1 თავი
ჯონგუკი კანკალებდა, მას ძალიან ტკიოდა და ამ ტკივილს ვერ უძლებდა.
"ჯონგუკ? ყველაფერი კარგად არის?"-მან გაიგონა ჯიმინის ხმა.
"ამის დედაც, ეს ყველაფერს აუარესებს."-ჯონგუკმა ძლიერად იკბინა ტუჩზე.
"კარგი. ჩვენ ყველანი მივდივართ. მალე გამოდი."-ჯიმინმა თქვა რბილი ხმით.
ჯონგუკმა გაიღიმა. "მალე გამოდი"-ჯიმინის სიტყვებზე ჩაიცინა.
მან მაისური შეისწორა და ღმრად ჩაისუნთქა. რატომ ხდება ეს თავის თავს? მის გონებაში ტრიალებდა თუ როგორ იჯდა ჯიმინის მის კალთაში და მას ეხებოდა."მმ"- ის კარებს მიეყრდო. მას ახლა ყველაფერზე მეტად გათავება უნდა. უნდა რომ ვინმე შეეხოს. ეს სჭირდება მას ახლა.
მან სწრაფად გადაყლაპა ნერწყვი და სახლში წასვლა გადაწყვიტა. ლისა, ეს ხომ ისაა ვინც ამ პრობლემას მოაგვარებს? კაცებს ერექცია ყოველთვოს აქვთ და ამ ფაქტთან არაფერ შუაში არაა ჯიმინის ოფლიანი ლოყა რომელიც მის კისერს ეხებოდა, მისი ბარძაყები რომლებიც მის ფეხებზე ეწყო და მისი მოყვანილი უკანალი რომელიც თითქმის მის პენისს ეხახუნებოდა.
"ამის დედაც."-ის სწრაფად გამოვარდა ოთახიდან, მოელოდა რომ არავინ დახვდებოდა.
"ჰეი, ვნერვიულობდი. თავს კარგად გრძნობ?"-ჯიმინი მასთან მივიდა. ჯონგუკმა ნერვიულად გადაყლაპა ნერწყვი და მოსაცმელი შარვალზე აიფარა.
"კი მე-მე კარგად ვარ."-ჯონგუკმა თქვა და ჩაახველა.
ჯიმინმა ხელი აწია და მის სახეს შეეხო, ჯონგუკმა კი იგრძნო რომ თითქოსდა მისი შეხებისგან დნებოდა.
"სახე ძალიან ცხელი გაქვს."-წამოიძახა ჯიმინმა.
"უბრალოდ მცხელა. უნდა წავიდე. მადლობა რომ დამელოდე ჰიონ."- ჯონგუკმა გაიღიმა და ჯიმინს გული აუჩქარდა მისი ბაჭიის ღიმილის დანახვაზე, ეს ყოველთვის ასე ხდება რამდენიც ჯონგუკი იღიმის.
YOU ARE READING
STRAIGHT
Fanfictionჯონგუკი ჰეტეროა და ხვდება ერთ-ერთ ყველაზე ლამაზ გოგონას კეიპოპ ინდუსტრიაში. მაგრამ რა მოხდება როდესაც ის ვიღაცასთან დაწვება? ბიჭთან იქნებ.... ‼️ფიკი არის ნათარგმნი‼️