24.deo ♥

150 12 6
                                    

Nejmar P.O.V.

"Ljubavi, pa zašto ne uđeš unutra?"-čuo sam Lunin glas iz kuće. Kako je ta k*rva uopšte saznala gde cu da budem?

"Doći ću za par minuta, rekao sam da me pustiš. "-krenuo sa da vičem kada sam čuo da se vrata od terase otvaraju.

"Nije Luna Nej, ja sam."-okrenuo sam se i video Rafaelu.

"Šta radiš ovde? Zašto nisi unutra?"-upitao sam je kada mi je prišla.

"Nova godina je, hej?! Mogu bar da te zagrlim. "

"Nemoj Rafaela, nije mi ni do čega. Želim da bude sam."-rekao sam i sklonio se od nje.

"To je zbog Nine, hmm? Voliš je?"

"Ne znam ni sam, okej? Rekao sam da me pustiš.

"Kažu da kada zamisliš želju na Novogodišnju noć, ostvariće se. "-smireno je prošaputala.

"Imam samo jednu zelju. Da shvatim šta osećam. "

"Voliš je, okej? I to je dovoljno. Idi tamo kod nje i reci joj to. Ne smes da je izgubiš. "

"Ali ona je srećna pored Marka. Voli ga."

"Zar sve moram da ti crtam? Misliš da te je tako brzo zaboravila?" /jeste heh/

"Nije problem samo ona. I ja u jednom trenutku tugujem zbog nje, a već u sledećem želim da provedem noć sa bilo kojom devojkom na koju naiđem. "

"Voliš je, razumeš? I nemoj da filozofiraš ovde, nego idi kod nje."-razočarano je vikala na mene.

"Ne želim Rafaela. Između nas dvoje je gotovo, i to je kraj. Pusti me, Luna me čeka. "-prošao sam pred nje i otišao u kuću, iako nisam mislio ni reč ovoga što sam rekao.

Rafaela P.O.V.

Ne mogu da verujem da se Nejmar ovako ponaša. Pa do pre par meseci bi dao život za nju, a sada je ovakav...
Nina hitno je, molim te javi se kada budeš mogla

Poslala sam joj poruku i čekala da odgovori. Ne želim da Nejmar propusti jedinu priliku da bude srećan.
"Šta je bilo Raf? Hajde požuri, u gužvi sam."-čula sam glas kada sam se javila na telefon.

"Naravno da nisi u žurbi, već sa Markom, zar ne?"-počela sam da vičem na nju kada sam se odvojila od Nejmara i ostalih.

"Jesam, i? Zar nemam pravo da budem sa svojim dečkom? "

"Ne lazi sebe Nina. Znaš da voliš Nejmara."
"Molim? Nakon svega što je učinio? Nema šanse. Pusti me, nemoj da mi kvariš savršeno veče. "-izdrala se i spustila slušalicu.

Možda će ovo da bude i teže nego što sam mislila.

________________

Znam da je mnogo kratko, ali ja sam skroz izgubila inspiraciju, nemam pojma šta da pišem. Potrudiću se, valjda nešto dođe :/♥♥

Za sve je kriv RioWhere stories live. Discover now