DANGER'S BACK (TEHLİKE GERİ DÖNDÜ) - 10. BÖLÜM| "Watch it, Bieber."

1.6K 50 17
                                    

KELSEY’NİN GÖZÜNDEN;

“Tamam,” Bruce telefonunu kapatmadan önce oturma odasına doğru yürüdü, “Bu gece bizimle buluşmayı kabul ettiler.”

Derin bir nefes verdim, aldığım haberin içime sinmesini sağladım.

Justin bu saçma Keskin Nişancılarla uğraşacak durumda değildi ve ben ona zarar verebilecek her şeyi ondan uzak tutmaya çalışıyordum.

Bruce’a tedirgin bir bakış attım, aniden bugün yaşadıklarımız aklıma geldi. “Ve…?” sustum, ne demek istediğimi anlamasını umdum.

“Justin bunun dışında kalacak.” Diye onayladı Bruce, “John, Marcus, Marco ve ben yem alacağız ve onları görmeye gideceğiz. Hepsini ele aldım, söz verdiğim gibi.” Hafifçe dirseğimi sıktım, ellerini kotunun ceplerine soktu. “Endişeleneceğin bir şey yok, tamam mı?”

Katılarak başımı salladım, kollarımı kendime sardım, rahatlayarak arkaya bir adım attım. “Tamam,” zorla küçük bir gülümseme takındım. “Bu işi halledeceğin konusunda sana güveniyorum.”

“Endişeleneceğin hiçbir şey yok, Kelsey. Justin benim ellerimde güvende; her zaman öyleydi ve her zaman öyle olacak. Benim burada ki pozisyonum ekibimde ki adamlarımı birlikte güvende tutmak ve zarar görmemelerini— zarar görmelerini garanti edemem, onları böyle tutmak için en iyisi olmaya çalışıyorum.”

“Biliyorum.” Yutkundum. “Ve bunun için minnettarım.”

Eğildi, Bruce bana arkadaşça sarıldı, kollarında beni hem rahatlatıyordu hem de güvende tutuyordu. “Senin iyi olduğundan emin olmakta benim işim. Senin için her şeyi yapabileceğimi biliyorsun, değil mi? Sende temel olarak benim ailemsin.” Beni geri çekerken kulağıma mırıldandı, gözlerinde bir hüzün parıldadı.

“Senin içinde aynı şey geçerli, Bruce. Son üç yılda benim için yaptığın her şey ve devam ettiğin… teşekkür ederim.” Ayaklarımın üzerinde beceriksizce sallandım ve yanağına ufak bir öpücük yerleştirdim. “Bunu takdir ediyorum.”

Elimi tuttu, Bruce hareketlendi, hafifçe yanıma eğildi. “Justin’in yatağından kalkmadığına ve uyanmayacağına emin ol.” Bana hafifçe dokundu ve birkaç saniyede Bruce eski haline geri döndü. “Son ihtiyacımız olan şey bizim gittiğimizi fark etmesi.”

“Justin’in erkenden uyanacağını sanmıyorum ama uyanırsa, onu oturma odasında tutacağım.” Ona zorla gülümsedim, Bruce’un Marcus ve Marco’ya haber verirken silahının kurşunlarının tam dolu olmasından emin olmasını ve silahını kapatmasını izledim. Silahını kot pantolonunun arkasına yerleştirdi.

“Sabret, bu bizi biraz oyalayacak. Justin’in iyi olduğundan emin olduğumuz an burada olacağız. Bu arada, eğer istersen, Justin’in yanına gitmeden önce siz kızlar burada ne yapmak istiyorsanız yaparsınız.”

Marcus ve Marco’nun, oturma odasında Bruce’un etrafında toplanmasını izledim, John’un deri ceketini giymesini gördüm, bana doğru yönelmeden önce yakasını düzeltiyordu.

DANGER'S BACK (TEHLİKE GERİ DÖNDÜ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin