"Wstęp..."

16 1 0
                                    

Cała Historia wydarzyła się w Paryżu ale dobra coś o naszych bohaterach...
Marinette bo tak miała na imię nasza jedna z bohaterek miała około 16 lat (nie wiem dokładnie ile) chodzi do 1 klasy liceum ma lśniące granatowe włosy upięte w dwa małe kucyki związane małymi czerwonymi gumkami. Zazwyczaj ubiera się w białą bluzkę różowe leginsy? Dżinsy? Różowe pantofelki i czarną kurtkę. Ma ona piękne fiołkowe oczy jej najlepszą przyjaciółką jest brondzowy włosa Alya. Mama Marinette ma krótkie granatowe włosy fiołkowe oczy i ma na imię Sabine zawsze nosi różowy kwiatek we włosach i nosiła zazwyczaj białą sukienkę za to jej tata miał brązowe włosy był dość duży jak na rozmiary prawdziwego człowieka zazwyczaj nosi niebieską bluzkę i szare spodnie oraz jest najlepszym piekarzem w całym Paryżu. Lecz mimo tak wspaniałego życia ma też że tak powiedzmy drugie życie jako super bohaterka jako super bohaterka ma na imię Biedronka ma czerwony strój w czarne kropki gdy się przemienia ma bardziej błyszczące włosy a jej włosy są zawiązane w długie czerwone wstążki jej hobby to moda na ona bardzo wielki talent...

-

Dobra teraz coś o drugim głównym bohaterze...
Adrien bo tak miał na imię nasz drugi główny bohater miał około 17 lat i również jak Marinette chodzi do 1 klasy liceum. Ma krótkie błąd włosy zielone błyszczące oczy zazwyczaj nosi białą koszulkę szare spodnie i czarną kurtkę (nie wiem czy dobrze go opisałam) jego najlepszym przyjacielem jest brązowo włosy Nino chłopak wcześniej wspomnianej Alyi. Jego mama nie żyje... Zmarła podczas porodu... Miała na imię Emilly długie błąd włosy i zielone oczy... Jego tata bardzo przeżył śmierć Emilly i od tamtego czasu nie pokazuje się NIGDZIE ma na imię Gabriel ma błąd włosy zielone oczy i nosi czarne okulary. Mimo tak "smutnego?..." Życia ma jeszcze życie jako superbohater jako superbohater ma czarny struj czarne uszy i ogon nazywa się Czarny Kot i jako Czarny Kot ma lśniące błąd włosy i lśniące zielone oczy ma także jako Czarny Kot bardzo uwodzicielskie spojrzenie jest on zakochany w wcześniej wspomnianej "Biedronce" jest on także jako Adrien sławnym modelem iż jego tata jest słynnym projektantem mody...

"Mój kotek~"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz