V uších mi začalo pištět.
To není možné. To nemůže být pravda. NEMŮŽE.
On ne! On ho nemohl najít. Ne Max. Prosím.
„ Ségra všechno v pohodě?"
To nemůže být pravda.
„Ségra celá se třeseš."
Nemůže.
„Emily!" Zakřičí Emberly.
„ Cože?"
„Všechno v pohodě?"
„ Já? Jo , jo. Všechno . Teď musím jít , promiň."
Ve svém pokoji padnu do postele a začnu řvát do polštáře.
Přijde mi další zpráva.
Takže podle tebe jsem sice hajzlík , ale sexy hajzlík? To potěší. :):):)
Co budu jenom dělat? Člověk který mě už jeden celý rok šikanuje má z ničeho nic deník mých tajemství. Že já kráva si ho na doporučení psycholožky psala.
Můj pokoj plný mých vzlyků vyplní moje vyzvánění. Ani se nemusím dívat ,vím kdo to je.
„Ohohohoh
I'm in love with Judaas, Judaas
Ohohohoh
I'm in love with Judaas, Judaas"
Ozývá se má oblíbená písnička od Lady gagy pořád dokola. No tak Emily odvahu. Prostě to zvedni. Nic to není.
„ Halo?"
Nic
„Halo?" Řeknu znovu.
„Nikdy by mě nenapadlo , že to opravdu zvedneš." Řekl hlas , který mě poslední měsíce strašil v nočních můrách.
„ Co ode mě chceš Maxi? "
„Co bych od tebe měl chtít?"
„Proč? Proč? Proč mi tohle to pořád děláš?"
„Je to zábava." Řekl jen tak ledabyle jako bychom jsme se bavili o počasí.
Poprvé v životě za tu dobu jsem vůči němu necítila strach , ale čirý vztek.
„Tak zábava? Ono je vážně tak strašně vtipný dělat si z holky , co ti nikdy nic v životě neudělala legraci, co? Je vtipný dělat si z ní legraci ,jak je plochá a vypadá jako kostra , i když za to jak vypadá vůbec nemůže. Je strašně vtipný jí dát do skříňky kondomy , protože jí přece ztrapnit můžeš , když má IQ vyšší než ty , té to vadit nemůže. Však je naprosto v pořádku , že si pro tvoje pobavení každý den připadám jako hnusný lidský odpad , protože za tvůj smích já platím slzami." Cítila jsem vztek se smutkem dohromady a měla potřebu Maxe praštit a řvát na něj dál , i když tenhle monolog už slyšeli všichni sousedi.
V telefonu bylo slyšet jen hrobové ticho . Tenhle výprask Max pravděpodobně nečekal stejně jako já. Na chvilku jsem se podívala do zrcadla , jestli jsem tahle vztekem zuřící holka opravdu já.
„Seš kretén Maximiliane." S tímhle hovor skončím a s divným pocitem spadnu do postele.
...
Patrik Jacob a Max jsou na svém obvyklém místě. Max sedí na černém pytli a zamyšleně se dívá na protější zeď. Patrik s Jacobem o něčem vesele diskutují. No tak Em odvahu. Včera si ho taky dokázala vzpružit. Ale zase to byl telefonní hovor. Co když se před ním teď ztrapním? Možná ano ale za cenu získat svůj psychologický deník zpátky to stojí.
ČTEŠ
Nepochopení
RomanceDokáže se z nenávisti stát láska , pokud zjistíte , že ten daný člověk je jediný , kdo vás opravdu chápe? Dá se odpustit neodpustitelné? Dá se zamilovat do někoho , kvůli kterému se cítíte jako nikdo ,pokud zjistíte , že on se cítí úplně stejně jako...