Vagy mégsem?(Az első csókok)

473 15 0
                                    

-Harry hol van Sirius??-kérdezte Laila.
-Nem tudom valakivel beszélnünk kell!! És ekkor belépett Dumbledore.
-Igazgató úr Sirius ártatlan.Makesz a gyilkos vagyis Peter Pettigrew aki animágus.Nem bánthatják őt!-rohant hozzá Harry.

Dumbledore végig nézett a társaságon majd Hermionéhoz fordult.
-Tudod mi a dolgod,úgy vélem 3 fordítás elég lesz.Ha ügyesek lesztek két ártatlan életet is megmenthettek!Siriust a fenti toronyban tartják fogva a keleti szárnyban!Siessetek!Majd távozott.

-Miről beszélt Hermione?-fordultak a lány felé.Hermione előhúzott egy nyakláncot.
-Ez egy időnyerő,McGalagonytól kaptam,hogy az összes órámra eljussak.-válaszolta a lány.
-Tehát mindig vissza mentél az időben?Ez írtó menő!-mondta Harry.

Hermione Ron felé fordult.
-Bocs de mivel nem tudsz járni...

Majd átvette hármokun a láncot,megforgatta 3x majd eltűntek.Ott találták magukat a nagykapunál és épphogy eltudtak bújni saját maguk elől.
-Egy szabály azonban van!Nem avatkozhatunk bele semmibe,és nem láthatnak meg minket!Megértettétek?Ez azt jelenti nem futhatsz Pettigrew után,nem figyelmeztetheted saját magad!-fordult feléjük Hermione.Mindketten bólintottak.
-Viszont mire gondolhatott Dumbledore a két élettel?
-Azt hittem ez egyértelmű.Sirius Csikócsőr hátán fog elmenkülni!-válaszolt Laila.

Majd elindultak saját maguk után.Abszurd volt egy kicsit bár Laila élvezte,jó volt látni magát kívülről.Elbújtak az erdő szélén ahonnan ráláttak Hagrid házára.Látták ahogy Dumbledorék kilépnek a kapun.
-Miért nem indulunk?Lassan mennünk kéne!-mondta Laila.

Majd meglepetésére Hermione köveket kezdett dobálni.
-Nem azt mondtad nem szabad? De elérte a célját ugyanis Harryék elindultak kifelé.Lailaég megvárták míg Dumbledorék látják Csikót és bemennek Hagridhoz!

-Gyerünk siess Harry!
De Csikócsőr nem igazán akart mozdulni mire Laila döglött patkányokat kezdett el lengetni.Az állat végre elindult és pont eltudtak bújni a kilépő férfiak elől.
-Gyertek menjünk,a fúriafűz messzebb van.Miközben végig nézték az összes résztvevőt ahogy belépnek várniuk kellett.Harry elmesélte,hogy Sirius megkérdezte van-e kedve vele lakni ha ennek vége...

-És a patrónust apám küldte ebben biztos vagyok!Laila sajnálta a fiút.Majd végre megjelentek a színen.Végig nézték az átalakulást Pettigrew szökését és a harcot.Majd Lupin visszafordult feléjük.Laila habozás nélkül cselekedett.Farkas módjára elkezdett üvölteni,és elérte a célját.Ugyanis Lupin a hang felé fordult.
-Most mit csináltál?-kérdezte Hermione aggódva.
-Megmentettem magunkat!-válaszolta Laila.
-Ez mind szép és jó de minket most ki fog?-kérdezte Harry.

A válasz Csikócsőr volt aki elkergette Lupint.Látták utána ahogy Laila és Harry elfutnak Siriushoz és megjelennek a dementorok.
-Várjatok mindjárt jön apám és megment minket!-mondta Harry.
-Senki nem jön Harry,haldoklunk...Az apád meghalt ő nem fog segíteni.

Laila megborzongott ahogy látta magukat tehetetlenül.Majd Harry egyszer csak kiugrott a takarásból és elkiáltotta magát:Expecto Patronum!!!Egy gyönyörű szarvas tört ki a pálcájából és kergette szét a dementorokat.
-Én voltam a megmentő nem apám!!-magyarázta a lányoknak Harry.-Azért sikerült,mert tudtam,hogy menni fog!
-Nem vagy eszednél!!!-válaszolta Hermione.

A gyerekek utána végig nézték ahogy megjelenik Piton és felviszi őket a kastélyba hordágyakon.Vártak még pár percet majd felültek Csikó hátára és felrepültek a keleti toronyba.Ott találták Siriust bezárva.Laila lerobbantotta a lakatot.
-Egy életen át hálás leszek nektek!!-ölelte meg őket Sirius!
-Inkább menjél,nincs sok időnk !-mondta Laila!

A férfi elbúcsuzott súgott valamit Harryenek majd elrepült!
-És most futás!!!Épp,hogy visszatértek és látták ahogy Dumbledore csukja az ajtót.Az igazgató kacsintott egyet majd távozott.Lailáék beléptek és pont látták eltűnni magukat.

-Ezt meg,hogy csináltátok?-csodálkozott Ron.
De Lailáék csak nevettek és gyorsan visszabújtak az ágyba.Egy percen belül megjelent Madams Promfrey egy adag csokival.Majd kivágódott az ajtó és Piton rontott be rajta!
-Tudom,hogy Potter volt az,ő szabadította ki.
-No de kérem ez sületlenség-mondta Cornelius Caramel!A fiú végig itt volt nem?

Piton dühöngött majd távozott.Szerencsére nem derült fény a történetre így Lailáéknak sem kellett magyarázkodniuk.

Vége egy újabb évnek
Laila a vizsgákat szín jelesre tette le.A kviddics döntőben sikeresen nyertek a hollóhát ellen így végre az övék lett a kupa.Hatalmas bulit csaptak ezután ahol a hangulat kicsit túlfűtött lett.Üvegezőset játszottak.És bár Laila nem így képzelte el az első csókjait nem bánta meg annyira.Adrian Pucey,Flint és még Blaise is jó alanynak bizonyult.Mindenki jól érezte magát majd Malfoy lépett oda hozzá.

-Gyere Diggory beszédem van veled! Megfogta a derekát amitől Laila kellemes bizsergést érzett.
-Mit szeretnél tőlem Malfoy??
(Muszáj,hogy az enyém legyen ez a lány,de apám nem örülne.Diggoryék sem jobbak mint a Weasleyk.De ahogy ránézek megszólal bennem a birtoklási vágy,és látom,hogy ő is vágyik rám!De ahogy többen is megcsókolták,szér vetvaz ideg.)(Vajon mit akar?Csak vegye le a kezét a derekamról,mert nem bírom tovább! Látom rajta hogy küszködik magával.Pedig csak kikéne nyúlnia értem...)

De bármit is akart nem tudta elmondani.Ugyanis Pansy jelent meg és elhurcolta magával.Hát ennyit erről gondolta Laila...Valószínüleg nem vagyok neki elég jó! Hát az ő baja! Mire Laila visszament és kicsit sem visszafogott táncba kezdett Pucey-val. A vonaton sem választott magának más társaságot inkább barátaival maradt....És nem is sejtette milyen mozgalmas nyara lesz a következő évről nem is beszélve!

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now