O gün baharla uyandım hayata . Issız bir evin penceresinden gelen ılık esinti ile . Gözlerim açılmak bilmiyor . O yerden kalkıp bu yana yatmak çekiyor canım. Taki küçük kardeşim Asia gelip yüzüme bi şaplak indirene dek . İste tam orada güzelim uyku mahfoluyor .
Hee!! bu arada ben Angelina . Hayatım karma karışık . Normal olan hiç bişi yok , arkadaşlarım dışında . Gerçi birkaçı anormal ama es geçelim bu seferlik . :))
Facebook herkesin vazgeçilmezidir , en azından benim . Arkadaşlarını bulda geziniyorum . 50 ortak arkadaş Alex Sprouse . Alex' in profiline bakıp bizim okuldan olduğunu anlaďım sekizinci sınıf ^_^ üstelik çok yakışıklı . Arkadaşlık isteği gönderdim . Göndermemin ardından mesaj ''tanıyamadım'' gönderen : Alex . O_o . İnanamıyorum ! Nasıl olurda tanımaz *o* .
→Tanıyamadım .
←Okuldan 7. Sınıf . Tanıyamaman normal, çünkü bende seni tanımıyorum .
→ O halde neden arkadaşlık isteği gönderiyosun ??
← Sen Facebook'ta ki Herkesi tanıyomusun ??
→Genelde soruya soruylamı cevap verirsin ??
← Hayır ama gerektiği yerde neden olmasın değilmi??
→ ...
Evet cevap verememişti . Ve düelloyu ben kazandım ;-)
Bakalım ilerleyen günlerde nolucak :-) kısa oldu ama devamı gelicek .Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .♥♥