!¡13¡!

746 66 215
                                    

Jaemin oflayarak yerinden kalktı ve camın önüne gitti. 10 dakikadır Jeno'yu bekliyordu. Tam geri gidip yerine oturacaktı ki duvardan atlayan birini görmesi ile sevinçle camı açıp Jeno'ya el salladı. O da hemen koşarak camın önüne gitti ve yukarı bakarak fısıltıyla "Jaemin ben oraya nasıl geleceğim?" diye sordu. Jaemin elini ensesine götürüp "Şey... Tırmanarak?" dedi gergin bir gülümseme ile.

Jeno ne yapıp edip bir şekilde tırmanmıştı yukarıya kadar. Jaemin hemen Jeno'nun elinden tuttu ve onu koltuğa oturtup kendisi de onun karşısına yere oturdu. Ardından heyecanla konuşmaya başladı.

"Jeno sana çok önemli şeyler anlatmam lazım. Ben anlattıktan sonra sende hemen gidip Renjun ile Haechan'a anlatacaksın. Tamam mı?"

"Tamam hadi anlat çat diye çatlayacağım şurada!"

"Öncelikle şunu söylemeliyim ki babam seni hiç sevmiyor."

"Beni mi? Ben ne yaptım ki ona?"

"İnan Jeno bunu bende bilmiyorum. Ama seninle aynı okulda olduğumuzu öğrendiğinden beri sürekli bana senden uzak durmamı söylüyor."

"İşe bak amk aşık olduğumuz çocuğun babası tarafından sevilmiyorum."

"Ne dedin?"

"Hiç öyle kendi kendime mırıldandım."

"Neyse işte. Dediğim gibi babam sürekli beni tembihlerdi ve geçenlerde sizinle arkadaş olduğumu öğrendiğinde beni uyardı. Ama ben sizin özellikle de senin bana ne gibi bir zararının olabileceğini bilmediğim sürece sizlerle arkadaşlığımı kesmek gibi bir niyetim yoktu. Hiçbir zaman da olmayacak zaten."

"Bak Jaemin eğer ki baban istemiyorsa bir bildiği vardır."

"O bildiği şeyi bana söylesin bende bileyim o zaman. Ona göre karar veririm seninle arkadaşlık kurup kurmayacağıma. Her neyse. İşte beni uyarmasına rağmen ben yine de seninle arkadaş olmaya devam ettim ve bugün sen beni evimin önüne bıraktığında babam bahçe kapısının önünde duruyordu."

"Aha sıçış!"

"Bende gördüğümde tam olarak böyle dedim işte. Bana kim olduğunu sordu. Senin olduğunu söyleyince de işte tartıştık biraz. Ben ona bağırınca da adamlarından birine özel öğretmenler tutmasını ve tüm teknolojik aletlerime el koyulmasını istedi. Sen o yüzden şu an buradasın. Yoksa ben size telefonla haber verecektim."

"Kimin telefonundan aradın beni peki?"

"Yerin Teyze. Hani şu sürekli olarak bahsettiğim var ya o."

"Hatırladım evet. Eee?"

"Eeesi yok yani bu kadar. Haber vermek için çağırdım. Çünkü bir daha okula gelemeyeceğim. Kaydımı aldırdı çoktan. Sizinle de görüşmem yasak doğal olarak. Merak edersiniz diye çağırdım. Aklıma ilk sen geldin. Sanırım bu duvarı tırmanabilecek tek kişi sen olduğun içindir."

"Eh Lee Jeno'yum ben! Tabii ki de tırmanırım."

"Götü kalktı."

"Ayıp Jaemin. Hep Haechan ile Renjun öğretiyor sana bu küfürleri değil mi?"

"Jeno ben 3 yaşında değilim."

"Hayır öylesin."

"Emin misin?"

"Evet eminim. Çok minnaksın çünkü."

strawberry lip balm | nomin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin