7. A Hotel

681 48 0
                                    

Gon

Itt a napja hogy Illumi Zoldyck a túl világra menjen és hogy Killua szabad legyen. Ha itt ennek vége lesz újra elviszem Killuát egy étterembe. Ott pedig majd elmondom neki az érzéseimet. A randi óta csak ő jár a fejemben. Szeretném hogy oda költözőn velem a Bálna szigetre Allukával együtt.

-Készen állsz Gon? Nagyon elgondolkodtál.

-Hehe.. Persze hogy készen állok. - A Hotel szinte felénk magaslott. Izgatott voltam de egyben volt egy nagyon rossz érzésem is.

Ahogy beléptünk a recepció arany és vörös színekben ragyogott. A díszes pult mögött pedig állt egy hófehér bőrű fekete hajú hölgy.

-Jó napot. A hotelben van olyan lakó aki magas. Sötét szemekkel és hosszú fekete hajjal rendelkezik? Esetleg láthatót nála vagy a bőrében tűket.

-Üdvözölöm önöket a hotelben. Két vendégünk van akire tudok gondolni. Mindkettő magas. Az egyikre igaz a haj és a szem leírás, de a másiknak tűk vannak az arcában és lila haja van.

-Két külön álló vendég? – Illumi és az álruhája. Nem lehet két külön vendég de a hölgy még is ezt állítja.

-Igen azok. De nevet és személyes adatot nem szolgáltathatok ki önöknek.

-Szerintem igen. – Killua a vadászengedélyét rá rakta az asztalra és elégedetten mosolygott a hölgyre.

-Elnézésüket kérem nem tudtam hogy vadászok. Mit szeretnének tudni?

-Mi a nevük és a szoba számuk? Kulcsot is kérnénk hozzájuk. -Killua elrakta az engedélyét és boldogan mosolygott. Ő is boldog hogy végre itt a vég nap.

-Rendben. A sötét szemű Illumi Zoldyck 8. emelet százkettes szoba. A tű arcú Hisoka Morrow 4.emelet nyolcvanhetes szoba. Itt vannak a kulcsok is. Mindketten jelenleg a hotelban tartózkodnak.

-Köszönjük a segítséget. Menjünk Gon. – A lifthez siettünk és benyomtuk a 4-es és a 8-as gombot.

-Én megyek a negyedik emeletre. Hisokával amúgy is megkell küzdenem. Most van esélyem arra hogy megszabaduljak tőle.

-Enyém a nyolcadik emelet. Illuminak úgyis sok mindent vissza kell fizetnem. Mellesleg fejvadász vagyok. Ki kell iktatnom a célpontom. De meg kell jegyeznem hogy nélküled nem jutottam volna eddig. Hisoka nem segített volna nekem és most nem lennék ilyen bátor ha egyedül lennék. Még sok mást is mondhatnék de köszönöm. – a lift megállt és kinyitotta ajtajait.

-Killua?

-Menj Gon. – Killua hamis mosollyal az arcán kilökött a liftből és tovább haladt a nyolcadikra.

Remélem nem csak a név stimmel hanem tényleg te leszel ott Hisoka. Végre megkaphatod azt ami jár. Amikor oda értem a szóbához lassan benyitottam az ajtón. Nem volt ott semmi és senki. Egy teljesen üres kitisztított szobának tűnt. Elkezdtem használni a Gyo-t. Körülöttem mindenhol Hisoka nenje volt rátapadva a testemre. Még sem volt olyan tiszta a szoba. Belesétáltam a csapdába.

-Üdv újra Gon. – Hisoka hátulról átkarolta a nyakamat. Csak kicsivel volt magasabb mint én így még a hajamba is beleszagolt egy hatalmasat.

-Azonnal szállj le rólam! – Ki fogom nyírni!

-Nyugodj meg Gon. Inkább hallgassuk a Show-t.

-Milyen Show?

-Csak hallgasd.

-Hisoka? Minden tisztán hallatszik?- A plafonon volt egy hangszóró amiből Illumi hangja szűrődött ki.

-Itt minden tiszta. Ott mi a helyzet?

-Killu szinte teljesen elfelejtette milyen is egy bérgyilkos szóval mikor kinyitotta az ajtót már akkor beletudtam szúrni a tűt a fejébe.

-Mit tettél Killuával!? Megöllek!!

-O szia Gon. Mit szolnál ahhoz ha együtt meghallgatnánk Killu gondolatait?

-Kinyírlak.

-Ezt annak veszem hogy örülnél neki. Na szóval. Killu hol van Alluka?

-Otthon. – Killua halvány hangjától bekönnyeztem.

-O őt le is felejtettem tegnap a listáról. – Hisoka a fülembe súgta ezt. Tényleg elárulta Illumit. Hátrább fordítottam a fejemet. Tudta hogy én is súgni szeretnék neki valamit.

-Engedj el Hisoka amíg szépen kérem. – Hatalmas perverz mosoly ült az arcára.

-Adj egy csókot. – Már csókolóztam szóval ezzel nem is lett volna bajom. De hogy pont őt!? Killua megér nekem ennyit sőt még többet is. Az egész világot elpusztitanám érte. Egy szájra puszit adtam neki. Már ez is elég volt hogy vörössé tegyem az arcát és alul pedig keményé. Levette rólam a nenjét és elengedett egy szó nélkül. Ahogy végig gondoltam ez volt a legjobb megoldás. Ha használtam volna az erőm lerombolhattam volna a hotelt és még több ember is megsérülhetett volna.

Hamar el is értem Illumi szobáját ahol berúgtam az ajtót. Kezemet a fejem elé tettem. Mint Killuát már az ajtóban fejbe akart dobni a tűivel. Ahogy beléfúródottak a kezembe azonnal elkezdtek zsibbadni.

-Hisoka vesztett volna? Erős lettél Gon. Bérgyilkos technikát használtál hogy ilyen halk voltál?

-G.. Gon.. -Killua mélyen bele nézett a szemembe.

-Azonnal engedd el Killuát!

-Oh... Azt nem tehetem. Én vagyok a célpontja. Valamikor ki kell végeznem. Persze csak utánatok. -Hogy mondhatta ezt ennyire érzelem mentesen!

-Gon...

-Igen Killu? Gonnál van Alluka?

-Ne.. Nem.. Gon.. Szeretlek.. Te vagy szerelmem.. Menekülj kérlek. – Illumi és én is nagyon meglepődtünk. Illumit mondjuk nem nagyon érdekelte csak meglepte ez a tény.

-O.. Most csak az igazat tudja mondani szóval nagy ember lehetsz ha beléd szeretett egy Zoldyck.

-Kussolj Illumi! - Úgy Illuminak futottam hogy kilöktem magunkat az ablakon. A zuhanás közben nem engedtem el. A zsibadó karom miatt nehezen mozgattam a kezem de még időben tudtam lépni.

-Első a kő! Kő papír olló! – Az ollóval levágtam a bal karját még a földbecsapódásunk elött. Mivel rá estem először lerúgott magáról. Mikor már több méterről figyeltük egymást vettem észre az első érzelmet amit a szemei sugároztak. Félelmet. Félni kezdett tőlem. Összenézésünk után egyből menekülőre fogta a bal karját szorongatva. Én pedig vissza siettem Killuához. Kihúztam a fejéből a tűt és újra a régi Killua lett. Arca vörös volt és nem akart a szemembe nézni.

-Gon.. Én nem..

-Killua. – szorosan átöleltem amit viszonzott is. – Én is szeretlek.

-Gon! Zavarba hozol!

-Haha.. Menjünk haza Killua. Ott átbeszéljük a dolgokat.

Killua viszont szeret engem és Illumit is sikerült súlyosan megsebesítenem. Nem így terveztem a napot de így is nagyon jól sikerült.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.












Vadászat (hunterxhunter [Killugon]) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora