Leerkracht: wie weet waar dat Bordeaux ligt?
Leerling: ik meneer, in mijn kelderWaarom gaat dom blondje op haar tuinslang gaan staan?
Om plat water te krijgenWat is het toppunt van smurfenseks?
Neuken tot je er blauw van ziet.Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Een scheet laten als je diarree hebt.Wat is het toppunt van geduld?
Op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakkenWat is het toppunt van grofheid?
Een ouderavond organiseren in een weeshuisWat is het toppunt van nieuwsgierigheid?
Door het sleutelgat kijken van een glazendeurWat is het toppunt van grofheid?
Een pistool aan een blinde geven en zeggen dat het een haardroger isWaarom is Hitler gestorven?
Hij kreeg de gasrekeningWat is het toppunt van sadisme?
Een blinde slaan en zeggen die zag je niet aankomen ehWat is het toppunt van sadisme?
Een slechthorende slaan en zeggen : 'wie niet horen wil moet voelen.'Wat is het verschil tussen een agent en een trampoline?
Voor een trampoline moet je je schoenen uit doen.Het is blauw en niet zwaar?
LichtblauwHet is groen en als je het inslikt ga je dood?
Een pingpongtafelWaarom gooien ze met rijst op een huwelijk?
Aardappelen komen nog hard aanWat is het tegenover gestelde van lucifer?
LucidichtWelk dier bestaat 75% uit wol?
Een wolf
JE LEEST
flauwe moppen
Randomdit is een boekje met allemaal flauwe moppen. hoe flauwer de moppen hoe beter.