Selammmm kalbimin en içleri. Altmış dört bin olmuşuz koskocamannn bir aile koskocaman bir yol arkadaşı hepinize çok çok çok fazla teşekkür ediyorum. Umarım gün geçtikçe daha da büyür daha da güzel bir aile oluruz sizleri seviyorum keyifli okumalar...
Sabah kalktığımda saat 07.07 ye geliyordu hızlıca yatakta kalkıp banyoya ilerledim işlerimi hallettikten sonra aynı hızda çıkıp Mert'in baş ucuna geçtim.
"Mert kalk hadi." Mert yastığa biraz daha sıkıca sarılınca uyanık olan Aslanı kucağıma alıp öpüp kokladım.
"Günaydın paşam hadi dayı'yı kaldıralım. Aslanı Mert'in sırtına oturtup kenara çekilince Aslan minik elleriyle Mert'in sırtına vurmaya başladı. Küçük ağzını Mert'in yanağına dayayınca Mert gülerek gözlerini açıp Aslanı yatağa yatırdı.
"Vay küçük bey böyle mi uyandırılır dayılar." Aslanı gülüp bana baktıktan sonra konuştu.
"Anne." Aslana gülerek ilerledim. Hızlıca Aslanı kucağıma alıp yanağına minik bir öpücük kondurdum.
"Mert hadi kalk."
"Biraz daha yatayım güzelim." Gülerek Aslana bakıp Mert'in baş ucunda ki komidinden küçük bardakta ki suyu Mert'in yüzüne atıp gülerek Aslanla oda dan kaçtık. Tim oturma odasında otururken Aslanın kahkahalarıyla bize döndüler.
"Aslan geliyor dayı geliyor kaç." Aslanı yere indirip konuştuğum da Aslan küçük ama hızlı adımlarla kaçmaya çalışıyordu. Mert'in ıslak kıyafetlere gelmesiyle Aslan çığlık atıp daha hızlı koşmaya çalıştı. Mert Aslanın bu haline gülüp konuştu.
"Dayı'ya su dökmek ha gel buraya küçük fare yiyeceğim seni." Aslan çığlık atıp ellerini çırpmaya başlayınca tik kahkaha atarak izliyordu ikiliyi. İçeri giren Turan'la Aslan Turana doğru dönüp çığlık atarak koşuyordu.
"Bab-ba bab-a." Aslan Turana doğru koşarken gülerek Turana döndüm. Mert tam Aslanın bacağından yakalıyordu ki Aslan çığlık atarak Turan'ın bacağına sarıldı. Turan hızlıca Aslanı kucağına alınca tim alkışlarken Aslan Turan'ın yanağını öpmeye çalışıyordu. Mert üzgünce bana bakınca bende gülerek yanağını öptüm.
"Üzülme yakışıklım buluruz sana da bir yem." Mert gülüp yanağımı ısırınca çığlık atıp kaçan Mert'e baktım.
"Hayvan kopardın." Tim kahkaha atarken time döndüm hepsi üzerini giymişti bende hızla odama koşup banyoya girip üzerime üniformamı giydim siyah saçlarımı sımsıkı küçük topuz yapıp beremi başıma geçirdim. Hızlıca banyodan çıkıp oturma odasına girdim.
"Kuzey iyi dinlen yorma kendini." Kuzey sıkıntıyla göz yumup başını olumlu anlamda salladı.
"Emredersiniz komutanım." Başımı ciddiyetle sallayıp time bakış atıp hızla evden çıktım.
"Ee bugün böyle mi gezeceğiz ya?"
"Ne yapmak istersiniz Fatih bey?" Fatih omuz silkip havalı olduğunu düşündüğü bir şekilde beresini düzeltti.
"Ne bileyim yav adam vurmak falan bomba atmak gibi çeşitli ölümlü olaylar." Herkes Fatih'in dediğine gülerken bende hafif sırtım. Karargâha gelince bir er'in yanımıza gelmesi bir oldu. Tekmil verip hızlıca konuştu.
"Komutanım Albay sizi harekât odasına çağırıyor acil." Timle berber hızla hareket odasına girince yerlerimizi alıp oturduk.
"Allah dualarımı kabul etti."
"Allah'ın sevdiği kulusun demek ki."
"Kesinlikle katılıyorum sana." Albayın içeri girmesiyle hızlıca ayağa kalkıp selam verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Timi
AcciónAnnesini ve babasını küçücük yaşta şehit veren bir kızdı o. Yanında bir tek biricik ağabeysi vardı. Şimdi o küçücük kız büyüdü kocaman bir bordo bereli bir yüzbaşı oldu. o kim mi? o Asena Türkoğlu tüm zorluklara göğüs geren kahraman türk askeri.