"Σε παρακαλώ Μαξ ,μην δίνεις το λάθος παράδειγμα στα παιδιά μου !"φωνάζει η Βιολέτα όμως κάνω πως δεν την ακούω .Συνεχίζω να κάνω τις γκριμάτσες μου αδιάφορα και ο Άντριου με μιμείται πολύ πειστικά .
"Ωχ θεέ μου !Όχι και εσύ Μάιλο !Είσαι μεγάλος για γκριμάτσες ."την ακούω να λέει στον Μάιλο και γελάω .
"Βιολέτα ποτέ δεν είναι κανένας πολύ μικρός για παιχνίδι ."της λέω και χαμογελάω .
Εκείνη με κοιτάει με ένα άγριο βλέμμα και συνεχίζει να μαζεύει υστερικά τα παιχνίδια απο το πάτωμα "Που θα πάει ,δε θα μεγαλώσουν .."την ακούω να μουρμουρίζει .
"Μαμά ,που είναι ο μπαμπάς ;"ακούω την Μπεατρίς να ρωτά καθώς εγώ κάνω κι άλλες γκριμάτσες και τώρα με μιμείται και ο Ντίλαν .
"Στο γραφείο !"φωνάζει η Βιολέτα .
"Επ που πας ;"την ρωτώ δήθεν ενοχλημένος καθώς περνάει απο μπροστά μου .
"Στο μπαμπά μου !"λέει και χαμογελάει έτσι ώστε να φανεί το ένα δοντάκι που έχει γιατί το άλλο το έβγαλε .
"Χωρίς φιλί στο ,Μάξι ;"την ρωτώ και κάνω δήθεν λυπημένη φατσούλα .Εκείνη τότε έρχεται και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο και εγώ κάνω πως πέφτω στο πάτωμα .Η Τρις γελάει .
"Είμαι πολύ σίγουρη πως εσύ και Ο Άξελ θα μπορούσατε να τα μεγαλώσετε και μόνοι σας μια χαρά για κάποιο περίεργο λόγο ..."ακούω την βιολέτα να μουρμουρίζει και γελάω στα λόγια της .
"Μπα ,δεν σκοπεύω να σου κλέψω την θέση Βιολέτα ,μην φοβάσαι .Ούτως ή άλλως δεν κάνω για αυτή την θέση ."λέω αστειέυοντας στην αρχή ενώ έπειτα τα λόγια μου κρύβουν κάποια αλήθεια .
"Ας μην κοροϊδευόμαστε Μαξ ,αν εσύ δεν είσαι κατάλληλος δεν ξέρω ποιος είναι .Είσαι γεννημένος για αυτό ."λέει και έπειτα παίρνει στην αγκαλιά της τον Άντριου και κατευθύνεται προς τις σκάλες .
Το σκέφτομαι για μερικά δευτερόλεπτα όμως έπειτα διώχνω την σκέψη καθώς δεν μου ταιριάζει στην εικόνα που έχω σχηματίσει για το μέλλον .Είναι καλά να προσέχεις τα παιδιά των άλλων ,όμως το να έχεις δικά σου έχει μια ολοκληρωτικά διαφορετική βαρύτητα ευθύνης.
"Μαξ ,έλα !"ακούω την φωνή του Άξελ να με φωνάζει απο το γραφείο του .Μπαίνω μέσα και κάθομαι στη συνηθισμένη μου θέση .Ο Άξελ γράφει κάτι ,έπειτα σταματά και περιμένει να μιλήσω .
YOU ARE READING
Χάρτινες Λέξεις
Romance"Μισώ τα πάντα πάνω σου ,κι όμως .." "Και όμως τι ;" "Και όμως σε αγαπώ.. " Δεν την συμπαθεί ,ποτέ του δεν την συμπάθησε .Πόνεσε τον κολλητό του και εκείνος δεν είναι πρόθυμος να το ξεχάσει έτσι απλά .Ακόμα και όταν πρόκειται για την δουλειά του ο Μ...