2.Dünya savaşı biteli sadece üç veya dört ay olmuştu, Nazi'nin ölümü üzerine yeni bir düzen başlamıştı. Bu düzende karışıklılığın yaşanmaması için, yetkili birine ihtiyaç vardı. Bu yetkili kişi kesinlikle ben olmak zorundaydım, şuanki dünya düzenine en iyi uyum sağlayacak olan bendim. Fakat benim rakibim SSCB cidden çok ısrarcı ve bir o kadarda zalimdi, fakat benimle yapacağı bir savaşta kaybedeceğini'de çok iyi bilecek kadar zekiydi. Şuanki Dünya düzenine iki tane süper güç fazla geliyor ve buda bizi tartışmalara sürüklüyordu. Onun bana karşı hareket veya tehtit oluşturmaması için yapabileceğim az şey vardı, sonuçta eğer durduk yere bir silahlandırma yapıp, etrafını sararsam hem ben kendimi tehlikeye atardım hemde stres yaratırdım ve suçlu durumuna düşerdim.
Beyaz,kırmızı,lacivert renklere sahip, yıldızlı ülke saçlarını geriye atarken ne yapması gerektiğini düşünüyordu. SSCB'nin kendisine sorun yaratacağını bildiği halde ilk hamleyi kendisinin yapması çok riskli olurdu. Onun yerine daha dikkatli ve belli olmayan bir adım atması gerekiyordu. SSCB kendinin tehlike altında olduğunu anlamaması gerekiyordu, ama bunu nasıl yapacaktı? Mavi,kırmızı gözlerini aynaya çevirdikten sonra çalışma masasına çeviren genç ülke, masanın arkasında yer alan Dünya haritasına baktı ve tempolu adımlar ile Dünya haritasına yaklaştı.
🇺🇸:Hmmm... Türkiye mi?
Gözüne çarpan ilk ülkeyi merakla kendine sorarken, aslında o ülke hakkında hiçbirşey bilmediğini fark eden beyaz ülke, arkasını dönüp sandalyesini dikkatlice çekti ve oturup masasının üzerindeki evraklarını karıştırmaya başladı.Bakalım Türkiye kimmiş ve ben neden tanımıyormuşum, illa onun hakkındada birkaç şey vardır.
Beyaz ülke eline her geçen dosyayı sakince ve dikkatlice incelesede, istediği dosyayı bulamamak onu yavaşça sinirlendirmeye başlamıştı.
🇺🇸:Cidden bu Türkiye denen ülke ile ilgili hiçbirşey yok mu?! Bu ülke herkes gibi 2.Dünya savaşına katılmadı mı ya! Dosyayı nerede!
Beyaz ülke eline gelen son dosyayı da incelerken söylediği şeyler ile kendini sorgulamıştı. O Dünyanın süper gücü olmak istiyordu fakat daha istediği ülke hakkında bir dosyayı bile bulamıyordu. Hızlıca ayağa kalması ile oturduğu sandalyenin geriye düşmesi bir olmuştu, fakat şuanda önemli olan bu değildi. Abisini görmesi gerekiyordu hemde hemen.Devam Edicek
Selam! Ben Aki ve bu fandomda yeniyim, işler nasıl yürüyor cidden bilmiyorum. Bir kaç kitap okuduktan sonra, bu wattpad ch fandomunda ametürk sevildiğini fark ettim. İlk kitabım bu yüzden ametürk (Amerika x Türkiye kimin aklına geldi?) eğer istediğiniz shipler varsa(doğru mu yazdım?) söyleyin ve kitap önerin yazmaya çalışırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman {Ametürk}
RandomDeğiştirmek istediğin bir şeye zaman harcarsan eğer, o şeyi daha iyi tanır ve belkide onu değiştirmekten vazgeçersin. Çünkü bazı şeyler oldukları gibi kabul görülmelidir.