~ Màr semmi sem a régi

558 31 2
                                    


"A haláltól nem félek, a halál nem rossz, a halál a nehéz
életből csak egy darab,
a hosszú haldoklás az, ami rémes, ami rossz még,
midőn a kilőtt érzékek mindenről, mindenről erőtlenül
visszahullanak."
_____________________________

~Draco Szemszöge~

Újjabb egy hónap. És semmi változás.Harry állapota  egyre rosszabb .Miután meglátogattam otthon volt pàr hétig ,de most újra vissza kellett vinni a Szent Mungo-ba. És azóta egyszer tért magához.de akkor sem tudtam vele beszélni. Szörnyű így látni. 

A napjaim időközben  visszatértek a régi kerékvágásba. Rendesen bejàrok az órákra unatkozni ,és a kviddics csapatba is visszavettek. Hisz fogóra mindíg van szükség.  Egy ideig az estéket Harrynél töltöttem .Egésszen addig amíg le nem buktam. 

- Maga mit keres itt ilyenkor!! Hatig van a látogatási idő!!
Mordúlt rám az egyik gyógyitó
- Bocsánat...nem maradok sokáig...
- A fiú jó kezekben van....Mr.Malfoy ,jöjjön vissza holnap.
- Mi van akkor ha nem éli túl a reggelt? Nem gyötörné  magàt a lelkísmeretfurdalás?
Még csak el sem tudam köszönni tőle....néztem szomorúan az ajtóra.
- Rendben legyen! Tette fel a kezét. - de ez volt az utolsó!
Már nyitottam volna a számat de az orvos megelőzött!
- Menjen màr! legyintett - És ha lehet ne lássák meg.

Vigyorogva zártam be magammögött az ajtót. Egy null nekem.
Harryt  a lélegeztető gép tartotta életben . Amikor ránéztem egyből elszállt a jókedvem. Arca színe Változatlan.Teste Hőmérséklete sem volt az igazi. De legalább most nem olyan jèghideg mint amikor elöszőr làtogattam meg a Roxfort gyengélkedőjén.

-Képzeld tegnap annyi hó esett hogy reggelre  az egész kastélyt belepte .  A szünetekbe mindenki az udvaron van. És idétlenűl hógolyóznak. Vagy hóembert építenek. Meséltem a fiúnak.  -igaz Crak jèggolyóval dobálta az elsősöket tettem hozzá nevetve. Aminek az lett a vége hogy büntetőmunkàt kapott Mcgalagonytól .
Bàrcsak ott lehetnél ...mondtam szomorúan miközben a kezét szorongattam. 
Zambini meg...addig noszogatott amíg újra beálltam a csapatba . Eddig megnyertük egyhuzamban  az összes meccset.

Ekkor hirtelen bevillant  egy emlék... ami már  homályosúlt ,  de  a foszlányok szépen lassan visszatértek .
- Soha nem mondtam el neked..de amikor elmentünk repűlni az utolsó pár métert lecsaltam... kikerűltem az erdőt azért értem oda gyorsabban a tóhoz. -Vallottam be az igazat.
Biztos voltam benne , hogy a vízben fogsz landolni.mert egy olyan átkot szórtam a seprűdre az indulás előtt amitől nem tudtál volna lassítani.

Bánom már, hogy mèg akkor is gonoszkodtam.Miközben téged a jóindulat vezérelt.Bánom hogy folyton kinevettelek és gúnyolódtam a szüleiddel. És írnom kellett volna amikor eltűntem egy hétre. Akkor most nem lennénk itt .
Hanem az egyik eldugott folyosón csókolóznánk .Majd nyakondobtalak volna viccből hógólyóval csak hogy a baràtaim ne kezdjenek gyanakodni.

Olyan egyszerűen hangzik nem?de most teljesen más minden..nem hógolyózunk és nem bujkálunk a folyosókon. Csak bizakodunk. De kűzdened kell! Nem adhatod fel! Hallod!! Hisz itt van Granger, és Weasley is. Meg Ginny...akik szeretnek téged és órákat ücsörögnek az ágyad mellett.

Mind itt vagyunk suttogtam .majd ráhajtottam a fejem és óvatosan átöleltem.
Megnyugtató volt hallani szíve dobbanását...ez tartotta bennem a reményt. Talán még sincs minden veszve.

Folyt.köv.
________________________________
❤️Sziasztook❤️
itt vagyok a kövivel. Igen ez a rész elég szomorú lett. Harry állpota miatt😢. De ne aggódjatok....lesznek majd vidámabb részek is .

•Kérdés: Szerintetek túléli? Vagy végleg feladja?

Ui:Ha tetszett vote vagy Comment
Puszi😘
_____________________________

Ui:Ha tetszett vote vagy Comment Puszi😘_____________________________

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Miattad MegváltozokDove le storie prendono vita. Scoprilo ora