Yakın arkadaş dediğin içinde kendinden
bir parça bulduğun kişiymiş...🪷🪷🪷
Sabah kalktığımda hafızam bulanıktı biraz biraz hatırlıyordum ayağa kalktım.
Saate baktım saat 06.16 idi kapıyı açtığımda sol tarafta Ejder yere oturmuş uyuyordu şaşırdım.
Aslında uyandırmak istedim soğukta uyumasın diye ama uyandırsam bin türlü soru sorucaktı sadece o değil herkes odadan bir battaniye aldım ve üstüne örttüm benim için burada beklemişti biraz duygulandım.
Ejdere gözüm çarptı yaklaştım ve onun uyuyan yüzüne baktım birine benziyordu âmâ kimdi kimdi yüzü çok bebeksiydi ve yakışıklı? Yanaklarıma sessizce vurup kendimi topladım resmen kendimden utanmıştım be.
Bacaklarının üstünden sessizce geçip aşağı indim bizim kız gurubunun ve Batu'nun salondaki kanepede hepsi birlikte derin derin uyuyordular. Belli ki beni merak ettikleri için burdalardı. Bende onlara kahvaltı hazırlamak istedim.
İçimden geldi bee.
Pff iç ses ya.
Mutfağa gittim ve önlüğü taktım evin aşçıları biz yaparız diyor diretselerde sonuç olunarak mutfaktaydım ve ilk olarak krep sonrasında ise haşlanmış yumurta, çay demledim TÜRKLER'in vazgeçilmezi, tost ondan sonra baharatlı peynir topları, pankek, domates, peynir vb. Şeyler hazırladım ve masaya dizdim aşçılar da yardım etmişti tabiki bu kadar sürede bu kadar çeşit zordu;
Saat 11.11 idi şimdi ne yapsaydım onları uyandırsa mıydım yoksa onlar beni görmeden gitse miydim?
Uzun bir düşünmeden sonra kararımı vermiştim bir kâğıt yazdım masanın üstüne koydum çantamı aldım tam evin kapısından çıkacaktım ki arkamdan bir ses:
-Nereye gidiyorsun?
Dedi. Arkamı hızla döndüm ve bu kişinin Ejder olduğunu gördüm tam da beni yakaladı. Yavaşça konuştum
-Bilmen mi lazım?
Dedim inatla
-Evet çünkü dün seni çok merak ettim ve senin için korktum iyi misin? Ne oldu dün?"
Bir adım geri attım çekinerek.
-Beni merak ettiğin için teşekkürler ama bunu herkesin bilmesine gerek olduğunu sanmıyorum benim için bunu söylemek kolay değil.
-Ne olduğunu bilmek istiyorum biliyorum zor ama bana güvene bilirsin seni gerçekten merak ediyorum.
Sessiz kaldım gerçekten merak ediyordu onca dalga geçen insanın arasında o beni merak ediyrodu. Demek ki bende merak edilmeye değermişim...
O sırada Batu ve bizim kızlardan Lila uyanmış yanımıza geldiler.
Batu-Lila: Esra iyi misin?
-İyiyim teşekkürler.
Lila yanıma yaklaşıp bana sarıldı ve
-Beni çok korkuttun sana bir şey oldu sandım.
Geri çekildiğinde Elimin kızarık olduğunu gördü ve elimi tutup yukarı kaldırdı.
-Esra elin çok kötü olmuş gel krem filan sürelim .
-Gerek yok ben evde yaparım.
Dedim hızlı bir cevapla
-Esra saçmalama gel seni böyle bir şekilden bırakamam.
Elimi tuttu ve beni bir odaya götürüp krem sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Tajemnica / ThrillerGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...