"Neden bu kadar gerginsin, bu sadece bir fotoğraf çekimi?" diye sordu Seungmin dudaklarını kemiren arkadaşına.
Bugün Felix'in modellik yapacağı ajans ilk defa bir çekim istemişti ve Felix endişeden çıldırmak üzereydi. Kendisini desteklemeye gelen arkadaşı olmasaydı buradan kaçıp gideceğine adı gibi emindi bu yüzden dostuna ne kadar minnettar olsa azdı.
"Kafayı yiyeceğim Min. Umarım oradakileri fazla zorlamam."
Seungmin arkadaşının saçlarını karıştırdı ve en güzel gülümsemesiyle dostuna destek olmaya devam etti. Ancak içeriden gelen sesle ikili ayrılmak zorundaydı.
" Lee Felix! İçeri gelin lütfen."
•••
Felix fön çekilen sarı saçları, iri gözleri ve çilleriyle oldukça çekici gözüküyordu. Üzerine beyaz incecik Victoria tarzı bir gömlek giydirilmiş, şık bir pantolonla tamamlanmıştı. Kulağındaki iri taşlı elmas küpeler Felix'in prens gibi gözükmesine yetiyordu.
Hazırlıklar tamamlandıktan sonra çekimin yapılacağı odaya girdi. Büyük taşlı bir avizenin olduğu altın renkleriyle bezenmiş bir odaydı. Fotoğraf makinesini ayarlayan fotoğrafçı Felix'i fark edince ona karşısına geçmesini buyurdu.
Buz kesen ellerini önünde birleştiren Felix kablolara takılmamaya dikkat ederek ilerledi ve ardından fotografçıdan talimat beklemeye başladı.
" Oturabilirsin." dedi karşısındaki adam.
Felix siyah uzun saçlı adama baktı. İşini özenle yapmaya çalışıyordu. Çok ciddiydi.
Yere oturmuş,ellerini nereye koyacağına; ayaklarını nereye uzatacağına dair en ufak bir fikri dahi olmayan Felix gergince iç geçirdi.
" Dinle, neden gerginsin bilmiyorum ancak bu şekilde yapamayız. Ben bir fotoğrafçıyım ve sen de fotoğrafı çekilecek herhangi birisin. Sadece ağaç olduğunu hayal et olur mu? Bir ağaçsın ve ben de senin fotoğrafını çekeceğim. Tamam mı?"
Felix adamın tane tane söylediği sözler karşısında bir ton açılmış gözlerini kırparak kafasını salladı. Bu fikir onu rahatlatmıştı. Ağaç olma fikri ona cidden iyi gelmişti. Rahatladığını hissetti.
Bundan sonrası çok rahat geçmişti. Deklanşör. Yeni bir poz. Deklanşör.
İki saatin sonunda çekim tamamlandı. Felix yorgunca başını geriye attı ve gözlerini ovuşturdu. İki saat boyunca sessizliğini, talimat vermek dışında, koruyan fotoğrafcı adam ise sonunda bir şeyler söyleme gereksinimi hissetti.
"İyi işti. Umarım sen de beğenirsin."
Felix gülümsedi.
" Umarım ağaç gibi çıkmamışımdır. Hissettiğim gibi görünmek istemem." dedi sonunda kıkırdayarak Felix.
Genç adam da gülümsedi.
" Güzel çıktın."•••
Güzel bir duş aldıktan sonra karnını doyuran Felix önündeki iki hafta boyunca oldukça yoğun olan ajandasını kontrol etti.
Dergi çekimleri sürüp gidecekti ve Felix evhamlı bir insan olduğu için hala rahat hissetmiyordu. Bu sebeple de ajansı aramaya karar verdi.
Tefonundaki numarayı aradı ve bekledi.
" Merhaba, Ji Yeon ajansı?"
" Merhaba Lee Felix ben. Bay Ji ile görüşmek istiyordum."
"Bağlıyorum."
Felix ajansın müdürü ile konuşmaya başladı. Bay Ji onu severdi. Bu yüzden babacan bir ses tonuyla sohbet ettikten sonra Felix konuya girdi.
"Bay Ji, bundan sonraki çekimlerimi de müsaadeniz olursa bugün fotoğrafımı çeken fotoğrafcı yapabilir mi?"
Adam şaşırsa da onaylayan bir şekilde yaklaştı ve nihayet Felix'in ellerinin sırılsıklam olmasına sebep olan konuşma sona erdi.
•••
Felix ikinci çekimini gerçekleştirmek üzere geldikleri çimlik alanda dolaşmaya başladı.
Üzerine siyah tüllerden oluşan bir elbise vardı. Sarı saçlarına ufak taşlar eklenmişti. Feminen bir dergi için çekilecek olan bu fotoğraflar, çok konuşulacaktı.
Biraz dolandıktan sonra çekim alanına geldi. Fotoğrafcı genç adam yine kamerası ile ilgileniyordu. Felix'i görünce sırıttı.
" Beni istemişsin?"
Felix yüzünün yanmaya başladığını hissetti. Ne diyebilirdi ki adama? Ağaç gibi hissettirmen hoşuma gitti?
Kendi kendine saçmalamamasını söyledikten sonra açıklama yapmaya koyuldu.
" Gergin biriyim ancak geçen sefer çok rahat hissettim. Bu yüzden devam etmek istedim."
Genç adam kafasını salladı.
Böylece manken Lee Felix ve fotoğrafcı Hwang Hyunjin birlikte çalışmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer • Hyunlix
Fanfiction"Pekala sevgilim, Balzac paralel evrenin birinde kahvesini yudumlasın. Gel biz yağan karı izleyelim, olur mu?" 25.01.21 08.02.21