mov .
Jk: Ahh~ .. Sigur vrei asta ? * intreaba incet si se urca pe micuț
Tae: Da Kookie ~ spune acesta si ii apucă bata de la pantaloni si o da în jos , ajungând pana la.genunchi
Jk: Mmm~ scoate un sunet satusfacut si se dezbraca singur de pantaloni ramanand doar în boxeri , Acum tu baby boy , spune si ii indeparteaza cu ușurință blugi de le el incepand sa il sarute din nou cu poftaDupa alte minute în care amandoi se umplura cu semne Kook decide sa treacă la alt nivel . Acesta il dezbraca de tot pe micuț si incepe sa il admire razand cand acesta incearca sa se ascundă de acesta , ii ideparteaza mainile si i le pune deasupra capului băgând ui 3 degete in gura punându-l sa le suga , dupa incet il pregătește pe cel mic băgând in el primul deget, acesta ss ie din cauza dureri , dar se obișnuiește iar Kook mai baga un deget in el incepand sa le miste incet scorand de la micuț gemete de placere și apoi adauga si al treilea deget si incepe sa le miste puyin mai tare in interiorul acestuia.
Dupa ce Jungkook crede ca la pregătit isi scoate degetele si se dezbraca si el , dar cand Tae isi deschide ochi ramane surprins de mărimea acestuia
Tae: E-e m-mare-e , se bâlbâie acesta tot rosu
Jk: E numai a ta baby , spune având un zambet pervers pe fata si apucă lubrifiantul de pe noptieră si isi pune o cantitate destul de mare in palma , dupa ce isi unge tot membrul cu destul lubrifiant intra incet in micuț , Ce strâmt esti baby boy . Imi place ! spune si vrea sa se miste dar cel mic il opreste
Tae: A-asteapta oleaca , m-ma doar-re .. sopteste micutul
Jk: Astept pui .
Dupa câteva minute cel mic ii da aprobarea iar cel mare incepe sa se miate usor in el , facand miscari de dute vino pe toată lungimea sa , facandul pe cel mic sa geama de placere și sa strângă cearșaful in pumni
Tae: M-mai .. Ah~ .. Tar ..Ahh~ , incearca micuțul sa spună , iar cel mare intelege mesajul si mărește viteza.
In scurt timp in toata camera se auzeau gemetele lui Tae si din cand in cand vocea groasa a lui Kook spunându-i ca se descurca bine si chesti de genul. Dupa alte penetrării adanci si alte gemete puternice , cu un ultim gemat puternic amandoi isi dau drumul simultan, iar Kook iese din cel mic si se aseaza langa cel mic ne uitand sa ieie o pătură sa se înveleasca.
Jk: Ai fost bun baby , il felicita acesta pe cel mic si dupa il pupa scurt pe buze
Tae: Te iubest atat de mult Kookie , spune cel mic si se aseaza la pieptul celui mare
Jk: Si eu pui ,te iubesc enorm de mult.Dupa alte vorbe dulci si pupici reușesc sa adoarma si ei , fiindcă oboseala e mare :))
Vreau sa va zic ca voi lua o pauza de la cartea asta,voi reveni cu noi capitole începând din februarie.
Capitolul acesta este scris tot de prietena mea,eu nu prea le am cu scrisul smutului.Vă țuc😘
Noapte bună 💓
Sper sa va placă cartea si mai ales capitolul .
Pe data viitoare👋❤
CITEȘTI
TaeKook Hibrid🐰🐯
RomantikTaehyung este un hibrid tigru. Acesta este găsit de Jungkook in drum spre casa. Jungkook alege să aibă grijă de micul tiglisor. Vor ajunge aceștia împreună? Începută pe 28 decembrie 2020 Terminată pe 4 mai 2021