Fagyos decemberi reggel volt. a felderítők épp hazafelé tartottak egy expedícióról, ami kudarcba fulladt. Erwin parancsnokot is elvesztették. Mindenki arcán fájdalom ült és senki sem méltóztatott megszólalni. A sérültek lassacskán kezdtek magukhoz térni ahogy a hajnali nap sugara beragyogta az egész körzetet.
Levi hadnagy az élen lovagolt. Tekintete még a szokásosnál is búskomorabb volt, mivel nehezen tudta feldolgozni katonái halálát, ám mint mindig, most is ügyesen leplezte érzelmeit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahogy a főhadiszállására érkeztek, a lovakat bekötötték az istállójukba, ők maguk pedig eltűntek szobájuk ajtaja mögött. Mindenki nagyon levert és fáradt volt. Éjfél tájt csak az egyenletes szuszogásokat lehetett a szobákból. Mindenki aludt egy valakit kivéve. Levi csak forgolódott, egyszerűen nem jött álom a szemére. Inkább felkelt, és az ablak melletti székre ült. Hosszasan bámulta a csillagokat, amikor egyszer csak úgy döntött kimegy, és megnézi mi a helyzet. Lassan becsukta maga mögött az ajtót, majd az öreg, nyikorgós fa padlón végigsétált. A folyosó végén lévő szoba ajtaja résnyire nyitva volt és egy halovány lámpa fénye szűrődött ki onnan. Levi oldalát fúrta a kíváncsiság, ígyhát úgy döntött megnézi mi van bent. Bekukucskált az ajtón. Megcsapta az orrát a dohos bútorok szaga amiken le volt ülepedve a por. Egy asztal állt csak a szobában amin papírgalacsinok tömkelege sorakozott, valamint tele volt iratokkal és egy tintásüveggel. A fény egy aprócska petróleum lámpából jött. A lámpa melett pedig egy óriási barna hajtömeg. Egy nő ült az asztalnál. Kezében toll, feje az asztalra hajtva.
-Hange.
Az éjszaka hideg volt, így Levi az alvó Hange hátára terítette kabátját.
- Idióta négyszemű - morogta orra alatt, majd az ajtóból visszanézett rá.
- De mégis mintha... - itt nem fejezte be a mondatot mert Hange valamit mormolt álmában, bár azt nem lehetett érteni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A meleg tavaszi napfény csiklandozta Hange arcát, aki természetesen felkelt erre, majd meglepődött amikor megtalálta a hadnagy kabátját a földön
A nő kopogás nélkül benyitott a szobába, ahol Levi még az igazak álmát aludta
- Levi - suttogta. - Nálam maradt a kabátod.
-Én is tudom, hülye négyszemű, hiszen én terítettem rád mert neked még annyi eszed sem volt, hogy a saját ágyadban aludj.
- Nyugalom, nyugalom. Csak a papírmunka közben egy kicsit elbóbiskoltam.
- Talán nem kéne éjszakába nyúlóan azokat a kibaszott titánokat tanulmányozni.
Erre Hange megsértődött, de nem akart hisztisnek tünni, ezért csak ennyit mondott:
- Azt csinálok amit akarok! - majd becsapta maga mögött az ajtót
- Tch - dühöngött Levi.
- Még egy ilyen bunkó embert - sajnálkozott Hange.
To be continued...
YOU ARE READING
Ölelj még...(LeviHan fanfic)
FanfictionSziasztok! Mivel nagyon kevés magyar fanfic-et látok erről az epic párosról, ezért úgy gondoltam kedvezek a shipereknek és összetákolok valami storyt. Hónaponként tervezek felrakni egy részt (mivel nekem is sok dolgom van és nem mindig jut idő az ír...