Deel 92

1.4K 34 0
                                    

Reede trekt het pakje open met zijn tanden. Hij doet snel zijn riem los en trekt zijn broek naar beneden. Als ik achterom kijk zie ik dat het verlangen in zijn ogen brand. Ik voel hetzelfde. Ik weet niet wat het is maar op dit moment zou het me niet uitmaken of iemand me kan horen of niet. Ik wil hem nu. Het beeld van Reede met zijn broek laag en zijn witte overhemd aan die nog strakker om zijn spieren spant dan eerst is al bijna genoeg om me naar mijn hoogtepunt te brengen. Hoe kan iemand zo knap zijn.

'Als het zeer doet moet je het zeggen. Als je zo staat kan ik een stuk dieper gaan dus je moet het tegen me zeggen als het niet fijn voelt ja?'

'hmmh ja' zeg ik als ik mijn nek draai om naar hem te kunnen kijken.

Ik voel me zo opgewonden. Ik heb nog nooit seks gehad zonder dat ik onderop in bed lag. Dit is allemaal zo nieuw voor me en ik had nooit verwacht dat ik zulke dingen zou doen. Ik heb er vroeger nooit over nagedacht dat ik ooit dit soort dingen zou doen, ik had er nooit behoefte aan. Tot het moment dat ik Reede leerde kennen.

Ik voel hoe hard hij is als hij zich eerst tegen me aan duwt. Dan komt hij in één keer bij me naar binnen. Ik hap naar adem omdat hij inderdaad een stuk dieper gaat. Maar ik voel geen pijn. Hij raakt juist iets was heel erg lekker aanvoelt en ik heb het gevoel alsof ik elk moment uit elkaar kan spatten.

'Reede...' kreun ik zijn naam.

'Gaat het goed schatje?' vraagt hij

'Fuck ja' reageer ik.

Op het moment dat ik dat zegt duwt hij zachtjes op mijn rug zodat ik helemaal over de tafel gebogen lig.

'Holy shit babe, je ziet er zo geil uit op die tafel. Ik kan hier nooit meer binnen komen zonder aan jou te denken.'

Hij stoot een paar keer in me maar dan schrikken we op van stemmen op de gang.

'Ssshhhht' zegt Reede zachtjes tegen me. Hij helpt me wat meer overeind zodat ik niet helemaal meer over de tafel lig maar meer tegen hem aan sta. Hij zit nog steeds in me en ik sta op het punt om klaar te komen.

'Reede...' kreun ik zachtjes in zijn oor zodat hij weer een paar keer in en uit me gaat.

'hmmhh' kreun ik.

Reede legt zijn hand over mijn mond heen. 'Je moet iets stiller zijn schatje, anders komt er dadelijk iemand binnen'

'Ik...ik..' probeer ik uit te brengen.

'Je komt bijna' maakt hij m'n zin af. Ik knik zachtjes naar hem.

'Bijt maar als dat helpt' zegt hij zacht met zijn lage verleidelijke stem.

Dan gaat hij steeds sneller bewegen. Eerst hielp het dat hij alleen zijn hand over mijn mond deed maar nu bijt ik toch zachtjes in zijn hand. Ik kan het niet meer inhouden. De mensen op de gang komen steeds dichterbij.

'Kom voor me schatje. Kom klaar voor me Jess' fluistert Reede.

Op dat moment komen we tegelijk klaar. Ik voel hoe hij telkens aanspant terwijl hij klaar komt in het condoom. Ik zak bijna door mijn benen als we klaar zijn. Gelukkig horen we de mensen een andere kant op lopen. Ik trek snel mijn jurkje naar beneden.

Reede kijkt me grijnzend aan. Hij geeft me zachtjes een kusje op mijn mond en daarna op mijn hoofd.

'Uhm...Is er misschien een toilet waar ik me een beetje kan opfrissen'

'Ja ik loop zo wel even mee om het te laten zien' zegt hij.

Reede doet een knoopje in het condoom en gooit het in de prullenbak.

'Zorg je wel dat niemand het kan zien liggen?' zeg ik tegen hem.

Reede moet lachen om mijn opmerking.

'Wat?' vraag ik aan hem

'Lieverd, of ze het zien liggen of niet. Deze hele kamer ruikt nu naar seks' zegt hij.

Shit. Is dat echt zo?

'Uhm, kunnen we daar niks aan doen?' vraag ik een beetje ongemakkelijk.

'Ik stuur zo de schoonmaakploeg wel even. Ik zal zeggen dat ze de tafel extra goed moeten schoonmaken' grijnst hij naar me.

'Reeeedeeee' roep ik naar hem. Dat kan hij echt niet doen.

'Oh my god...ik had nooit gedacht dat ik zo iets zou doen' zeg ik vol ongeloof.

'Hmmh, ik kan er wel aan wennen' zegt hij met een sexy glimlach op zijn gezicht.

Als ik me heb opgefrist en weer terug loop naar de hal staat Reede al te wachten. Hij kijkt me aan met een voldane blik op zijn gezicht.

'Dus...kan ik je de rechtervleugel nog laten zien?' vraagt hij vrolijk.

'Ohja, ik ben wel benieuwd' zeg ik.

Ik loop met hem mee naar de lift. We stappen in met twee andere mensen.

'Meneer Kingston' groet de jongen Reede. De vrouw in de lift glimlacht alleen. Ze dragen allebei werk uniformen.

'Nu ik je toch tegen kom...' begint Reede tegen de jongen.

'Kan je een schoonmaakploeg regelen voor de conference room. Die moet over een uur weer gebruikt kunnen worden.'

Omg....begint hij daar nu echt over....Ik voel dat mijn wangen rood worden.

'Die is toch vanochtend al helemaal schoongemaakt meneer?' vraagt de jongen.

'Ja, en nu moet de kamer weer schoongemaakt worden' zegt Reede serieus.

'Is er iets omgevallen of vies geworden tijdens de meeting?' vraagt de jongen.

De jongen weet duidelijk niet wat één plus één is....En hij is ook wel erg nieuwsgierig.

'Zo zou je het wel kunnen noemen' zegt Reede terwijl hij grijnst naar mij.

Ik probeer alleen maar naar beneden kijken en hopen dat we snel uit deze lift kunnen stappen.

'Ik zal het regelen meneer' zegt de jongen.

Als de twee medewerkers uitstappen haal ik opgelucht adem. 'Moest je dat nou doen terwijl ik erbij was?' vraag ik aan hem.

'Nee' antwoord hij. 'Maar het was wel leuk om je zo ongemakkelijk te zien.'

'Soms ben je nog steeds een eikel' zeg ik tegen hem.

Hij zet een stap waardoor ik tegen de muur van de lift beland. Reede zet zijn handen aan weerskanten zodat ik helemaal ingesloten ben.

'Stiekem hou je ervan' zegt Reede.

'Ja' zeg ik zo zachtjes dat hij het niet gehoord kan hebben. Hou ik ervan? van hem? Kan je al houden van iemand in zo'n korte tijd? Het voelt als zoveel meer dan een verliefdheid. Ik weet dat ik wel van Dylan heb gehouden maar mijn gevoel is nog nooit zo sterk geweest voor iemand.

Hij kust me langzaam. Teder. Een perfecte verhouding van gevoel en verlangen weet Reede uit te leggen in een kus.

Zodra de lift open gaat stap ik er uit zodat ik even adem kan halen. Zonder dat ik het doorhad, had ik mijn adem de hele tijd ingehouden toen hij dat tegen me zei. Wat doet deze jongen toch allemaal met me?

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu