Part 4

202 7 3
                                    

Paar maanden later

Het is 7 uur 's ochtends. Ik ga vandaag met Amber naar Gelredome in de hoop Justin tegen te komen aangezien hij vanavond zijn concert heeft. Ik ben er helemaal kapot van dat ik geen kaartjes heb kunnen krijgen.
"DONNA, SCHIET OP! AMBER STAAT AL VOOR DE DEUR!" Mama roept me echt 20x en dan pas kom ik naar beneden want ja, ik vergeet vaak dingen... Mijn moeder zet ons af bij ons hotel.

In de avond

"Amber, wordt eens wakker, de deuren gaan zo open" Zachtjes schudt ik Amber wakker maar ze wordt niet wakker. Ik vraag aan een meisje of ik misschien haar water mag lenen. Ze geeft haar flesje en *PLETS* ik gooi het flesje leeg op Amber dr hoofd. "Godverdomme Donna, ik ...." Voordat ze dr zin af kan maken komt er een man met een capuchon en pet naar ons toe lopen. "Haai" zegt hij zacht. Amber en ik moeten lachen. "Hallo" zegt Amber. "Wat doet u hier" vraag ik dan. De man kijkt zenuwachtig om zich heen en haalt dan de pet van zijn hoofd. "OMG U BEN SCOOTER" Amber en ik flippen helemaal totdat Scooter gebaard dat we stil moeten zijn. "Hebben jullie kaartjes?" Er rolt een traan over Amber der wang. "Nee, we waren net te laat" zeg ik zacht. "Nou..." zegt hij terwijl hij in zijn zak rommelt "hoe graag willen jullie?" Amber en ik kijken elkaar even aan en roepen allebei tegelijk "HEEL GRAAG OMG" Amber is helemaal sprakeloos terwijl ik maar door blijf praten. "hij is mijn alles, mijn vader is overleden en vlak daarna werd Justin famous en toen hielp zijn muziek mij, zijn muziek heeft ons samen gebracht en...." voordat ik mijn verhaal af kan maken zegt Scooter dat hij niet veel tijd heeft en vraagt of wij een liedje van Justin kunnen zingen. Amber moet heel hard lachen en dan gaan we toch maar zingen want ja, het is wel Scooter Braun. "I saw so many pretty faces before i saw you, now all i see is you. Don't need these other pretty faces like i need you, and when you're mine, in the world there is gonna be one less lonely girl" Scooter kijkt op zijn horloge, schrijft een briefje en loopt weg, hij laat 3 papiertjes vallen. Amber en ik pakken die papiertjes op en roepen hem. Hij draait zich om en zegt; "Alsjeblieft, jullie verdienen dit" en hij loopt weer door. We kijken op de papiertjes, het zijn 2 kaartjes voor justin's concert en dat briefje wat Scooter schreef. Ik lees het briefje voor "Hi meiden, jullie zijn echte beliebers en ik zag hoeveel verdriet jullie hebben dat jullie niet kunnen gaat, hier zijn 2 golden circle kaarten en 2 meet and greet kaartjes. Liefs, Scooter Braun" ik kijk op de achterkant van het briefje en zie dat 2 meet and greet kaartjes. "OMG WE GAAN JUSTIN MEETEN" Gilt Amber door haar tranen door . " AMBER BLIJF AF HE HIJ IS VAN MIJ " gil ik lachend terug. We lopen naar onze ingang en dan wachten.

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu