kitaptaki Louis

kitaptaki Harry
Hazırda bir kitap yazıyorken yenisine başlamak ne kadar mantıklı bilmiyorum ama bu kurguyu uzun zamandır yazmak istiyordum. Umarım beğenirsiniz, diğer kitabımda da hep dediğim gibi lütfen fikirlerinizi, beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yönleri benimle paylaşın
Louis giyindikten sonra, ki tam anlamıya giyinmiş sayılmazdı eteği hala yatağının üzerinde giyimeyi bekliyordu açtığı Britney şarkılarından oluşan listenin sesini yükseltip çalan 'Ops!... I Did Again' şarkısıyla ayna karşısında dans etmeye başladı.
Kendini çok beğenirdi pürüzsüz tenini, ona tezat giden dövmelerini özellikle de kısa kıyasla rağmen uzun ve ince olan bacaklarını. Çoğu insan dalga geçse de kadın gibi giyinmeyi de seviyordu, aslında kıyafetlerin cinsiyeti olduğuna inanmadığı için canı ne isterse onu giyerdi. Tıpkı şu an üzerinde olan kadın reyonundan alsa bile Louis için yaratılmış gibi duran dantelli iç çamaşırı gibi.
Yatağının üzerinde duran kırmızı kot eteğiyle göz göze gelince istemeden de olsa dansını ve kendini süzmeyi bırakıp giyinmesi gerektiğini fark etmişti. Bu gün neredeyse tek arkadaşı olan Niall ile birlikte her cumartesi yaptıkları gibi bara gidip yatağa atacak birilerini bulmayı umuyorlardı.
Niall, Louis'nin aksine aşık olacağı kişiyi bulmak istese de Louis sadece geceyi yalnız geçirmemek için yatakta onu mutlu edecek birileri istiyordu. Onun için aşk ve sevgi sadece kitaplarda ve filmlerde olan bir şeydi her ne kadar birinin onu sevmesinin hayallerini kursa da bunun olmayacağını biliyordu.
Şarkının sonlarına gelince adımları onu yatağa çekmiş ve eteğini giymeye başlamıştı. Eteği giymek için bacaklarından geçirirken bile aynadan fiziğine bakıyordu. Kesinlikle özgüven bir kişi olsa o Louis olurdu, giydiği kıyafetlerle dalga geçen insanların bile onu kıskandığı için böyle yaptıklarını biliyordu. Onu kimse üzemezdi, kendisi hariç...

Eteğinin fermuarını çekerken çalan kapıya dönmeden gel dediğinde daha kapı açılmadan gelenin annesi olduğuna emindi.
"Loulouu annecim bu günlük Niallı ekemez misin babanın yeni ortağıyla tanışma yemeği yiyeceğiz ve Bay Styles gelince senin de bizimle olmanı istiyoruz" Jay sabahtan beri Louisye ne kadar kadar dil dökse de bu günlük cumartesi akşamını evde geçirmeye ikna edememişti.
"anneee cidden babamın yaşlı ortağını çekebilecek havamda değilim hem Niall çok ısrar etti bu gün için. Zaten yarın sen, ben, babam yemeğe çıkacağız çok da önemli değil Bay Stylesle tanışmam." Louis her ne kadar bu gece dışarı çıkmak için Niall'dan daha istekli olsa da bunu annesinin bilmesine gerek yoktu.
Jay bileğindeki sade ama görünüşünden bile ne kadar pahalı olduğu belli olan saate bakarken bi yandan da oğlunun saçlarını düzeltiyordu "peki loulouum ama bana söz ver gece eve geleceksin "
Louis'nin dışarı çıkmasındaki amaç geceyi başkasıyla geçirmek olduğu halde kabul etmek zorundaydı. Eğer jay izin vermezse kapıdan dışarı adım atamayacağını çok iyi biliyordu çünkü. "tamamm Jayyjayy söz veriyorum gece eve geleceğim"
Jay aynanın karşısında saçlarını düzeltirken zafer kazanmış gibi gülümsüyordu " o zaman babana söyleyelim bu akşamlık Paul mesai kalsın o götürüp getirsin seni eve"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Creature
FanfictionLouis,babasının yeni ortağı Bay Stylesı ilk gördüğü andan beri sadece altında inlemenin hayallerini kuruyordu. Uzun saçları arasında dolaşan parmaklarını hayal ederken duygusallıktan uzak cinsel bir çekimdi onun hissettiği. Onun aksine Bay Style...