1.Bolum = İlk Gun

138 2 0
                                    

Lise yılının başlangıcıydı.Gözlerinden bile belliydi bu korku..Koridorlarda geziyordu.Hangi sınıfa girecegini bile bilmiyordu.Eski okulunda ismi Zeynep Duru olmasına rağmen ona tek ismi Duru diye seslenirlerdi.Ama bu okul farklıydı.Korku dolu anlar sanki onu bekliyordu.Hissetmisti bile.

Sonunda sınıfını buldu ve içeri girdi.İçeride beş altı kisiden fazla kisi yoktu.Dördüncü sıradan cam kenarını seçti ve hızlı adımlarla oturmak için yürüdü.Sıranın önüne geldiğinde arkasına bakmamaya çalıştı.Şimdiden onların kötü biri oldugunu düşünmüştü.Dısarı çıkmak istedi ve ayağa kalktı.Kapıdan tam çıkacaktı arkadan bir ses geldi bu ses okulun sarışını arkadaslarından bir yas kücük Selin'den gelmisti.Dedikleride suydu ' Yenisin galiba korkma ' dedi alay edercesine.Zeynep Duru arkasını döndü ve gülüp dısarı cıktı.O dakikadan beri Selin'le anlasamamıslardı.Selin o sinirle sırasından çıkıp dısarı dogru bir üst kata Ahmet Ekin kankasının "Züppe Cool'unun" yanına çıktı.En yakın arkadası A.Ekin'di.Selin Ahmet Ekin'e sadece Ekin derdi.Ahmet adını hic kullanmazdı.Ekin ise Selin'i en yakın arkadası gorurdu.Ona "sarısınım" derdi.Selin ve Ekin beraber olduklarında okulun en eğlenceli tipleriydiler.Korkunç fikirli sakalarından herkes bıkmıstı.Bu yuzden korkan kisiler coktu.Cihan ve Berkay'la aynı sınıfta olan Ekin dersi bos gecirmek icin her türlü şeyi yaparlardı.Ekin,Berkay,Cihan,Selin okuldaki tayfaların en basındalardı Müdür Deniz Bey onların planlarından usanmıstı.Artık Beden Eğitimi ve Felsefe dersleri bos geciyordu.Cunkü "Korku Tayfası" yani 'Selin,Cihan,Ekin ve Berkay' grubu ogretmenlerini okuldan attırmak icin olmayan sorunlar halinde bir suru dilekçe verip onları okuldan attırmayı basardılar.Ama daha "Gizli Hayran" isine baslamamıstı...

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin