Guo Cheng és Zheng Fanxing úgy döntöttek, hogy ezen a ponton az egyetlen hely, ahová mehetnek, az a Mo villa, ahol Mo Xuanyu élt, és megvárják, amíg Wei Wuxian visszatér. Csakhogy amikor odaértek és megkérdeztek egy szolgálót, hogy találkozhatnának-e Mo Xuanyuvel, a szolgáló arról tájékoztatta őket, hogy Mo Xuanyut magához vette a Lanling Jin klán.
– Jin klánvezér évekkel korábban eljött a féltestvéréért. Azóta nem jött haza. Egyébként sem kedveli senki azt a törvénytelen gyereket – gúnyolódott a szolga, és becsukta előttük az ajtót.
A két színész egymásra nézett. Különös.
– Jin Guangshan akkortájt vitte el Mo Xuanyut, amikor tizhenhárom éves volt, de később Jin Guangyao kirúgta, nem igaz? – kérdezte Guo Cheng.
–... Lehet, hogy félrehallottam, hogy a szolgáló azt mondta, hogy Mo Xuanyu féltestvére volt itt? – mondta Zheng Fanxing.
– Talán Jin Guangyao vitte el Jin Guangshan helyett? De attól még semmi értelme, hogy még mindig Lanlingban van. Mo Xuanyu nem azért idézte meg Yiling pátriárkáját, mert évekig volt kénytelen elviselni a zaklatást? Már rég itt kellene lennie, nem hinném, hogy olyan messzire vagyunk a sorozat idősíkjától.
Zheng Fanxing elszomorodott. Az szörnyű lenne, ha ilyen távol kerültek a sorozat idősíkjától! Zheng Fanxing nem volt biztos benne, hogy képes lesz megőrizni a józan eszét, ha még sokáig itt marad. A latrinák nem voltak elég higiénikusak, szűretlen, hideg folyóvízzel kellett tisztálkodniuk, és a fás vidékek tele voltak moszkítókkal. Zheng Fanxing hiányolta Zhu Zhanjint, akinek kifogyhatatlan készlete volt naptejből és rovarriasztó sprayből.
– Több információra van szükségünk, Guo Cheng. Emlékszel, hogy hogyan reagált a fogadós, amikor Wei Wuxiant említettük neki?
Guo Cheng bólintott.
– Azt mondta, hogy ő Gusu Mennyasszonya, és nem is ismerte a Yiling pátriárkája nevet. Gondolod, hogy valami megváltozott itt?
Zheng Fanxing az ajkába harapott.
– Nem gondolod, hogy inkább vissza kellene mennünk Felhőzugba?
– Még szép, hogy nem. Nem vagyok én elég bátor ahhoz, hogy hagyjam magam megverni, vagy kézenállásban másolni Felhőzug szabályait.
– Akkor legalább arra a hegyre, ahonnan jöttünk? Hátha találunk ott valamit.
– ... Ebben igazad lehet. És most... kajálunk?
Nem fejezték be a reggelit, és az egész délelőttöt a Xue Yang elől való meneküléssel töltötték, aztán felkeresték a Mo villát. Már majdnem ebédidő volt. Találtak egy éttermet, és egy elszeparált asztalhoz ültek le. Evés közben a pletykákat hallgatták.
– Úgy hallottam, hogy Hanguang jun és Gusu Mennyasszonya tegnap elmentek Qinghe-be, és megtámadták a Nie úrfit.
Guo Cheng majdnem megfulladt. Zheng Fanxing odanyújtott neki egy pohár vizet.
– Tényleg? Miért? Azt hittem, hogy jóban vannak. A Nie klánt az esküvőn is részt vett korábban, nem?
– Ez csak egy pletyka, de állítólag a fiuk, Lan Sizhui úrfi eltűnt. Wei Wuxian úgy sejti, hogy Nie úrfinak is köze van a dologhoz. Úgy hallottam, hogy ő és a férje ma reggel elrángatta Nie úrfit a Százfőnix hegyre. Wei Wuxian tanítványa és shishuja még mindig a fiukat keresik.
– Elrángatta a hegyre? Élve akarják eltemetni ott, vagy miért? Mit szól ehhez Nie klánvezér?
– Hagyta nekik. Lehet, hogy úgy volt vele, hogy így könnyen megszabadulhat a nemkívánatos személytől. Miféle haszna lenne egy Semmittudónak? Az egyetlen, amire képes, az az, hogy tökéletesen artikulálja azt, hogy „nem tudom". Haha!
YOU ARE READING
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...