Als Jace de kamer verlaat is het ineens doodstil in de kamer. Ik vermijd oogcontact met Reede terwijl ik in de stoel blijf zitten. Reede schraapt zijn keel en ik begin me met de seconde ongemakkelijk te voelen. Ik weet niet of ik zijn gedrag lief of beledigend moet vinden. Natuurlijk is het een hele mooie kans voor me maar ik weet niet of ik het op deze manier wil aannemen. Ik moet hier echt even met Denise over praten....en misschien ook met Dylan.
'Jess...wil je alsjeblieft met me praten. Of tegen me schreeuwen, of slaan...het maakt niet uit, alles is beter dan deze stilte' smeekt Reede me.
'Reede...' reageer ik op hem. 'Ik weet het allemaal even niet meer. Ik weet gewoon niet wat ik hiervan moet vinden. Je weet dat ik niet comfortabel ben om mijn kunst aan andere te laten zien. En je hebt gewoon zonder dat ik het wist iets van mijn laptop gedownload en op een USB stick gezet. Snap je niet wat dat doet met vertrouwen?'
Ik zucht en sla mijn handen voor mijn ogen. Wat moet ik hier mee...
'Shit...zo had ik er niet eens over nagedacht. Echt Jess, het spijt me zo maar ik wilde je zo graag laten zien wat er allemaal voor je open staat als je het toe laat. Als je nee wilt zeggen maakt het ook echt niet uit. Ik wil alleen dat je weet dat het aanbod er is.'
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.
'Ik weet niet of ik dit aardig moet vinden of dat ik het als een belediging moet opvangen. Je maakt me altijd zo in de war Reede. Net als het gewoon goed gaat...Dan gebeurt er zoiets en dan weet ik niet meer wat ik moet vinden en dan maak je me zenuwachtig en....aargh'
Reede grijnst naar me.
'Wat?' zeg ik gefrustreerd.
'Niks' zegt hij terwijl hij naar me blijft kijken.
'Reede...Kan je niet één keer serieus zijn...'
'Je zegt dat ik je zenuwachtig maak' zeg Reede ineens wel serieus.
'Ja. Op dit moment wel ja.' reageer ik nog steeds geïrriteerd.
'Hmmh. Niet alleen op dit moment schat' zegt hij dan verleidelijk.
'Reede!....ongelooflijk. Dit is niet het moment' zeg ik boos tegen hem. Ik werd zo boos dat ik niet eens doorhad dat ik in de tussentijd ben opgestaan.
Die grijns gaat gewoon niet van zijn gezicht af. Hij stapt naar me toe. Hij sluit me in zodat ik geen kant op kan. Ik sta tegen de tafel aangedrukt met Reede zo dicht bij me dat ik zijn geur in me op kan nemen. Ik stoor me aan mezelf omdat ik er kriebels van in mijn buik krijg.
'Wat? Wil je zeggen dat jij geen ideeën krijgt van de kamer waar we nu met z'n tweeën in zitten? Durf je me aan te kijken en te zeggen dat je nog niet nagedacht hebt over hoe het zou zijn als ik je nu hier over de tafel heen zou buigen schat?'
Ik hap naar adem. 'Reede...' zeg ik zachtjes.
'Jess' zegt hij terwijl hij me aankijkt. Hij beweegt een hand langs mijn been naar de zoom van mijn jurk. Ik voel de spanning tussen mijn benen steeds toenemen, hoe dichter hij in de buurt komt, hoe erger het wordt.
'Reede alsjeblieft' smeek ik hem zachtjes. Ik weet zelf niet wat ik met mijn smeekbede bedoel. Wil ik dat hij stopt? Of smeek ik omdat ik wil dat hij doorgaat?
'Zeg me wat je wilt Jess' zegt hij met een lage stem.
'Ik weet het niet' zucht ik zachtjes.
'Weet je dat zeker?' vraagt hij als hij zijn hand zachtjes onder mijn jurk beweegt. Eerst voel ik zijn handen langzaam omhoog gaan bij de binnenkant van mijn benen. Zijn vingers vinden een weg naar mijn slipje, wat ongetwijfeld al nat is. Ik wou dat ik op dit moment niet zo op hem zou reageren maar ik kan niet anders. Ik kan het niet beschrijven maar Reede zorgt ervoor dat ik constant meer wil.
'Ik zou je zo meenemen een hotelkamer in schatje, je bent al helemaal nat' fluistert Reede zachtjes in mijn oor.
Mijn hart zit ondertussen in mijn keel.
'Maar voor nu voldoet deze kamer ook wel' zegt hij.
'Reede...Dadelijk komt er iemand binnen. Dat kan echt niet.'
'We hebben deze kamer nog een uur gereserveerd staan voor deze meeting. Er komt niemand binnen.' zegt hij.
'Maar je denkt er dus wel over na' grijnst hij voldaan naar me.
Ik rol met me ogen naar hem.
'Jess. Je weet wat ik daarover heb gezegd hè.'
Het gaat allemaal zo snel. Voor ik het weet sta ik omgedraaid naar Reede tegen de tafel aan. Hij knijpt in mijn kont. 'Je weet toch hoe ik daarop reageer schatje?'
'Je moet niet denken dat jij het altijd voor het zeggen hebt' zeg ik tegen hem. Ik baal er van hoe mijn stem omhoog gaat met elk woord wat ik uitspreek. Zo wordt het alleen maar duidelijk wat voor effect hij op me heeft.
'Ik weet dat ik jou op elk moment kan laten smeken' zegt Reede. Daarna zoent hij me in mijn nek. Ik voel zijn tong langzaam langs mijn nek gaan. Er ontsnapt me direct een kreun wat alleen maar laat zien dat hij gelijk heeft. Hij tilt mijn jurk omhoog en zijn hand gaat direct richting mijn string. Zijn hand verdwijnt onder het kleine stukje stof. Zodra hij voelt hoe nat ik al ben kreunt hij zachtjes in mijn oor.
'Laat me je alsjeblieft over deze tafel buigen. Ik moet je voelen Jess.'
'Ja' zeg ik inmiddels buiten adem.
Zodra ik dat zeg draait hij me om zodat ik hem recht in zijn ogen aan kan kijken. Ik zie verlangen in zijn ogen maar naast dat zie ik zoveel meer. Zou hij toch even veel voelen voor mij als dat ik voor hem voel?
Hij drukt zijn lippen hard op de mijne. Zodra ik mijn lippen van elkaar haal maakt hij daar gebruik van. Zijn tong vind de mijne. Ik heb nooit geweten dat een kus zoveel kon betekenen. Misschien zijn we nog niet klaar om aan elkaar toe te geven wat we voor elkaar voelen met woorden maar we kunnen het wel op deze manier aan elkaar laten zien.
Ik kijk hem aan als hij zich even van me los maakt om naar me te kijken. Zijn blik zegt zo veel. Ik probeer zoveel mogelijk betekenis in mijn blik te leggen zodat hij het ook aan mij kan zien en dan kus ik hem weer.
'Ik wil je proeven' zegt hij als hij me los laat. Hij zakt op zijn knieën.
'Weet je echt zeker dat er niemand kan binnenlopen of iets kan zien?' vraag ik nog één keer als ik eindelijk mijn stem terug vind.
'Ik weet het zeker lieverd. '
Reede brengt zijn handen langzaam omhoog bij mijn benen. Als hij bij mijn string aankomt haakt hij zijn vingers er omheen en trekt het kleine stukje stof naar beneden. Hij kijkt naar me omhoog als hij mijn ondergoed opgefrommeld en in zijn broekzak doet.
'Zo kan ik nog de hele dag aan je denken, tot ik klaar ben met werken' zegt Reede.
'Benen wijd voor me schatje' zegt hij. Zonder enkele waarschuwing voel ik zijn tong op mijn meest gevoelige plekje.
Ik kreun het gelijk uit van genot. Ik pak Reede zijn haar vast en trek er zachtjes aan. Als hij nog een keer likt roep ik haast zijn naam uit.
Dan kijkt hij even naar me omhoog. Hij grijnst naar me en bijt zachtjes op zijn lip.
'Ik vind het ontzettend geil maar als je niet wilt dat iedereen je hoort dan moet je toch wat zachter zijn lekkerding' grijnst hij naar me. Hij drukt nog een paar kusjes op het gevoelige plekje en staat dan weer op. Hij draait me me om en duwt me zachtjes over de tafel heen.
'Mag ik je alsjeblieft voelen schatje, ik kan echt niet wachten tot ik thuis ben. Zeker niet nu je al met gespreide benen over deze tafel gebogen staat'
'Heb je...' hijg ik buiten adem.
'Ja, in mijn portemonnee' zegt hij als hij direct weet wat ik bedoel.
Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden dat hij een condoom meedraagt in zijn portemonnee maar op dit moment ben ik er blij om. Ik moet er ook voor zorgen dat ik die dingen op zak heb.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...