Music chuan eng ang pawh in a mawi na lo chhuah ve mAh se.......kil khat a...... sofa Chung a.....mite tan e rawh...... enge a nih a enge a tang kaina hriat chu khawi lam.......an sir a an mahni....puibawmtu ang Lek chauh a ni....
He hmun a mihausa Tak Tak te tan a....iai awm loh taktak... stripper tam Tak stripper boy te pawh..... eng hun ah pawh tupawn pan see......an beidawn na leh lung ngaih na... An hrikthlak na tur .....hun nuam tak hman pui thei tur leh...an nupui te an bial nu te... hnen a tang a ...nawmna vawrtawp an duh khawp an dawn famkim loh vang a duh tawk a....fuck tur.....an hmuh na ....leh sum tamtak an sèn ral na hmun ani tih...mitam Tak hriat Ani....
......mitam Tak....he khawvel tawp tawh Tak a....mi ten hlim na emaw tia ...sex lam a..an tuan Tak Tak na khawvel ah hian hmangaih na pawn hmun sangtak....mi nun hrem hmun a lo Chang zo tawh pawh...vanram ah....lo chantir in nun nuam tak an nei phah tawh.....chu ngaih dan à t thlak Tak nei tu.....mipa hmel tha leh chhe lo emem..ahma darthlalanga...ama thla ngei en a a hmai mam Tak...leh...hmelfang nalh tak ......mawina belh chhah tur chuan.....ahma a ..makeup chitin reng...anmahni....dawrtu te hnen a tang a....an hlawh chhuah hmang ngei a....an lei nen chuan mawina famkim pho Lang tur chuan .......chu bar......ropui Tak sir a amah....a thawh tirh a....tà tawh... A virginity laksak tu leh...hekhawvel a ta......theih nghilh a...anun a ta paih bo vang vang a tan a a duh ngei mai chuan .....Alo nghak tih hre reng in....a chhuak ta zà l.zà l a.....chuhmun a.. thawk ho pawn...amawi na chu an fak sak fo thin.....he khawvel a....Alo piang ve a lawm na awm.chhun.chu....chu thil chauh chu Ani.....thil dang pakhat nen.....
"Oh....shit....kha Mal Chung a ta I chhuk tir dawn lo anih chuan...Mal Chung tam Tak.....min pawn.chak tu te hnen ah ka kal.mai ange.."ngei awm leh...tih El taka.... tawng sak a In her in....an piah deuh a....amah it hmel Tak a..lo en tu lam chu kal nghal mai tum chuan a pen phei nghal...thlarh thlarh a....mahse.....aban a...vuan a...pawt lèt sawk tu leh.....Amal Chung a thut thlak chu rual nghal in aban chuan a pawm tu nghawng a kut a kuah nghal chat chu a rual nghal a....chutia a mah pawm tu mit ah Tak chuan Chiang Tak leh thinrim Tak a en sak pah chuan ..
"Oh.....kei chuan I Mal Chung ai a ..dûp nuam leh junior pawh ...uhm....duhthusam.ai a Lian lam hret leh.....thar lam zawk zan In a tan chuan zawn mai ka lo tum a sin....." Tih sak pah chuan a kut a nghawng a a kuah na chu.....zalo te a....zût riai riai in....ahma a mit mu senram a melh tu chu .....a en Kal a....
Ahmel rum ûl chu nuihzat na chuan rawn thlak in ....a tihdan ngai bawka....abiang hawl kual zauh leh..a hmu chu liak zauh in...."oh..... babe bear......chu ka ta chu I duh thusam.ai a Lian Alo ni na nge.."tihpah chuan a vei nuih suk a..."huh...jeon......hmana....mi ai chuan ate hret lo maw....."Ani pawh anui suka....an in biak Dan thiang hlim vak lo chu an tan chuan ngaih thlak nuam.tak Ava no si em...."chutimaw.....zantin...hole lum nuam leh tight Tak a.......lut reng chu...a lo thangte ta ve tepawh Ani mah na... chutia.....ka zantin work ber in a duh khawp ahmu lo nih chuan ...."tia... nui leh suk in...."a hnawih chi leh a ei chi tha tin reng Kan ei tawh aniang chu..."tih pah chuan a hma a blonde hair colour chu... mAh lam hawi zawg chuan kar tir in..."nge nia....ka tan a.....In pum pek a.....khawvel dang ram a Chen leh I duh tawh zawk em.."
"Hm....kei chuan I ngaih tuah na....kha ka pawm pui teh chiam lo ania...ka best anih na a bo Chuang lo tih hria la.....in awm Dan hi ka hmu peih teh chiam lo..." Ansir a... yoongi leh ....Amal Chung a a bialpa cute Tak amal Chung a lo thu chuan a lo to zat zata.." heih jimin......zan tin keini ang bawk a....yoongi apartment lam a........a dèl te tuar tuar thin che tih hre Chiang ber tu Kan nihhi.aw....chuan ..." Ti a thawk la hak in"nichin I lo lan a tang a.....I mawng hnuai lam a....thil pawng Tak thut bet a.....kawng shake kual tu kha ini lo tih min hrilh lo la....chuan... Yoongi in.. ""atawk..." Tia lo pawt chat vat in....."awle.....I sawi kher angai lo ang....",ti a hmui ti pawrh zauh in....an mah ni tui na leh nuam tih na lam chauh chu an ngaih tuah zui leh Maia
.
YOU ARE READING
Fan art &short story💜18+📸🔞
Short Story........he story hi ...... taekook yoonmin namjin .......short story tur a ka tih a ni a..... 18+ hlir Ani dawn a..........a mood a Chen vak chi Ani lo🤣🤣