Pov.Will
Doniosłem go do łóżka i zacząłem rozbierać. Trochę przesadził z alkoholem, ale była okazja, więc się nie będę czepiał.
Gdy leżał przede mną w samych bokserkach, nie mogłem się powstrzymać.
Powoli całowałem jego ciało. Gdy dotarłem do brzuszka, jego ręce przyciągnęły mnie do siebie.
- Przyjemnie - wysapał
Nie zgłaszał sprzeciwu, gdy ściągnąłem mu spodnie, pozostawiając go jedynie w bokserkach.
Cicho mruczał, patrząc na moje poczynania.
Ściągnąłem jego bieliznę, ukazując twardego już penisa.
Zawiesiłem się nad nim i wziąłem do ust, wywołując u młodszego przeciągły jęk rozkoszy.
Jego nogi rozszerzyły się dla mnie, a ręce wplątały we włosy.
Starałem się jak najbardziej go zadowolić i pokazać w ten sposób, że mi na nim zależy.
( nie wiem okay?! Musiałam być zjarana jak to pisałam - Autorka)
- Ja- ja nie mogę już - wyjęczał i doszedł w moich ustach.
Przełknąłem wszystko, po czym pocałowałem go dając mu siebie samego zasmakować.
- Kocham cię- wiedziałem to już od dawna i chciałem mu wyznać moje uczucia.
Nie przewidziałem, jednak tego, co chłopak zrobił.
Nagle jakby odzyskał świadomość i rozsądek. Wysunął się spode mnie zaskoczony.
- A - ale jak to?- wstał z łóżka.
- Po prostu - chciałem go objąć ale się odsunął - co się stało?
- Ja- ja cię nie kocham - powiedział i uciekł z sypialni.
Trochę mnie to dobiło, myślałem, że coś do mnie czuje. Myślałem, że ciężkie chwile już za nami i teraz będzie tylko lepiej.
Chłopak nie przyszedł do mnie w nocy. Widziałem jak układa się na kanapie. Nie chciałem go przymusić do spania ze mną.
On musi coś do mnie czuć. Muszę mu to tylko uświadomić i nawet wiem jak.
CZYTASZ
Jestem Twój//Yaoi
Ficção AdolescenteO chłopaku szkolonym od dzieciństwa na niewolnika, który przy boku swojego Pana mógł w końcu posmakować normalnego życia.