||Part 1||

94 3 0
                                    



✾✾✾✾✾

𝗔𝗹𝗹𝗶𝘆𝗮𝗵 𝗧𝗵𝗼𝗺𝗽𝘀𝗼𝗻𝘀 𝗽𝗼𝘃

✾✾✾✾✾

𝗜 𝘄𝗮𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘆𝗶𝗻𝗴  𝗮𝗹𝗮𝗿𝗺 𝗰𝗹𝗼𝗰𝗸 𝗮𝘁 7:00 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴 . 𝗢𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗶 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝘄𝗶𝘁𝗰𝗵 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘆𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗿𝗮𝗽 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗺𝗲 . 𝗜 𝗴𝗼𝘁 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗯𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗼𝘁 𝗺𝘆 𝗰𝗹𝗼𝘁𝗵𝗲𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗮𝘆 . 𝗜 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗱𝗼𝘄𝗻𝘀𝘁𝗮𝗶𝗿𝘀 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝗺𝘆 𝗯𝗿𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗞𝗼𝗯𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲. " 𝗛𝗲𝘆 𝗞𝗼𝗯𝗲..." 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 . " 𝗛𝗲𝘆 𝗟𝗶𝘆𝗮𝗵 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝘁𝗼 𝗴𝗼?" 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗳𝗶𝗻𝗶𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝗳𝗮𝘀𝘁 .

" 𝗬𝗲𝗮 𝗶𝗺 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆.." 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘆𝗲𝗱 . " 𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗶𝘀 𝘁𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 " 𝗛𝗲𝘆 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽𝘀𝘁𝗮𝗶𝗿𝘀 . 𝗪𝗼𝘄... 𝗵𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗺𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 ... 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 . 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗵𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗺𝘆 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 . 𝗛𝗲 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗵𝗮𝗱 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘀𝗮𝘆 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗷𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗺𝘆 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗼𝗿 𝗵𝗮𝗶𝗿 .

𝗜 𝘀𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗲𝗮𝗱𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 . 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗶 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝗶𝘁 𝗶 𝘀𝗮𝘄 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗠𝘂𝘀𝗲 . " 𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻 𝗹𝘁𝘀 𝗴𝗼 "  𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗻 . "𝗼-𝗼𝗸𝗮𝘆.." 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗰𝘂𝗿𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗼𝘂𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝘀𝘁𝘂𝘁𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 .

𝗪𝗲 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝘀𝗽𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗼𝗹𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘂𝗽𝗿𝗶𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝘆 𝗵𝗲 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝘀𝗮𝘆 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗿 𝗵𝗶𝘁 𝗺𝗲 . 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗶 𝗴𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗹𝗼𝗰𝗸𝗲𝗿 𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲 . 𝗜 𝘁𝘂𝗿𝗻 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗲𝗲 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗶𝗴𝗴𝘆 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲. " 𝗛𝗲𝘆 𝘀𝗹𝘂𝘁 " 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗽𝘂𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗰𝗸𝗲𝗿𝘀 . "𝗟𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗺𝗲 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗲.." 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝘀 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝘀 𝗜 𝗱𝗶𝗱 𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗜 𝗺𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱 𝘂𝗽.

𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗴𝗼𝘁 𝗺𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗸𝗶𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝘀𝘁𝗵𝗼𝗺𝗮𝗰 . 𝗝𝗶𝗴𝗴𝘆 𝗸𝗶𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗹𝗲𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗳𝗲𝗹𝗹 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿 . 𝗜 𝗰𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗮𝗶𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿 .. 𝗜 𝘄𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗵𝗼𝘄 𝗻𝗼𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘀𝗮𝘄 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗱𝗶𝗱 𝘄𝗵𝘆 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗵𝗲𝗹𝗽.. 𝗮𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶 𝘄𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝗿𝗶𝗿𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗵𝗲𝗿𝗲 .

𝗜 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲 . 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗹𝗹 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗿𝘂𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗮𝘁𝗲 . 𝗜 𝗴𝗲𝘁 𝘂𝗽 𝗹𝗶𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 . 𝗜 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘁𝘂𝗿𝗻𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗶𝗴𝗴𝘆 . "𝗔𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗼𝗸𝗮𝘆 ...? " 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 𝗮𝘀𝗸 𝘀𝗲𝗲𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗹𝗶𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴 . " 𝘆-𝘆-𝘆𝗲𝘀 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝗵𝗮𝗿𝗽𝗲𝗿" 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 .

𝗢𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗜  𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝗶𝘁 𝗯𝘆 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 . 𝗜 𝘀𝗶𝘁 𝗯𝘆 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘀 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴 . " 𝗢𝗸𝗮𝘆 𝘀𝗼 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁 𝗼𝗻 𝘂𝗺𝗺... 𝘀𝗮𝗳𝗲 𝘀𝗲𝘅" 𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗿𝗲𝘀𝗲𝗱 . 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘀 𝗢𝗼𝗢𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗔𝗮𝗔𝗔𝗮𝗶𝗻𝗴 . 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻𝘀 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗴𝗴𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗶𝗴𝗴𝗲𝗿 . " 𝗢𝗸𝗮𝘆 𝘀𝗼 𝗜 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝗺𝗮𝗱𝗲  𝗽𝗮𝗿𝘁𝗻𝗲𝗿𝘀 .. 𝗔𝘃𝗮 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗶𝗴𝗴𝘆 , 𝗟𝗶𝘀𝗮 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗮𝘀𝗺𝗶𝗻𝗲 , 𝗞𝗲𝗹𝗹𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗚𝗲𝗼𝗿𝗴𝗶𝗮 , 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗚𝗲𝗼𝗿𝗴𝗶𝗮 , 𝗠𝗮𝗴𝗶𝗰 𝗮𝗻𝗱 𝗝𝗮𝘆 , 𝗮𝗻𝗱 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗔𝗹𝗹𝗶𝘆𝗮𝗵 " 𝗧𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗮𝘆𝘀 .

𝗠𝘆 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝘄𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗮𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝘆𝘀  𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗻𝗲𝗿𝘀 . 𝗜 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗮𝘁 𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗲𝘀 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲. 𝗜 𝘀𝗵𝗼𝗼𝘁 𝗺𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝘀𝗸 . 𝗪𝗲 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗵𝗼𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝗮𝘁 . 𝗪𝗲 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗴𝗹𝗮𝗱 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀𝗻𝘁 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗮𝗻 . "𝗖𝗼𝗵𝗲𝗻..." 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 . "𝘆𝗲𝗮𝗵?" 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗼𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱 . " 𝗪𝗵𝘆 𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘆 𝗺𝗲..."

✾✾✾✾✾

𝗔/𝗡 -

𝗛𝗘𝗬 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗜𝗧𝗧𝗜𝗘𝗦
𝗜𝗟𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧 𝗠𝗢𝗥𝗘 𝗔𝗙𝗧𝗘𝗥 𝗗𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥
𝗕𝗨𝗧 𝗣𝗘𝗔𝗖𝗘 𝗔𝗡𝗗 𝗜𝗟𝗬𝗬𝗬𝗬

( 𝗖𝗟𝗜𝗙𝗙𝗛𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥 𝗧𝗘𝗘𝗛𝗘𝗘 )

✾✾✾✾✾

☹︎ 𝓜𝔂 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵 𝓫𝓾𝓵𝓵𝔂 ☻Where stories live. Discover now