James, Cumartesi sabahı uyandı, perdesinin bir parçasını çekti, gözlüklerini alıp taktı ve saate baktı.
10:15
İçini çekerek yatağını çevreleyen kırmızı perdelerin geri kalanını çekti. Sonra aniden durduğunda Sirius'a biraz su dökmesi gerektiğini düşünerek asasını aldı. Sirius yatağında yalnız değildi. Sirius'un perdeleri çekilmemişti, bu yüzden yatağı açıkça görülüyordu.
Söz konusu yedinci yılındaki çocuk sırt üstü uzanmış, ağzı hafifçe açılmış, koyu renkli, karışık saçları yastığına yayılmış ve sadece boksörlerini giymiş gibi görünüyordu. Yanında, kolunun altında ve hafifçe yan tarafına kıvrılmış, sarışın hafif dalgalı bukleleri ile Marlene McKinnon yatıyordu. Üstünde sadece, ona oldukça bol gelmiş Sirius'un Quidditch tişörtü vardı. James bu görüntü karşısında gülümsedi.
Altıncı yıllarının sonunda James, en yakın arkadaşı ve birlikte büyüdüğü kız kardeşi olarak gördüğü kişi ilişki kurmaya başladığında yorgun düşmüştü. Şimdi, yedinci yıllarının Ocak ayında, James ne kadar başarılı olduklarından neredeyse gurur duyuyordu. Her ikisi de geçmişlerindeki ilişkilerde pek iyi sayılmazdı. Bilinmeyen nedenlerle birlikte ikisi beraber inanılmaz derecede iyi iş çıkarıyorlardı.
Düşüncelerinin dışına çıkan James, saldırı planını düşündü. Dikkatlice düşündükten sonra, hem Sirius hem de Marlene'in uyanmasının zor olmasına rağmen, Marlene'in biraz daha kolay olduğunu biliyordu. Yastığından birini aldı ve kovalayıcı becerisiyle yastığı doğrudan kafasına fırlattı. Marlene uykusundan irkilerek sıçradı ve ayağa kalkarak yastığı kaptı. James olduğunu görünce inledi.
"Bunu ne için yaptın?" James'e dik dik bakarak şikayet etti.
"Saat neredeyse 10:30, uyanman gerekiyordu. Siz ikiniz buraya kaçta girdiniz? Lily ile denetlemeden döndüğümde burada değildin." diye konuştu kaşlarını kaldırarak.
"Emin değilim, Hogsmede'e gittik. Black bir randevuya gitmemiz gerektiğini söyledi." dedi ona, yastığını geri fırlatarak.
"MERLİN LÜTFEN BİZ BURDA UYURKEN BU ODADA BİR ŞEY YAPMADIĞINIZI SÖYLE?!" diye sordu yastığı yakaladıktan sonra sesini öncekilere göre yükselterek. Marlene çocukluk arkadaşının yüzündeki ifadeye gülmeye başladı.
"Hayır! Burada bir şey yapmadık."
Bundan memnun olan James, başka bir yerde yapmış olabileceklerine dair ipucunu kaçırmış görünüyordu.
"Tamam, hadi onu uyandıralım." dedi, başını Sirius'a doğru işaret ederek. Marlene, James hareket etmeye başladığında bir şey düşündü.
"Bekle! Buraya gel." dedi. James söylediği gibi yaptı.
"Tamam, ben yüzünden uzaklaştığımda senin onun yüzüne çok yaklaşmanı istiyorum, anladın mı?" diye sordu.
James planladığı şeyin farkına vararak sırıttı. Sonra Marlene, Sirius'a doğru eğilirken onu izledi ve Sirius uyanmaya başlarken Sirius'u yavaşça öptü. Sirius gözlerini açmadan hemen önce başını kaldırdı ve James onun yerine geçti.
Sirius ufacık bir gülümsemeyle gözlerini açtığında aniden ciyakladı.
"NOLUYOR LAN?!"
James kahkahalar içinde yere düştü, Marlene ise kontrolsüzce kıkırdıyordu. Sirius doğruldu ve en iyi arkadaşına ve kız arkadaşına baktı ve ne yaptıklarını anladı.
"Sen," dedi, James'e parmağını kaldırarak, "benim için ölüsün. Benim. İçin. Ölüsün. Ve sen, " diye Marlene ile yüzleşmek için döndü, hiç-" Marlene dudaklarını ona doğru bastırınca sözü kesildi.
"Bitirmeme izin ver." uzaklaştığında devam etti.
"Bunu bir daha yaparsan bir daha yakınlık yok."James daha da gülmeye başladı.
"Gülme Potter. Artık en iyi arkadaşın yok." Sirius parlamaya devam etti.
"Ona kızma, bu benim fikrimdi." dedi Marlene ona kirpiklerini kırpıştırarak ve elini göğsüne koyarak. Henüz tam olarak uyanmamış olan Sirius buna aşık oldu.
"Peki. McKinnon suçu üstlenmeye istekli olduğu için şanslısın, Çatalak." dedi Sirius.
James sırıtıyordu.
"Pfft," Sirius homurdandı, Marlene ise arkasından James'e göz kırptı.
"Hadi, şimdi giyinirsek kahvaltı için mutfağa gidebiliriz." dedi James yerden kalkarak. İki arkadaşı başlarını salladı ve üçü Hogwarts'ta başka bir normal Cumartesi günü için hazırlanmaya başladı.
————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Hayran Kurgu[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]