Vítejte zpět

24 3 0
                                    

Stála jsem před vchodem. Stála jsem před vchodem školy ve které mě unesli na Àzgard." Mám z toho špatný pocit tati." Řekla jsem a otočila se na něj." Neměj všechno už bude vpořádku. Už se ti nic nestane." Řekl a dveře do Bradavic se otevřeli. Nikdo tam nebyl. Protože to byl jenom vchod." Takže tady si polož kufry a Dveře si můžeš vzít s sebou." Položila jsem kufr. Dveře letěl na lampu která nesvítila. Pověsil se tam. Já se na něho dívala." Přiletí k tobě do pokoje nemusíš se o něj bát." Řekl táta. Já přikývla a šla za ním. Došli jsme k hodně velkým dveřím. Dveře se otevřeli zase sami ale teď tam bylo fakt hodně lidí. Všichni byli zticha a jenom koukali přímo na nás." Pojď sem." Řekl starý muž úplně nakonci té velké místnosti. Já si řekla, že to nebudu procházet a že se radši teleportuji. Oběvila jsem se vedle něj všichni se divili kde jsem. Když si všimli, že jsem najednou u toho pána byli udivený ale furt zticha až na dva. Byli to ti rezaví dvojčata. Tleskali. Já jsem neudržela smích a začala se usmívat jak kretén." Vrátila se nám Darsy Dawn Lupin. Prosím přivítejte ji." Musí to říkat jako kdybych tu nikdy nebyla? Teda já si to nepamatuju jo ale podle mého flashbacku si myslím, ze jsem tu byla." Darsy bude pokračovat v 3. ročníku tak jako před dvěmi měsíci. Můžeš si jít sednout do své koleje. Seš ve zmijozelu." Dořekl a já viděla Draca jak na mě mává a ukazuje, že si mám jít sednout k němu." Dobře už jdu a děkuju za přivítání." Šla jsem k Dracovi a sedla si vedle něj." Ještě tu máme jednu novinku. Lucyfang Black přišla zpět na naší školu. Vrátí se do 2. ročníku. Můžeš si jít sednout ke své koleji. Přišla k nám a sedla si vedle něj." Ahoj, tak seš tu taky jo? No bylo načase." Řekla a usmála se na mě. Já ji to oplatila." A ještě se nám vrátil učitel obrany proti černé magie. Přivítejte Remuse Lupina." Můj táta se postavil a všichni začali tleskat." Teď se můžete pustit do jídla." Řekl a objevili se před námi hromady jídla. Já na to koukala jako idiot. Vsichni se pustili do jídla. Tak jsem se k nim přidala. Asi po půl hodině, když jsme dojedli. Jsme měli jít na naše pokoje. Po cestě na naší kolej jsem se Lucky ptala na všechno možné o této škole. Došli jsme na kolej a rozloučili jsme se s Dracem. Došli jsme do našeho pokoje a šli spát. Moc jsem se nevyspala, protože Dveře dělal bordel. Ráno jsem vstala a vzala si na sebe svou uniformu. Lucka se probudila, tak jsem na ni počkala a šli jsme spolu na snídani. Přišli jsme do velké síně a sedly si k našemu stolu. Když jsme jedli tak mi Lucka zaklepala na rameno." Nespi a podívej, George na tebe kouká." Usmála se na mě." Co? cože? já? Ale nech mě SPÁT prosím." Řekla jsem unaveně a koukla se na George s nechápavím pohledem. On se usmál. Já se otočila zpět na Lucku." Já už nemám hlad jdu za tátou abych věděla jakou mám první hodinu. Nikdo mi to tu neřek a s nima se bavit nechcu." Řekla jsem a šla směrem k tátově kabinetu. Šla jsem po chodbě která mi byla hodně povědomá. To je ta chodba kde mě unesli. Radši jsem zrychlila. Pomalu jsem běžela aby mě náhodou zase nechytili. Vím jsem paranoidní. Našla jsem konečně kabinet mého táty. Zaklepala a vlezla dovnitř." Ahoj tati. Přišla jsem se tě zeptat jaká je moje první hodina, protože mi nikdo nic neřekl." Zeptala jsem se ho a šla k jeho stolu. Měl tam hromadu kravinek. Tak jsem si stím začala hrát." Máš lektvary s profesorem Snapem. A nehraj si s těmi věcmi." Řekl otočený zády k oknu. (lmao) "Běž, zachvíli ti začíná hodina." Řekl. Já se otočila a naštvaně praštila s dveřmi. Byla jsem na něj naštvaná, nechtěl se semnou bavit. Tak a teď se soustřeď kde je učebna lektvarů. Řekla jsem si v sobě. No říkal, že je s profesorem Snapem a Snape je taky učitel naší koleje. TAKŽE je to někde ve sklepení. Poblíž naší společenské místnosti. Utíkala jsem dolů. Už jsem málem byla na zemi, ale chytil mě George skoro u země." Seš v pořádku?" Zeptal se mě.
"Vidíš, že bych tu ležela na zemi mrtvá? Ne tak asi v pohodě jsem a mohl by si mě pustit?" Furt mě držel a jenom mi koukal do očí. Odtáhla jsem se." A mohli by jste mi říct kde je třída lektvarů." My ti to ukážem, protože tam máme hodinu taky." Řekl Fred, protože George byl skamenělí a jenom na mě čuměl. Fred do něj strčil a on spadl na mě." Dneska mám nějaký padaví den." Řekla jsem a usmála se na Freda. On mi to oplatil. George se konečně probral. Vstali jsme ze země.
"Můžete mi konečně říct kde je ta učebna?" Zeptala jsem se jich." Tak jdeme aby nás Snape zase neseřval." Řekl Fred a šel před nás. Já naschvál chytla za ruku George a táhla ho za sebou. Protože kdybych to neudělala zůstal by stát na místě. Otočila jsem se na něj a usmála se. Vzpoměla jsem si na to, jak jsme byli ve vlaku a já na něm usla. Otočila se zpět abych do ničeho nenarazila nebo nespadla." Tak a jsme tu." Stáli jsme u hnědých dveří. Fred otevřel dveře už tam bylo všude plno kromě třech míst vedle sebe. Šli jsme k nim já si sedla do prostřed George vedle mě na levo s Fred taky vedle mě na pravo. Cítila jsem se jako kdybycb byla uvězněná. Podívala jsem se na stůl před Georgem. Dělal vlaštovku." Naučíš mě dělat vlaštovku?" Zeptala jsem se ho potichu. On přikývl a posunul papír ke mě." Takže, tady to přehneš." Začal mi ukazovat jak ji poskládat. Snažila jsem se ji skládat přssně tak jak to skládal on a normálně jsem to dokázala. Pustila jsem ji do vzduchu chvíli si létala než přišel profesor a spálil ji v letu.

Takže konec další kapitoly. Doufám, že se ti to zatím líbí. Vím, že píšu docela divně jo ale toto je moje první knížka takže mi to ještě tak moc nejde, ale snažím se. Moc děkuju, že ty moje bláboli čteš. A to by bylo asi všechni tak asi čau u další kapitoly. Lmao ti je jak kdybych ukončovala video na youtube xd. No čau čau.

I don't feel safe thereKde žijí příběhy. Začni objevovat